Cucum(r) Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Einaste eg mangler i WebKit er smart lookup i adresselinja. Det er gull i Firefox. Web Developer Toolbar er unødvendig etter redesignet av Web Inspector. Om eg må kjøre sidelastingstester er jo YSlow i FF genialt, men det er sjeldent nødvendig. Var sjølv stor tilhenger av Firefox før (brukt det sidan Mozilla Internet Suite i 2003), men etter at eg tvingte meg sjølv til å bruke WebKit ei veke i strekk har eg aldri sett tilbake. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når forventes det at Snow Leopard kommer på markedet? Og hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når forventes det at Snow Leopard kommer på markedet? Og hvor mye vil det koste? 1. kvartal 2009, så vidt jeg vet. 1690 kr, har ikke det vært det vanlige? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Aner ikke. Ser jo at Leopard går for rundt 1k, men det er jo "gammelt". Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Leopard kosta vel 990 då det kom ut. Reknar med det blir same prisen for Snow Leopard og. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ah, herlig. Ble litt bekymret her. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det noe vits i å oppgradere da? Liker Leopard godt nok jeg Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Leopard er jo flott det, men det er vel en grunn til at det kommer nytt. Det er sikkert hakket bedre? Etter hva jeg har skjønt så er stabilitet et nøkkelord her. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Snow Leopard handler om stabilitet og ytelse. All PowerPC-kode er forøvrig tatt ut for det formål. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 1690 kr, har ikke det vært det vanlige? Dette må vel være for den med flere lisenser? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 1690,- er for familiepakken, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er det noe vits i å oppgradere da? Liker Leopard godt nok jeg Oppgradering annankvar gong er ofte nok for min del, med mindre det er snakk om veldig store oppgraderingar i den nye utgåva. Eg har framleis Tiger så Snow Leopard blir nok ei stor nok oppgradering til at eg truleg vil opne lommeboka. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Satser på at de oppdaterer bundelen med iLife, iWork og OSX når Snow Leopard kommer, så kjøper jeg nok mest sannsynlig den. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Testet chrome på Windows i dag. Beste nettleseren, men når forventes det at Chrome kommer på mac? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De jobber vel med en beta-versjon, men mange av funksjonene som jeg har lest om for Chrome finnes allerede for Firefox 3.1 Beta, og Firefox har den beste adblock-funksjonaliteten til nå. Tror ikke Chrome vil klare å dra meg bort med det første. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Planen er at Chrome skal kome innan sommaren. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ingen som tilfeldigvis har en Spotify-invite til meg? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøv her eller let i Spotify-tråden (mange ledige her). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei Jeg har etter mange år med banning og irritasjon over mine pc'er bestemt meg for å gå over til Mac og ser på de forskjellige bærbare modellene. Har noen spørsmål, og håper at dette er den rette tråden for det. Hva er de største forskjellene mellom macbook og mb pro? Hvilken modell vil dere anbefale hvis jeg skal bruke den primært til media, dvs jeg lager mye tegninger i Sketchup og har nettopp begynt å sette meg inn i forskjellige rendering-program. Ellers er bruken "vanlig" og holder seg til enkel bildebehandling, masse musikkbruk (bruker pc'n idag som kilde for musikk koblet til stereo-anlegget), mye film/tv-titting på soverommet , og ellers "vanlig" kontorbruk med office-programmer. Til dere som har oppgradert macene deres med ekstra minne, etc - vil dere si at det er verdt de ekstra tusenlappene eller finnes det andre måter å gjøre dette billigere? Håper en vennlig sjel vil hjelpe meg med dette, korte svar holder i massevis. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva du skal velge, eller hva som er best for deg, skal jeg ikke uttale meg om tror jeg. Forskjellene på Macbook og Macbook Pro? Forstår ikke helt hva du mener. Det er vel ikke noen forskjeller du ikke kan se på papiret? Større skjerm, bedre specs osv. Eller misforsto jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå