St. Anders Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Powerbook 12" har grafikk kort fra nVidia, et geforce fx go5200 med 64 MB dedikert DDR minne. en macbook eller macbook pro vil nytte godt av like minnebrikker, men på powerbook/iBook så har det ikke så mye og si.(noe grunnet at MB bruker delt minne på skjermkort sida, men også på grunn av intel´s optimalisering av dual channel minne). Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Og der kom MBP'en min ja Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 We demand pics! Lenke til kommentar
............... Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 We demand pics! 6964984[/snapback] japp. Må se, har så lyst på selv Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 De kommer, de kommer Skal bare få innstallert meg selv i heimen først, så kommer det bilder! I promise! Kanskje de kommer i morgen, men de kommer, hehe.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg må erkjenne meg noe. Skal kjøpe ny maskin om ni måneder, mest sannsynlig en Mac Pro som skal dualboote Leopard/Vista. Jeg bare elsker designet til denne maskinen, kommer det noen finere skal jeg vurdere en vanlig PC. Jeg er foreløpig forelsket; http://www.apple.com/macpro/design.html Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg må erkjenne meg noe. Skal kjøpe ny maskin om ni måneder, mest sannsynlig en Mac Pro som skal dualboote Leopard/Vista. Jeg bare elsker designet til denne maskinen, kommer det noen finere skal jeg vurdere en vanlig PC. Jeg er foreløpig forelsket; http://www.apple.com/macpro/design.html 6972849[/snapback] Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 6973301[/snapback] Hva? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Apple er svært dyktige på design. Uten tvil dei beste på elektroniske artiklar. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Kjører nå OSX på min Dell Inspiron 9300. Noen som har drivere til Broadcom Ethernet-kort og Geforce Go 6800. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du går over til Mac bør du vurdere å starte en nye bruker... Dell i nicket er ikke akkurat helt best Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du går over til Mac bør du vurdere å starte en nye bruker... Dell i nicket er ikke akkurat helt best 6974927[/snapback] Nja. Dell vil jo selge OSX også da så... Finner ikke drivere for nettverkskortet mitt. Noen som kan hjelpe meg med å finne drivere til Broadcom 440x 10/100 ? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ja, Dell vil nok det... Tror nok ikke han få det men... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nei, det tviler jeg også på. Noen spørsmål ang. OSX; Hvordan tar jeg et skjermbilde? Har IKKE eple-tast. (Går det kanskje an å få dette på en PC ved en extension?) Hvordan får jeg definert hvilke harddisker (partisjoner) som skal vises på skrivebordet? Matet nemlig ut en partisjon, og alle de andre forsvant samtidig! Takk Lenke til kommentar
toranv Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 For å ta bilde i os x med epletast trykker du: Shift + Eple + 3, Men siden du ikke har epletast bruk dette programmet: Screenshot prog Det burde løse saken Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har de fiksa det med at bateriene brenner opp? Sånn at det ikke er noe proble på de nye macene? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det har dei fiksa, ja. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det har dei fiksa, ja. 6977171[/snapback] Woot da blir det snart MB på meg tenker jeg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Går de ann og kjøre os x på en windows basert maskin? :O Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nei, det tviler jeg også på. Noen spørsmål ang. OSX; Hvordan tar jeg et skjermbilde? Har IKKE eple-tast. (Går det kanskje an å få dette på en PC ved en extension?) 6975877[/snapback] Har du Windows tast da? Vanligvis går det an å benytte denne tasten som en slags erstatning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå