olegunnaro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Joda, stoler dog mer på at webhosten min hoster bildene (så lenge jeg betaler) enn gratistjenester. edit: som i at det er jo ikke sikkert at gratistjenestene greier seg over lengre tid Endret 21. februar 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noen som har hatt problemer med nettbanken til Nordlandsbanken med FF på mac? Jeg har. Bruker riktignok Sparebank 1, men jeg må bruke Safari til dette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Samme her. Jeg prøvde lenge å få fikset det, men var bare å gi opp. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hmm snodig, kjører Nordlandsbanken sin nettbank gjennom Firefox uten proplemer på macen her... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Wow, nå har GrabUp mistet domene sitt: http://grabup.com/ EDIT: Glem det.. Er oppe å kjører igjen nå tydeligvis. Endret 22. februar 2009 av MartinF Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da var Safari 4 Beta sluppet. Stor forandring, veldig uvant med tabs helt øverst i vinduet, men man venner seg vel til det, skulle jeg tro. Etter bare fem minutter med bruk, har jeg begynt å venne meg til det allerede, så det er jo fint. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Veldig mye artig, men ikke nok til at jeg kan bytte fra Firefox, dessverre. Safari trenger flere smarte løsninger. Men er imponert over at de har fått til Acid3-testen! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) På tide å skifte ut Safari 4 Developer Preview da tenker jeg. (Som er lik Safari 3 på utsiden) Ah, Top Sites-funksjonen var fin, samme med cower-flow-historietingen. Endret 24. februar 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Må si at jeg er virkelig fornøyd med Safari 4. Har kasta ut både Chrome og FF på Windows maskinen og er nå 100% safari, og veldig fornøyd med det! /Yaricks Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO Dette legger tabs tilbake under adresselinja for dei som er interessert. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bajs, kombinasjonen Safari 4 + Mail.app + GrowlMail gikk ikke så bra. Mail.app kræsjer hver gang innkommende mail skal growles. Måtte deaktivere GrowlMail. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO Dette legger tabs tilbake under adresselinja for dei som er interessert. Genialt. Takk! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Går det an å sette Safari til å søke på den norske versjonen av Google når man søker fra søkefeltet? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Går det an å sette Safari til å søke på den norske versjonen av Google når man søker fra søkefeltet? Det som hadde vært best hadde vært en dobbel. En norsk og en engelsk ved siden av hverandre. Irriterer meg blå hver gang jeg skal søke på norsk og må søke på google.no også gå videre der. Men hadde sikkert vært verre motsatt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Er vel bare å velge i innstillingene i Google at du foretrekker treff på norsk og engelsk. Da kan du også velge å få treff på enten bare norsk eller bare engelsk (radiobokser under søkefeltet) ... Endret 26. februar 2009 av Thlom Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå har jeg vært på jobb i 4 timer, og Alu MacBook'en har vært på hele tiden, med FF og Twitterific oppe hele tiden, og den har enda 13% batteri igjen, ganske bra Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Går det an å kjøre eller installere drivere som er til windows på mac, og vil det funke(crossover)? For jeg trodde HP LP2475w hadde drivere for mac.. ;SS Eller kan jeg installere det over parallells og kjøre det derifra Endret 28. februar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du trenger ikke drivere til en skjerm. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nei, men til USB'ne og slikt.;S Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Regner med at de vil fungere uten drivere. Har du prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå