olegunnaro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Anti-glare screen i 17"-modellen! Kanskje de gir oss det i 15"-modellen etterhvert også da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) uUuuUu ingen ny mac mini, mac pro eller imac? ; ( RÆVAAAA!!!!! Endret 6. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Anti-glare screen i 17"-modellen! Kanskje de gir oss det i 15"-modellen etterhvert også da. Skeptisk. De ønsker nok at de som faktisk vil ha, og trenger, matt skjerm, kommer til å kjøpe den dyrere 17"-modellen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ehm, forstod jeg det slik at alle låter i iTunes Store skal bli uten DRM på sikt? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Crap keynote. Eneste jeg syns noe om var iWork og iMovie's bildestabilisator. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Enig, håpeløs keynote. Kanskje det skjer noe om en uke eller i februar? "Its all about mac" også viser de bilde av alle macene? øh. Men det var bare 17 modellen.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Omg, det saug. Ny programvare for pappaer som fikk kamera til jul, yay. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Massive skuffelse at det ikke kom en ny Mac Mini. For håpe det kommer en snik lansering om noen uker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det noen som vet om noen applikasjon til Mac OS X som kan kjøre et lite .exe-program for Windows, uten og installere Windows?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du kan prøve deg på CrossOver, som lar deg kjøre Windows-programmer uten å virtualisere hele Windows. Hvilket program er det snakk om? Er en del programmer som ikke fungerer, ihvertfall er det det jeg har opplevd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Er det noen som vet om noen applikasjon til Mac OS X som kan kjøre et lite .exe-program for Windows, uten og installere Windows?? Crossover gjør at noen Windows programmer kan kjøres rett i OS X. Men Keynoten var litt skuffende ja. Absurd at de ikke oppdaterer Mac Mini. Jeg gleder meg litt til å se på iPhoto. iMovie ser ut som at det endelig er mulig å bruke. iWork.com så jo veldig hendig ut. Lurer bare på om den blir inkludert i prisen på Me.com. Men det de har gjort med iTunes Store er jo herlig! Endret 7. januar 2009 av :--{D Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er snakk om et bittelite program(linear programming) laget av en av mine professorer. Prøvde akkurat Darwine - det fungerer ikke. Crossover virker. Så da har jeg det i 30 dager, inntil jeg antar jeg blir nødt til å kjøpe det. ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 20. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Massive skuffelse at det ikke kom en ny Mac Mini. For håpe det kommer en snik lansering om noen uker. Sansynligheten for at phil skulle lansere en ny Mac Mini, var nesten lik null. Både fordi det ikke er Steve, og fordi at hvis Apple har en pressekonferanse i 1 Infinite Loop så har de MYE, MYE mer kontroll over hvem som kommer fra pressen, og de kan også til en viss grad på forhånd vite hva pressen skriver. /Yaricks Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan formaterer jeg en harddisk fra FAT32 til noe mer OSX-vennlig? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet om de maskinene som blir sendt ut i fra apple har iLife installert? Evt. om det er det på de maskinene som er på eplehuset? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ikke om du ikke ber om det selv (altså haker av på nett, eller kjøper det i butikken). Det følger riktignok med en trial-versjon som varer en mnd, men jeg antar at det ikke var det du spurte om? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trodde da iLife fulgte med gratis med nye mac'er? Jeg snakker selvfølgelig om `09 programvaren Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det ser ikke slik ut. Om du går på Apple sine hjemmesider, må du hake av for iLife (noe som koster 640 kr for standard eller 840 kr for familipakken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå