Yaricks Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som har noen erfaringer med Griffin Elevator? Vil den passe bra med min unibody 15" MBP? Har en slik selv, og er veldig fornøyd med den. Tror nok den passer til 15" din ja. /Yaricks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg sitter og tester ut Faces i iPhoto. Den automatiske ansiktsgjenkjenneren pleier som regel å gjøre det greit, men noen ganger er den litt på bærtur. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har merket at den har en tendens til å gjenkjenne dekkfelger som ansikt også. En gang mente den at et veggmaleri jeg tok bilde av i San Francisco kanskje var en kompis av meg, hehe. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ah, om to måneders tid kan jeg endelig kjøpe meg ny MacBook. Skal ha toppmodellen av 13" tenker jeg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har fått intrykk av at det kun er jeg som ikke liker at de nå produserer dem i aluminium? Jeg mener dette burde vært forbeholdt Pro. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Plast er crap. Det er bra at de kom i aluminium. Jeg nekter iallefall å kjøpe enda en maskin som knirker og sprekker. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ser poenget ditt, men jeg mener det blir feil. Jeg syns også at den hvite er den som ser finest ut. Appleprodukter skal være hvite...i mine øyne that is. Jeg syns at aluminiumsskall burde være en av oppgraderingene man får når man går over til Pro. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg tenker mer på 13" Alu MacBook som en revamp av de gamle PB 12"-maskinene enn en MacBook. Du får dem jo enda i hvitt, så ikke klag. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ja, jeg har den hvite. Nesten gang jeg kjøper blir det nok en Pro, og da kan jeg leve med alu. Håper jeg. Endret 29. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Maskinen er ikke helt perfekt, men noen kompromisser må man tåle. Hadde helst sett at de så litt mer ut som de gamle MPBene, er ikke sikker på om jeg er så glad i den svarte rammen og det svarte tastaturet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er sikker. Og jeg er ikke glad i det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Men igjen så er alternativet en annen laptop, med Windows (for meg iallefall). Det frister ikke stort. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Windows frister lite. Nå er det jo ikke så lenge siden jeg konverterte, men jeg har lite lyst til å bli en saltstøtte. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg likte overhode ikke det nye MB(P) designet da det kom, har dog vendt meg til det på mange måter. For min del er det største problemet med MB skjermstørrelsen. Synes 13" blir for lite til bilde/filmredigering, men samtidig litt for stort for en ren surfemaskin. Tror nok neste maskin blir en netbook av noe slag, enten hackintosh eller med en eller annen linux-distro. Windows går jeg ikke tilbake til på fulltid. (Regner med at MBPen fra 2007 iallefall holder til 2010/11) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg syns 13,3" er den perfekte skjermstørrelse. Men det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg syns 13,3" er den perfekte skjermstørrelse. Men det er vel en smakssak. Det kommer veldig an på hva du jobber med. Når jeg bare surfer rundt så klarer jeg meg fint med 13,3", men jeg merker at jeg skulle hatt en større skjerm når jeg skriver nettsider, programmerer og av og til når jeg skriver oppgaver som krever endel research. Av og til er det greit å ha plass til flere vinduer på samme skjermbildet uten at de overlapper ... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg ser absolutt poenget, men med min bruk har jeg ikke hatt noen problemer med 13,3". Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 13.3" er den perfekte størrelsen mener jeg også. Skulle så gjerne byttet min Dell XPS M1330 mot Mac AIR'n, Designet er bare til å spise seg mett på Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har nå hatt en 13,3 MB i et og et halvt år og har drevet med produksjon av bildematriell, trykksaker og video uten store problemene grunnet skjermstørrelsen. Jeg syntes det er perfekt, passer fint i sekken også. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ikke missforstå meg, greier meg fint med 13" de gangene jeg låner min mors. Poenget er dog at (jeg synes) det er mye mer behaglig å jobbe på 15" med de fleste andre ting enn webbrowisng. MBPen min passer fint i sekken den også Synes nesten det er verdt å ha med seg minst 15" når man sitter 6-7 timer om dagen på den, de mest intense skoledagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå