Laffe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ah ikke lenge til MacWorld. BLir spennende å se hva de kommer ut med. planer om å kjøpe Mini(stua), iMac(gjest) og Pro(rommet) ; ) Noen andre som skal kjøpe, hvis ting blir oppgradert? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 En ny MacBook skal jeg uansett ha, men blir vel en Mini om den er godt nok speccet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Anngående Mac Pro så tviler jeg litt på at de kommer til å gjøre så alt for mye med utseende på den. Nehalem-baserte Xeons kommer nok utpå vinteren though. Selv er jeg egentlig fornøyd med 2006-Mac Proen og høst 2007-MBPen min, skal dog ikke se bort i fra at det blir en Mac Mini til å ha under tven etterhvert om jeg ikke finner noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 http://www.itavisen.no/sak/799771/Er_dette_nye_Mac_mini%3F/ Sjekk kommentarene. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 haha, veit. ;p Har fulgt med og lest endel av RFTM sine kommmentarer. Hver gang det kommer apple-artikkel så er han der, haehae. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 JA, endelig fått Osx til å fungere på min stasjonære med nett og alt. Å så deilig det er å kunne kvitte seg med windows, men alikevel ikke kaste bort maskinen som er forholdsvis ny. Det er en fryd Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Efix? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du trenger ikke efix dersom du finner patchede versjoner av Leopard ( jeg prøvde dette på Tiger på min gamle PC, det funka bra) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som hvet hvordan jeg avinstalerer programmer på mac? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Dra det til søppelbøtta. Eventuelt kan du kjøpe deg AppZapper, og dra programmet dit, siden det fjerner alle filene som tilhører programmet - ikke bare selve programmet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bare dra de ut fra Programmer-mappen til papirkurven. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor fungerer ikke nettbanken min på Mac-en min? Aldri støtt på dette problemet med andre OS. Er den javabaserte innloggingen som er problemet. Ladebildet kommer ikke opp; det bare står "vennligst vent...". Noe jeg har gått glipp av, som jeg er avhengig av? Forholdsvis ny i OS X. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Vanskelig å hjelpe deg når du ikke nevner hvilken nettbank og nettleser det er snakk om. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor fungerer ikke nettbanken min på Mac-en min? Aldri støtt på dette problemet med andre OS. Er den javabaserte innloggingen som er problemet. Ladebildet kommer ikke opp; det bare står "vennligst vent...". Noe jeg har gått glipp av, som jeg er avhengig av? Forholdsvis ny i OS X. Skandiabanken? Hvis det er sertifikater det er problemer med, så må du bare bruke firefox... Safari bare tuller. /Yaricks Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Beklager. Noe sliten. Sparebank 1. Firefox. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hm... Sparebank1 fungerer flott for meg... Prøv safari. /Yaricks Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ah, der. Har lett etter problemene på feil sted. Regnet jo med at det var Java-programvaren som krøllet det til. Gikk fint med Safari. Takker. EDIT: Noen formening om hvordan jeg kan få dette opp og gå i FF? Er jo ikke et stort problem, men kjekt å ha alt på et sted. Endret 4. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Last ned Java (Runtime Environment) i Firefox og prøv igjen. Måtte BankID brenne i helvete, forresten. Sammen med alle verdens passordkalkulatorer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Skal prøve, men tar ikke den biten i dag. Sitter med internett fra steinaldern. BankID er faen meg opplegg, det er jeg enig i; men noen spesiell grunn til frustrasjonen? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Måtte BankID brenne i helvete, forresten. Sammen med alle verdens passordkalkulatorer. Spesielt deilig er det når VPN-kalkulatoren og nettbankkalkulatoren har akkurat samme passord og utforming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå