Henry9 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Har et problem.. Jeg prøver å installere Flash 10 på mac, men det kommer opp en feil meld om at jeg må skru av Dashboardclient. Hva skal det bety? Edit: Dashboard is run by the Dock, so if you type killall Dock in terminal, it will restart the Dock and Dashboard will quit. You can then continue the installation, assuming you don't open Dashboard until it's done. Edit: Hmm.. Fikk det ikke til å funke Endret 20. desember 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du har ikke fått virus på macen din. Du har oppgitt passordet ditt til en shady webside som nå distribuerer meldinger på vegne av deg. Dette kan du fikse ved å gå til www.live.com og logge inn og bytte ditt msn passord. så alt jeg trenger er å endre passordet, så slutter jeg å sende slike meldinger? har nå gått inn på hotmail.com og skiftet gjennom der, det er vel det samme som live.com? uansett, tusen takk for helpen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Så alt jeg trenger er å endre passordet, så slutter jeg å sende slike meldinger? Jepp. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Som sagt; Eg har Windows Vista. Jeg linket til et google-søk som gir deg svaret, eller i det minste gir deg noen ledetråder og jeg postet hva jeg tror ser ut som løsningen basert på det google-søket. Har du prøvd fn+F11 og fn+eject(hvis det er en slik knapp på apple-tastaturet). Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) *Forget what I said* Endret 20. desember 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Som sagt; Eg har Windows Vista. Jeg linket til et google-søk som gir deg svaret, eller i det minste gir deg noen ledetråder og jeg postet hva jeg tror ser ut som løsningen basert på det google-søket. Har du prøvd fn+F11 og fn+eject(hvis det er en slik knapp på apple-tastaturet). Jeg stemmer for at du sender han en PM med link til posten. Let me google that for you repliseringen, fikk meg til å le. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Andre enn meg som har stusset på at Anti-aliasingen i safari er grådig stygg om man har hvit tekst(13px & 14px) på mørk bakgrunn? Ser ut som teksten står i bold. Endret 22. desember 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Holder på å skulle administrere en suseboks gjennom vnc, men jeg finner ikke så mange vnc-klienter i .dmg-form. Hvilken vnc-klient anbefaler dere? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Chicken of the VNC fungerer nokså greit. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Uten tvil JollysFastVNC. Som navnet tilseier: Lynkjapp. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Uten tvil JollysFastVNC. Som navnet tilseier: Lynkjapp. Takker. Macbooken og PC-en jeg fjernstyrer har forskjellig oppløsning, så når jeg velger full screen i JollysFastVNC, blir skjermen strekt; det ser litt rart ut. Er det mulig å fikse dette på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) INGEN som postet i denne tråden på julaften legger jeg merke til:P Til topic: Kan jeg få live opp i diskusjonen rundt vmvare fusions vs. parallels desktop? Vurderer å kjøpe ett av disse, og lurer på pros og cons. Hva er best? Mvh. Sondre Edit: Trøtt:P Glemte av et par viktige ord;) Edit: Trøtt:P Tenkte dialekt;) Endret 25. desember 2008 av Zelziuz Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvorfor vurderer du ikke VirtualBox opp mot de to? Fungerer bra til alt som ikke krever hardware-grafikk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Til de som ønsker å få et par ekstra julegaver har MacHeist en del gratis gaver, http://givingtree.macheist.com/ Blant annet 1Password. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Noen som vet hvilke merke det er(høytallerene) ( feil sted å poste men, siden jeg skal spør om noe annet så, jaja) Er det 6 januar de skal oppdatere? Har tenkt å investere litt, nå som julen er over ; O Endret 25. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Altec Lansing, men finner ikke selve produktet. Hjemmesiden deres funker ikke nå. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Er det disse her? https://prisguiden.no/product.php?product_id=17094 edit: Pixmania.com er vel useriøs side har jeg hørt, er det ike? synes jeg så det på tv2hjelper deg ellernoe. Sein levering++ Endret 25. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jepp, der har du dem. De har dem forøvrig på Humac. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 God Jul folkens! Fikk meg en 250 GB 2.5 tommer sata disk i julegave, som jeg har et icybox kabinett til. Tanken var å flytte TimeMachine dataen min over fra en 3.5 tommers 250 GB disk, og over på denne. Hvordan går jeg fram for å gjøre dette? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 God Jul folkens!Fikk meg en 250 GB 2.5 tommer sata disk i julegave, som jeg har et icybox kabinett til. Tanken var å flytte TimeMachine dataen min over fra en 3.5 tommers 250 GB disk, og over på denne. Hvordan går jeg fram for å gjøre dette? Du drar filene over til den nye disken? Skal ikke være vanskeligere. Etterpå skifter du disken time machine skal ta backup til, til den nye disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå