Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Finnes det et bedre alternativ til bildefremviseren som er integrert i OS X?

 

EDIT: Og finnes det noen kule backpacks til 13"? Har jo et skin/trekk (eller hva man kaller det), men noen ganger merker jeg behovet for en sekk. Men jeg går ikke rundt med de standard-greiene. Det skjer ikke. Noen som vet om noe?

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det et bedre alternativ til bildefremviseren som er integrert i OS X?

 

EDIT: Og finnes det noen kule backpacks til 13"? Har jo et skin/trekk (eller hva man kaller det), men noen ganger merker jeg behovet for en sekk. Men jeg går ikke rundt med de standard-greiene. Det skjer ikke. Noen som vet om noe?

 

Selv har jeg en Crumpler-sekk jeg er veldig fornøyd med. Helt innerst mot ryggen er det en egen lomme til laptopen, så den ligger stabilt og trygt, og det er en lomme til bøker og alt annet ytterst.

 

Anbefaler den, selv om den koster litt. :)

Lenke til kommentar

TiduZ: Mener å ha sjekket innom her, uten å finne det helt store utvalget av ryggsekker.

 

Heilage: Crumpler er flott. Har jo allerede en Le Royale. Men hvilken er det du snakker om? Crumpler har mye snacks, men har ikke sett noen kule ryggsekker.

 

Henrik Lied: Dette var vel mer veske enn backpack, og ikke helt stilen jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Hei. Dere som har tegnebrett, hvilken tegnebrett er det dere anbefaler(må støtte OSX)? Hlest under 1000-lappen, men om det må strekkes så jaok ; )

 

Vil mest sannsynlig bli brukt på MBP og en 24" eller 30",, kommer an på om jeg går for imac eller 30" Cin.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
ja, jeg så bamboo.. en vil ikke den være for liten for 24 eller evt 30" ?

Når du er ute etter noe under 1000 kr får du tvilsomt noe større enn A6. Du kan jo gå opp i pris å se på Bamboo A5 eller Wacom Intuos, som er en serie basert litt mer på proffe (så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar
Jeg tror den heter The Belly L.

 

Ah, ja, det er disse jeg har sett. Den blir så...boblete. Nå har jeg ikke sett den live da. Da heller jeg nesten litt mer mot Little Stevie. Den brune. Bronze/warm grey, forteller de meg.

 

EDIT: Er det forresten noen som kan fortelle meg hvordan jeg oppgraderer låtene jeg allerede har kjøpt i iTunes Store til iTunes Plus? Skal visstnok være enkelt.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Har et Wacom Bamboo A6 selv, UTROLIG kjekt verktøy, både som mus (!) og som Photoshop hjelper. Veldig fornøyd!

 

Tipper jeg ser den i postkassa imorra sammens med Apple keyboardet. Wireless keyboardet gikk jo i dass etter å ha sølt på den ;/

 

 

 

EDIT: Er det noen som vet om programmer som laster ned klipper fra f.eks REUTERS spesielt og vgtv etc??

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Har et Wacom Bamboo A6 selv, UTROLIG kjekt verktøy, både som mus (!) og som Photoshop hjelper. Veldig fornøyd!

 

Tipper jeg ser den i postkassa imorra sammens med Apple keyboardet. Wireless keyboardet gikk jo i dass etter å ha sølt på den ;/

Bestilte selv Wacom Bamboo A6 idag. Kommer med et lite review når den er i hus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...