GibsonLesPaul Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vet at det er et vanlig problem, men er ikke spessielt gøy. Får trøste meg med at den var veldig liten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Mye kan det koste med ny topcase? Forholdsvis dyrt vil jeg tro. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har drevet å sett litt i rundt på nettet, men finner ikke noe pris. Skal stikke en tur innom eplehuset til uka. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg har sett ny topcase til rundt 1400 spenn, men mulig jeg lette på feil sted. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hadde vært fint med en link? Hvis det var på nettet da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Husker ikke i farten hvor jeg så det. Fant det gjennom gode, gamle Google for en tid tilbake. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fikk selv sprekker i min topcase. Nå har det seg sånn at jeg har en kompis som jobber på eplehuset så alt ordnet seg veldig fort. Betalte ikke ei krone, siden Apple vissnok har en egen ordning på sprekkeproblemet.. Ser nå at jeg har begynnt å få sprekker på kanten av skjermen, så min stakkars eplehus venn skal snart få litt å gjøre igjen ;D Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bekjentskaper er alltid kjekt. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet hvordan jeg får konfiguert min Microsoft Bluetooth Notebook mouse 5000? Jeg har koblet den til via bluetooth, men knappene er ikke helt som jeg ønsker på den. Hvis jeg trykker på scrolle hjulet så kommer jeg rett til dashboard, jeg vil heller at jeg skal åpne faner i safari. Noen som vet om det er mulig å endre på dette? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det med sprekker er ett kjent problem, og du skal få bytta det gratis. Kjenner flere som har gjort det, har og samme problem, men har ikke tid til å levere fra meg laptopen da jeg bruker den hver dag... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vel, for å få vekk Dashboard og Exposé-snarveiene dine, må du inn i Systemvalg og fjerne patchingen av knappene derfra.. Men hvordan du skal få Safari til å åpne nye tabs ved middleclick vet jeg ikke, altså, da jeg ikke bruker Safari som browser. Ser heller ingen mulighet for det i kontrollpanelet til Safari, så det er ikke sikkert at du klarer å gjøre det.. Det du kanskje kan få til er å få middleclick til å ha samme funksjon som ⌘(cmd), slik at du kan middleclicke og klikke samtidig for å åpne ny tab Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Takk! Det fungerte supert nå. Lastet ned firefox i stedet jeg. Funker som en drøm der Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det skal fungere ganske fint så lenge du endrer oppsettet i "Tastatur og mus" og "Exposé og Spaces". Viss dette ikkje fungerer: SteerMouse ordner biffen. Firefox er uakseptabelt treig i forhold til Safari (evt. siste build av WebKit) på OS X likevel. Eg blir direkte frustrert kvar gong eg må åpne FF. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er korrekt, Henrik. Det er stort sett det eneste negative jeg kan komme med om Firefox, den er uhyre treg i oppstart, selv uten å laste noen tidligere tabs-session, og det er ganske synd for en ellers bra nettleser. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg spurte mennesker jeg trodde kunne sakene sine. De fortalte meg at Safari var søppel, og at jeg bare kunne hoppe rett på Firefox. Men så var jeg hos en macfrelst kamerat i helgen, og han fikk bakoversveis når han så hvilken nettleser jeg brukte. Tror jeg skal gi Safari en sjangs. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Safari er greit, men det er så mye den ikke har. Selv har jeg blitt avhengig av auto-fillen som er i firefox. Altså den som gjør at man skrive hvilken del av adressen man vil. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg har alltid brukt FF i Windows, så var vel bare naturlig å videreføre det. Men det virket som om Safari skulle være så flott. Ifølge MSg her på forumet, vel og merke. Han sier jo så mangt. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har brukt FF på windows maskinen i alle år, men må si at jeg foretrekker safari på macen. Bruker det ikke på windows derimot. Vet egentlig ikke hvorfor, men har bare blitt sånn. Jeg bruker ikke extensions i FF da, så da er det ikke noe problem å bruke safari. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er vel kanskje mer enn vanesak enn det at et alternativ er bedre enn det andre? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg liker FF best. Det er som Safari bare bedre. Venter på en kjempe oppdatering i Safari som legger til det som mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå