Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, jeg syns det ser bra ut.

Dessuten, hvite tastatur er ekstremt upraktiske, både MacBooken min og det trådløse tastaturet ser skikkelig dårlig ut når de blir skitne.

Hvem sier at de måtte ha vært hvite? De skulle ha vært i akkurat samme farge og/eller materiell som resten av maskinen, altså den gråe metallic fargen. Slik som på de gamle pro-ene :love:

Lenke til kommentar

Jeg har den gleden av å ha fått virus på MSNen jeg har på Macbooken min! Jeg sender ut og mottar viruslinker til/fra folk når jeg ikke engang er pålogget, og dette er frustrerende for mine venner. De klager på meg om at jeg må fikse det.

Jeg har lest på nettet om hvordan man avinstalerer MSN på Mac, og det står at det eneste jeg må gjøre er å dra msn-ikonet til søppelbøtta. Etter det må man selvfølgelig installere programmet på nytt. Dette har jeg gjort utallige ganger, men det hjelper ikke, virusene blir fremdeles sendt ut!

Derfor spør jeg her, om noen av dere vet hvordan jeg skal bli kvitt viruset! Holder det å avinstalere for så å instalere programmet på nytt, og hvis dette er nok, har jeg gjort det riktig?

Takk for all hjelp, og god jul! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...