Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk selv sprekker i min topcase. Nå har det seg sånn at jeg har en kompis som jobber på eplehuset så alt ordnet seg veldig fort. Betalte ikke ei krone, siden Apple vissnok har en egen ordning på sprekkeproblemet.. Ser nå at jeg har begynnt å få sprekker på kanten av skjermen, så min stakkars eplehus venn skal snart få litt å gjøre igjen ;D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får konfiguert min Microsoft Bluetooth Notebook mouse 5000? Jeg har koblet den til via bluetooth, men knappene er ikke helt som jeg ønsker på den. Hvis jeg trykker på scrolle hjulet så kommer jeg rett til dashboard, jeg vil heller at jeg skal åpne faner i safari. Noen som vet om det er mulig å endre på dette?

Lenke til kommentar

Vel, for å få vekk Dashboard og Exposé-snarveiene dine, må du inn i Systemvalg og fjerne patchingen av knappene derfra.. Men hvordan du skal få Safari til å åpne nye tabs ved middleclick vet jeg ikke, altså, da jeg ikke bruker Safari som browser. Ser heller ingen mulighet for det i kontrollpanelet til Safari, så det er ikke sikkert at du klarer å gjøre det.. Det du kanskje kan få til er å få middleclick til å ha samme funksjon som ⌘(cmd), slik at du kan middleclicke og klikke samtidig for å åpne ny tab :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte mennesker jeg trodde kunne sakene sine. De fortalte meg at Safari var søppel, og at jeg bare kunne hoppe rett på Firefox. Men så var jeg hos en macfrelst kamerat i helgen, og han fikk bakoversveis når han så hvilken nettleser jeg brukte. Tror jeg skal gi Safari en sjangs.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Jeg har brukt FF på windows maskinen i alle år, men må si at jeg foretrekker safari på macen. Bruker det ikke på windows derimot. Vet egentlig ikke hvorfor, men har bare blitt sånn. Jeg bruker ikke extensions i FF da, så da er det ikke noe problem å bruke safari.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...