Magnusha Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er vel for iWork og ikke iLife? If you buy a qualifying Mac between January 6, 2009, and March 28, 2009, and it does not include iLife '09, you're eligible to receive iLife '09 for the cost of shipping and handling. Endret 7. januar 2009 av Magnusha Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Hm? iLife følger alltid med, mens iWork må man betale for. Litt ekstra info ang. akkurat iLife '09: If you’ve purchased a qualifying computer on or after January 6, 2009, that does not include iLife ’09, you can upgrade to iLife ’09 for US$9.95 plus tax. Please check back on January 12, 2009, for additional information. EDIT: Haha! Magnus'er tenker likt Endret 7. januar 2009 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fornøyd med at iPhoto endelig kan laste opp til Flickr og Facebook uten plug-ins og lignende. Skal bli interessant å teste denne faces-greia, særlig synkronisering med facebook. Artig. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har nå sett keynoten og må si at jeg er ganske fornøyd med den! Litt langtrukken kansje, men helt grei. Må si at det kuleste med keynoten, og noe av det kuleste apple har gjort på en stund var oppdateringene til Keynote! Når jeg lager presentasjoner på skolen liker jeg at det skal se bra ut, og at det skal fungere flott. Og mulighetene i Keynote 09 er bare fantastiske! Og må si at jeg er STOR fan av iPhone appen! :o Fungerer FLOTT! Mulighetene for å kunne ha presentasjons notatene på telefonen i hånden er bare knall bra! Skal ha en 20 minutters presentasjon i morgen og har ikke ett notatkort! Har alt på iPhonen og keynote! I LOVE IT! /Yaricks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Joa. Noe smågøy der, men ikke noe revolusjonerende akkurat. For meg er det vel bare faces i iPhoto og Keynote-appen som er hendige. Jan Omdahl har kommentert saken i dagbladet. Grei lesning. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En jeg kjenner lurte på hvordan man brenner ned en film på DVD. Han har lastet ned fra piratebay trur jeg. Men så lurte han også på, om han trengte noe program for å brenne over på dvd. Hvilket? Han hadde en iMac. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Rediger vekk det med hvor han fikk den fra, du. Slikt noe er da ikke lov å diskutere. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En jeg kjenner lurte på hvordan man brenner ned en film på DVD.Men så lurte han også på, om han trengte noe program for å brenne over på dvd. Hvilket? Han hadde en iMac. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så du velger å bryte flere retningslinjer i stedet for å redigere? Herlig. Brenneprogram er da alltid inegrert når maskinen har en brenner. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Rediger vekk det med hvor han fikk den fra, du. Slikt noe er da ikke lov å diskutere. Det finnes faktisk filmer lisensiert under Creative Commons eller andre fleksible lisenssystemer tilgjengelig på The Pirate Bay. Disse kan man fritt brenne ut, dette gjelder også verk i public domain. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En jeg kjenner lurte på hvordan man brenner ned en film på DVD. Han har lastet ned fra piratebay trur jeg. Men så lurte han også på, om han trengte noe program for å brenne over på dvd. Hvilket? Han hadde en iMac. Be han skaffe seg Toast. Det kan det meste. Og som רוברטו påpeker er ikke dette alvorlig å diskutere. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Toast Titanium ja, det funker til alt omtrent, finnes ikke noe bedre for Mac så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det finnes faktisk filmer lisensiert under Creative Commons eller andre fleksible lisenssystemer tilgjengelig på The Pirate Bay. Disse kan man fritt brenne ut, dette gjelder også verk i public domain. Dårlig gjort å ferske meg på den måten. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Toast Titanium 10 Du finner vel enten den eller versjon 9 på samme populære DVD nettsted. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Burn er gratis og har nok funksjoner for de aller fleste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har også brukt Disco, den fungerer ganske så brukbart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal begynne å bruke AutoCAD etterhvert, burde jeg bruke bootcamp eller feks VMWare da ? Det er ganske krevende tror jeg, så er kanskje best med bootcamp ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 3D modellering vil nok trenge noe ekstra futt ja. Så Bootcamp kan være det beste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var noen her som hadde erfaring med Cha-Ching Accounting-program. Jeg vil veldig gjerne bruke et slikt program - brukte et lignende et for PC tidligere. I Cha-Ching klarer jeg imidlertid ikke å få lagt til en konto i annen valuta! Noen som vet hvordan man gjør det?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Det ser ikke ut til at dette er mulig etter litt online researching. Er det noen som vet om et lignende, enkelt regnskapsprogram for privatperson som kan handle en fem-seks konti, et par av dem i utenlandsk valuta? Optimalt sett 3 valutaer, men handler programmet to er jeg fornøyd med det... EDIT: Jeg endte opp med Money som handler alt jeg kan og lager reports som inneholder jeg vil, samt alt av valutaer jeg måtte ønske, med syncronized valutakurs ved hver oppstart av programmet. 40 USD. Endret 11. januar 2009 av PlatinumFlyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå