Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mac OS X only: We've been crazy about Quicksilver—a free application launcher for Macs—for years now. Today Google is releasing a new search-and-launch application called Google Quick Search developed by Nicholas Jitkoff, the developer of Quicksilver.

http://lifehacker.com/5129873/google-quick...ver-from-google

 

Jeg har lastet ned og testet. På langt nær så fyldig som Quicksilver, men svært behagelig å bruke.

Lenke til kommentar

Det skal jo sies at Quicksilvers oppfinner jobber i Google, så hans demo av Quicksilver på Google Tech Talk i YouTube. Jeg mistenker nok at han har jobbet med dette prosjektet. :)

 

Edit: Leste faktisk ikke linken, ser jo at det står om dette i LH. :)

Endret av רוברטו
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har akkurat fått koblet opp min nye Macbook 2.4ghz. Lurer på en ting ang. iTunes. Har synkronisert min iPhone med biblioteket på pcen min, der har jeg alt av apps og lignende. Jeg har fått lagt over noen sanger til mitt iTunes bibliotek på macen. Men ønsker å synkoronisere iPhonen min med macen. Hvordan gjør jeg dette mest smertefritt? Hvis jeg velger synkroniser på macen nå, så blir alt slettet fra iPhonen min, dette vil jeg helst unngå. Hver fall av bilder og apps, musikken er ikke så farlig. Noen som vet hvordan jeg synkroniserer med 2 maskiner på best mulig måte? Takker for svar :)

Endret av Magnusha
Lenke til kommentar
Så lenge den ikke overgår Quicksilver ser jeg liten grunn til å ha den liggende på maskinen. Blir så mange apper som jeg ikke bruker.

Nå er den rimelig ustabil, har kræsjet på meg flere ganger allerede. Personlig så synes jeg QSB er mer behagelig å bruke enn QS, og det ser ut som om det er et pluginsystem som kan bli interessant å følge, de fleste modulene er implementert som plugins i hvert fall. Fremdeles udokumentert så vidt jeg kan se, men så er denne versjonen bare en tidlig beta. Får se hva det blir til etter hvert.

 

post-10541-1231882031_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...