Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Last ned Java (Runtime Environment) i Firefox og prøv igjen. Måtte BankID brenne i helvete, forresten. Sammen med alle verdens passordkalkulatorer.

Apropos BankID, en rar ting som har skjedd meg; flere ganger når jeg har handlet i nettbutikker som krever BankID så har jeg fått beskjed om feil passord og den har blitt sperret, men det samme har aldri skjedd når jeg har logget inn i nettbanken som bruker samme passord og BankID.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned Java (Runtime Environment) i Firefox og prøv igjen. Måtte BankID brenne i helvete, forresten. Sammen med alle verdens passordkalkulatorer.

Apropos BankID, en rar ting som har skjedd meg; flere ganger når jeg har handlet i nettbutikker som krever BankID så har jeg fått beskjed om feil passord og den har blitt sperret, men det samme har aldri skjedd når jeg har logget inn i nettbanken som bruker samme passord og BankID.

Ta kontakt med banken din, de har logger for mislykkede innlogginger og kan muligens hjelpe deg.

Jeg fikk forøvrig DnB Nor til å flytte meg tilbake fra BankID til standard kodegenerator, enn så lenge i alle fall. BankID-løsningen funket ikke for meg i Ubuntu.

--

Foretrekker trekkene jeg også, heter vel noe sånt som second skin skin. Får ikke plass til bøker og macbook i sånne små vesker..

Endret av PT
Lenke til kommentar

Okay. Sitter på jobb og skal prøve å installere ein printer på ein Airport Express. I manualen står det: "Open Printer Setup Utility located in the Applications folder." Har ingenting som kan minne om Printer Setup Utility i Applications-mappa mi i alle fall. Wth?

-----

Skins er jo ubrukelige å bære rundt på. Skal ha plass til macbooken, strømforsyning og ein passport-disk, og eg skal kunne hekte den på skuldra. =P

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Okay. Sitter på jobb og skal prøve å installere ein printer på ein Airport Express. I manualen står det: "Open Printer Setup Utility located in the Applications folder." Har ingenting som kan minne om Printer Setup Utility i Applications-mappa mi i alle fall. Wth?

Hva med å bare droppe manualen, og legge den til gjennom utskrift og faks (elns) i systemvalg? Hos meg finner den da alt av printere på det lokale nettverket uten problemer.

Lenke til kommentar

Det er en nettverkshub for om du vil ha kablet nett for mer stabil tilkobling, USB-porten kan brukes for ekstern harddisk og usb-hub(for harddisk og printer) i motsetning til bare printer, 50 nettverkstilkoblinger i motsetning til 10, og det er vel det.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Hvis den faktisk kommer, og viser seg å være god, vil nok jeg vurdere å kjøpe en for å erstatte min Logitech MX Revolution, men jeg er skeptisk til hvor god den faktisk er å bruke over lengre tid.

Men den ser unektelig bra ut, kunne vært digg med multitouch på den stasjonære :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...