Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Einaste eg mangler i WebKit er smart lookup i adresselinja. Det er gull i Firefox. Web Developer Toolbar er unødvendig etter redesignet av Web Inspector. Om eg må kjøre sidelastingstester er jo YSlow i FF genialt, men det er sjeldent nødvendig.

 

Var sjølv stor tilhenger av Firefox før (brukt det sidan Mozilla Internet Suite i 2003), men etter at eg tvingte meg sjølv til å bruke WebKit ei veke i strekk har eg aldri sett tilbake. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noe vits i å oppgradere da? Liker Leopard godt nok jeg :p

Oppgradering annankvar gong er ofte nok for min del, med mindre det er snakk om veldig store oppgraderingar i den nye utgåva. Eg har framleis Tiger så Snow Leopard blir nok ei stor nok oppgradering til at eg truleg vil opne lommeboka.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har etter mange år med banning og irritasjon over mine pc'er bestemt meg for å gå over til Mac og ser på de forskjellige bærbare modellene. Har noen spørsmål, og håper at dette er den rette tråden for det.

 

Hva er de største forskjellene mellom macbook og mb pro?

 

Hvilken modell vil dere anbefale hvis jeg skal bruke den primært til media, dvs jeg lager mye tegninger i Sketchup og har nettopp begynt å sette meg inn i forskjellige rendering-program.

 

Ellers er bruken "vanlig" og holder seg til enkel bildebehandling, masse musikkbruk (bruker pc'n idag som kilde for musikk koblet til stereo-anlegget), mye film/tv-titting på soverommet :) , og ellers "vanlig" kontorbruk med office-programmer.

 

Til dere som har oppgradert macene deres med ekstra minne, etc - vil dere si at det er verdt de ekstra tusenlappene eller finnes det andre måter å gjøre dette billigere?

 

Håper en vennlig sjel vil hjelpe meg med dette, korte svar holder i massevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...