Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte overhode ikke det nye MB(P) designet da det kom, har dog vendt meg til det på mange måter. For min del er det største problemet med MB skjermstørrelsen. Synes 13" blir for lite til bilde/filmredigering, men samtidig litt for stort for en ren surfemaskin.

Tror nok neste maskin blir en netbook av noe slag, enten hackintosh eller med en eller annen linux-distro. Windows går jeg ikke tilbake til på fulltid.

(Regner med at MBPen fra 2007 iallefall holder til 2010/11)

Lenke til kommentar
Jeg syns 13,3" er den perfekte skjermstørrelse. Men det er vel en smakssak.

Det kommer veldig an på hva du jobber med. Når jeg bare surfer rundt så klarer jeg meg fint med 13,3", men jeg merker at jeg skulle hatt en større skjerm når jeg skriver nettsider, programmerer og av og til når jeg skriver oppgaver som krever endel research. Av og til er det greit å ha plass til flere vinduer på samme skjermbildet uten at de overlapper ...

Lenke til kommentar

Ikke missforstå meg, greier meg fint med 13" de gangene jeg låner min mors. Poenget er dog at (jeg synes) det er mye mer behaglig å jobbe på 15" med de fleste andre ting enn webbrowisng. MBPen min passer fint i sekken den også :p

Synes nesten det er verdt å ha med seg minst 15" når man sitter 6-7 timer om dagen på den, de mest intense skoledagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...