Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. Noen som har testet ut de" In Ear Headphones" fra Apple? Tenker å kjøpe de, men greit å høre hva folk synes.

 

Edit: det står nederstiPod classic 120GB, iPod nano 4. generasjon (video), iPod touch 2. generasjon. De funker vel til Iphone også? ...

Endret av Henry9
Lenke til kommentar

De skal visstnok ha både fjernkontroll og mikrofon i likhet med pluggene som kommer med telefonen. Fra tilbakemeldingene jeg leser på nettet er det ikke snakk om noen gode plugger.

 

Jeg ville heller gått for en tredjepartsleverandør for bedre plugger. Her er en liste av noen forskjellige med omtale.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Tusen takk. Har noen venner som jeg spiller mye med, og det er veldig tungvindt å reboote hver gang. Jeg bruker kun programmer som også kan brukes på Windows. Har fått beta key til windows 7, og ser det bra ut så sletter jeg OS X, men jeg skal tenke meg nøye om. Nesten sikker på at jeg kommer til å angre, men da får jeg bare innstallere OS X igjen.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke alkoholen som gjør tastene seige, det er vel heller tilsetningsstoffene som du eller produsenten har puttet i. Antakeligvis sukker. Du kan prøve å bare vaske det med en fuktig mikrofiberklut, men om du har fått sukkerkliss under tastene så må du nok pelle de av, og rense under. Om det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...