iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Går de ann og kjøre os x på en windows basert maskin? :O 6977910[/snapback] Ja, men du må ha en PC med CPU som kjører SSE2, helst SSE3-instruksjoner. (sjekk i CPU-Z). Fungerer ikke helt smertefritt ennå heller, finner f.eks ikke drivere til mitt trådlæse nettverkskort. Har du Windows tast da? Vanligvis går det an å benytte denne tasten som en slags erstatning... 6978445[/snapback] Har windows-tast, men den fungerer foreløpig ikke som en epletast. Endret 1. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmmm... Jaja... Fungerte med Windowstasten da jeg koblet det gamle IBM tastaturet til Macen min... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For å ta bilde i os x med epletast trykker du: Shift + Eple + 3, Men siden du ikke har epletast bruk dette programmet: Screenshot prog Det burde løse saken 6976758[/snapback] han kan jo bare bruke det innebygde programmet og da, Grab. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 På min hackintosh, funker ALT som EPLE og win-tasten som ALT. Forøvrig kan tastatursnarveien til å lage screenshots, endres til f13, som er det samme som print-screen-knappen. Hvor dette gjøres, er jeg dog litt usikker på i farta. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hihi, lasted ned nytt søtt program, nemlig MacSaber. Skru på, sett opp lyden, sving rundt med macen, og du er en Jedi! Noe av det morsomste jeg har sett. Men, det er jeg er litt skeptisk til er jo det at den bruker sensoren i HKet som skruv av harddisken når det virker som maskinen faller, og det kan jo umulig være helt bra at den skrur seg av 24/7? Eller snakker jeg bare tull nå? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hihi, lasted ned nytt søtt program, nemlig MacSaber. Skru på, sett opp lyden, sving rundt med macen, og du er en Jedi! Noe av det morsomste jeg har sett. Men, det er jeg er litt skeptisk til er jo det at den bruker sensoren i HKet som skruv av harddisken når det virker som maskinen faller, og det kan jo umulig være helt bra at den skrur seg av 24/7? Eller snakker jeg bare tull nå? 6979000[/snapback] Hehe, den ble en suksess i klassa mi når jeg fant den Morsomt den første dagen, men så går det over Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Samme her! Hadde det drit gøy i klassen! Annbefaler iAlert for de som har Macbook og macbook pro! Finnes her: http://www.slappingturtle.com/home/?p=12 :!: :!: Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Men skal mest sannsynlig kjøpe Macbook i morgen, eller iløpet av uken hvertfall.. Går for den til 11 000 sånn ca, Macbook 13,3" med 2ghz, og kjøper på eplehuset... Men er det noen som vet noen tips for å prøve å få med prisen litt? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis det ikke haster... Lønner det seg å vente med å kjøpe macbook til den kommer med leopard? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis det ikke haster... Lønner det seg å vente med å kjøpe macbook til den kommer med leopard? 6980835[/snapback] Det er klart det gjør. MacBook er som all annen elektronikk ferskvare, så det vil alltid komme noe bedre etterhvert. Så om du ikke trenger maskinen nå anbefaler jeg å vente. Er jo ett pluss å få Leopard med i prisen også. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vil skikkelig ha Mac nå, så kommer nok ikke til å vente, det blir for lenge tror jeg.. Hvor mye kommer det sånn CA til å koste for Leopard? Og forresten, noen som vet om et noteringsprogram til Mac? Altså noter, som i musikknoter? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Rundt tusenlappen for Leopard ville jeg tro... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Rundt tusenlappen for Leopard ville jeg tro... 6981381[/snapback] Jeg tror det blir en overkommelig pris på både Leopard og Vista, personlig skal jeg kjøpe begge 2 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men er det noen som vet noen tips for å prøve å få med prisen litt? Kjøp 1.83GHzen og sett inn 2GB ram istedet (som du IKKE kjøper fra Apple!) Du får mye mer for pengene. Godt valg ihvertfall. Vente på leopard? Ikke egentlig. Det er snakk om MArs/April nesteår.. Joda, sparer litt, men ikke mye. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Takk for tips, men tenkte mer på hvordan prute i butikken evt.. Men blir ikke aktuelt med den 1.83'en.. Den har ikke superdrive og det vil jeg ha, så da blir det dyrere med både ram og dvd.. Men ram kommer etterhvert Kjøpte forresten maccen idag, det vil si, når pappa for betalt den nå, så kan jeg hente den om et par dager Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tipper det er vanskelig og prute på prisen, men kansje du kan få noe rabatt på ekstra utstyr... er du student kan du få studentrabatt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tipper det er vanskelig og prute på prisen, men kansje du kan få noe rabatt på ekstra utstyr... er du student kan du få studentrabatt 6984838[/snapback] Hvor mye er den på? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Studentrabatten er på 5%, og gjeld kun visst du kan vise fram gyldig studentbevis. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) gjennom studenttorget.no så får du 8 % på MB, det er flere apple rabatter info står på sida(fane: shop) (krever registrering) Endret 2. oktober 2006 av St. Anders Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Da var bildene av MacBook Pro'en ute, som jeg lovet.. Litt senere enn først antatt, men bedre sent enn aldri, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå