Laffe Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) hm det var det jeg også trodde. prøvde å installere drivre via fusion og det funket ikke der heller.. Lyset på musen lyser, men selveste musa beveger seg ikke edit: ant ut Endret 28. februar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, du fant ut, men hva var løsningen? Det er alltid fint å vite Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Måtte plugge in en kabel som følgte med, hehe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Vil bare dele min entusiasme for den nye unibody-macbooken og dens hardware. Dette er docken min for øyeblikket, og det er ingen antydninger til treghet når jeg bruker maskinen. Jeg sitter koblet til ekstern 20"-skjerm, spaces 1-5 er brukt opp av programmer, noen tunge, og alt går silkemykt. Dette er absolutt maskinvaren Apple burde putte i en ny Mini. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Hei. Hva er det jeg må gjøre for at skoletimene skal være på alle dager,uker++? Har nettopp begynt å bruke iCal ;o Takk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Rediger hendelsen og velg gjenta: hver dag eller hver uke, alt etter som. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Noen her som har testet ut HP usb 2.0 Docking Station? hvor du kan bruke 2+ skjermer på macbook? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Fikk plutselig en kernel panic på min 3mnd gamle Macbook Pro. Etter jeg skrudde av og på maskinen så bråker vifta. Det høres ut som den tar borti noe, eller at kulelageret ikke er helt som normalt. Lyden høres nesten ut som en gammel 16mm filmfremviser. Er det noe jeg kan fikse selv ved å skru opp maskinen, eller bør jeg levere den inn for å få det fikset? Endret 3. mars 2009 av Garreth Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hadde samme problemet med min MBP. Jeg måtte sende den inn. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Noen her som har testet ut HP usb 2.0 Docking Station? hvor du kan bruke 2+ skjermer på macbook? Den bruker vel DisplayLink-teknologien til dette, og da trenger du to skjermer som har støtte for dette. I tillegg innbiller jeg meg at denne dockingstasjonen bruker en proprietær tilkoblingsport - men dette vet jeg ikke sikkert. Har du en link til produktet? Edit: Forøvrig trenger man jo ikke en egen dock for å bruke DisplayLink. Så lenge maskinen har én eller flere USB2.0-utganger skal det holde med en kompitabel skjerm. Endret 3. mars 2009 av Henrik C Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Svært så lenge http://store.apple.com/no skulle være nede. Håper på en ny Mac Mini (selv om jeg tviler litt på at det kommer en ny idag) Endret 3. mars 2009 av Garreth Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Ser ut som det har kommet nye imac, mac mini og mac pro? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Oppe nå, med Ny-merkning på Mini, iMac og Pro. Skal på jobb, så jeg får ikke sett nærmere Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Kjenner jeg fikk litt lyst på ny Mac Pro. Bare synd at den er uanstendig dyr om man skal ha octo-core dual dual core mac proen får holde noen år til Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Vil den nye minien kunne spille av 1080p nå da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Vel, min alu MB har samme grafikkort og prosessor som rimeligste mini, (2ghz, 9400m & 2gb ram her) og det går greit her. Quicktime 1080p trailer ihvertfall.. Husker ikke om mkv gikk helt 100% glatt. Endret 3. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 latterlig priser de har kommet nå med... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Og jeg som er dødsallergisk for Peanøtter. Pokker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hjelp! Jeg sitter her og skriver på en rapport på engelsk, men klarer ikke finne ut hvordan jeg endrer stavekontrollen i Pages eller Word. I Pages ser jeg aldri noe forskjell, mens i Word aner jeg ikke hva jeg må gjøre for å få den til funke. Noen som har hjelp til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå