Trynemjoel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har brukt det jeg, gjør jobben fint. Disclamere som er mange steder i programmet er simpelten for å dekke porgramøren juridisk skulle en av disse amerikanske søksmålene dukke opp om noen på et eller annet vis miste noe de ville beholde. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ah, skjønner. Da prøver jeg det ut når jeg kommer hjem. Eller finnes det bedre alternativer der ute? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Onyx er definitivt det beste alternativet jeg har vært borti, i tillegg er det gratis, som ikke kan sies om en del andre alternativer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er det Onyx fungerer? Litt som spybot S&D til windows? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kan vel heller sammenlignes med Ccleaner. Etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva i svarte? http://macworld.idg.se/2.1038/1.204856/mic...t-stoppar-adium Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Wtf? Det forklarer hvorfor jeg ikke kan logge på med Adium ... Bah, får vel laste ned den dumme Microsoft Messengeren da. Så utrolig meningsløst gjort av MS (hvis det er gjort med vilje da). Endret 12. januar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heh, har også prøvd å logge inn med adium i hele dag. Da vet jeg ihvertfall grunnen. GO MS! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) http://adiumx.com/blog/2009/01/msn-rejecti...32-connections/ MSN har av en eller annen grunn blokkert en nyere versjon av nettverksprotokollen som Adium med flere bruker for sin kobling opp med Microsoft sine servere. Hvorfor blokkere en nyere protokoll sier nå jeg, den burde vel være bedre. Endret 12. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kan være pga dette? http://mac1.no/artikkel/7524/microsoft-vis...-live-messenger Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Conspiracy! Får håpe jeg får flere folk over på GTalk eller Skype som resultat Endret 12. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja pengene rår, ingen tvil om det.. Spør du meg er Microsoft blindet av rettigheter og egenkapital.. Mange vil ha mer, Fanden vil ha fler... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det et annet alternativ man kan bruke frem til Adium evt. kommer seg rundt dette? Frister lite å ty til MS-software. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Saken er fikset nå, og det var noe galt med noen servere. Tror ikke det var sånn at MS ville at dette skulle skje. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Godt å høre. Både at det er fikset, og at det ikke var med overlegg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mac OS X only: We've been crazy about Quicksilver—a free application launcher for Macs—for years now. Today Google is releasing a new search-and-launch application called Google Quick Search developed by Nicholas Jitkoff, the developer of Quicksilver. http://lifehacker.com/5129873/google-quick...ver-from-google Jeg har lastet ned og testet. På langt nær så fyldig som Quicksilver, men svært behagelig å bruke. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det skal jo sies at Quicksilvers oppfinner jobber i Google, så hans demo av Quicksilver på Google Tech Talk i YouTube. Jeg mistenker nok at han har jobbet med dette prosjektet. Edit: Leste faktisk ikke linken, ser jo at det står om dette i LH. Endret 13. januar 2009 av רוברטו Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så lenge den ikke overgår Quicksilver ser jeg liten grunn til å ha den liggende på maskinen. Blir så mange apper som jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei! Har akkurat fått koblet opp min nye Macbook 2.4ghz. Lurer på en ting ang. iTunes. Har synkronisert min iPhone med biblioteket på pcen min, der har jeg alt av apps og lignende. Jeg har fått lagt over noen sanger til mitt iTunes bibliotek på macen. Men ønsker å synkoronisere iPhonen min med macen. Hvordan gjør jeg dette mest smertefritt? Hvis jeg velger synkroniser på macen nå, så blir alt slettet fra iPhonen min, dette vil jeg helst unngå. Hver fall av bilder og apps, musikken er ikke så farlig. Noen som vet hvordan jeg synkroniserer med 2 maskiner på best mulig måte? Takker for svar Endret 13. januar 2009 av Magnusha Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så lenge den ikke overgår Quicksilver ser jeg liten grunn til å ha den liggende på maskinen. Blir så mange apper som jeg ikke bruker. Nå er den rimelig ustabil, har kræsjet på meg flere ganger allerede. Personlig så synes jeg QSB er mer behagelig å bruke enn QS, og det ser ut som om det er et pluginsystem som kan bli interessant å følge, de fleste modulene er implementert som plugins i hvert fall. Fremdeles udokumentert så vidt jeg kan se, men så er denne versjonen bare en tidlig beta. Får se hva det blir til etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå