Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare dele min entusiasme for den nye unibody-macbooken og dens hardware.

post-93260-1235901225_thumb.png

Dette er docken min for øyeblikket, og det er ingen antydninger til treghet når jeg bruker maskinen. Jeg sitter koblet til ekstern 20"-skjerm, spaces 1-5 er brukt opp av programmer, noen tunge, og alt går silkemykt. :)

Dette er absolutt maskinvaren Apple burde putte i en ny Mini.

Lenke til kommentar

Fikk plutselig en kernel panic på min 3mnd gamle Macbook Pro. Etter jeg skrudde av og på maskinen så bråker vifta. Det høres ut som den tar borti noe, eller at kulelageret ikke er helt som normalt. Lyden høres nesten ut som en gammel 16mm filmfremviser. Er det noe jeg kan fikse selv ved å skru opp maskinen, eller bør jeg levere den inn for å få det fikset?

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Noen her som har testet ut HP usb 2.0 Docking Station? hvor du kan bruke 2+ skjermer på macbook?

Den bruker vel DisplayLink-teknologien til dette, og da trenger du to skjermer som har støtte for dette.

I tillegg innbiller jeg meg at denne dockingstasjonen bruker en proprietær tilkoblingsport - men dette vet jeg ikke sikkert.

Har du en link til produktet?

Edit: Forøvrig trenger man jo ikke en egen dock for å bruke DisplayLink. Så lenge maskinen har én eller flere USB2.0-utganger skal det holde med en kompitabel skjerm.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Hjelp!

Jeg sitter her og skriver på en rapport på engelsk, men klarer ikke finne ut hvordan jeg endrer stavekontrollen i Pages eller Word. I Pages ser jeg aldri noe forskjell, mens i Word aner jeg ikke hva jeg må gjøre for å få den til funke. Noen som har hjelp til meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...