Scarn Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) fungerar ikkje. Altså, eg køyrer i Windows Vista Endret 19. desember 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Da vet jeg ikke. Tok det for gitt at du var i OS X jeg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Kunne ikke dy meg.... Endelig... Enkelt spørsmål, Parallels eller Fusion? Skal hovedsaklig brukes til å kjøre Visual Studio. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg er veldig fornøyd med VMWare Fusion. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 fungerar ikkje. Altså, eg køyrer i Windows Vista http://letmegooglethatforyou.com/?q=vista+mac+print+screen fn+F11 eller fn+eject Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Da vet jeg ikke.Tok det for gitt at du var i OS X jeg. Ja, gløymte å seie ifrå. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Enkelt spørsmål, Parallels eller Fusion? Skal hovedsaklig brukes til å kjøre Visual Studio. Jeg ville ha prøvd ut Virtualbox (gratis/open-source) først, har ikke prøvd det med windows enda, men har fungert bra med linux for meg. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Veldig fornøyd med Fusion. Utrolig bra ytelse og letthet, samt kjempebra for kjøring av flere enn 2 os sammtidig. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Hvorfor komemr de nye MBene med svart tastatur? Ser så stygt ut.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Tja, jeg syns det ser bra ut. Dessuten, hvite tastatur er ekstremt upraktiske, både MacBooken min og det trådløse tastaturet ser skikkelig dårlig ut når de blir skitne. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Vel, jeg tørker av både min hvite macbook og apple wireless-tastaturet en gang i måneden; og da holder de jo seg sånn noenlunde bra. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ingen som veit Screen shot elelr? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Cmd+shift+3 = hele bildet CMD+shift+4 =velg område selv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Ingen som veit Screen shot elelr? Posten under din forrige post burde i det minste gi deg noen ledetråder. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Som sagt; Eg har Windows Vista. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) SHIFT+CTRL+ALT AND THEN PRESS F14 Eller bruk On-screen keyboard, eller et program for skjermbilder og video som f.eks. Jing. Eller prøv denne programvaren som alternative drivere for tastaturet. Endret 20. desember 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Tja, jeg syns det ser bra ut.Dessuten, hvite tastatur er ekstremt upraktiske, både MacBooken min og det trådløse tastaturet ser skikkelig dårlig ut når de blir skitne. Hvem sier at de måtte ha vært hvite? De skulle ha vært i akkurat samme farge og/eller materiell som resten av maskinen, altså den gråe metallic fargen. Slik som på de gamle pro-ene Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har den gleden av å ha fått virus på MSNen jeg har på Macbooken min! Jeg sender ut og mottar viruslinker til/fra folk når jeg ikke engang er pålogget, og dette er frustrerende for mine venner. De klager på meg om at jeg må fikse det. Jeg har lest på nettet om hvordan man avinstalerer MSN på Mac, og det står at det eneste jeg må gjøre er å dra msn-ikonet til søppelbøtta. Etter det må man selvfølgelig installere programmet på nytt. Dette har jeg gjort utallige ganger, men det hjelper ikke, virusene blir fremdeles sendt ut! Derfor spør jeg her, om noen av dere vet hvordan jeg skal bli kvitt viruset! Holder det å avinstalere for så å instalere programmet på nytt, og hvis dette er nok, har jeg gjort det riktig? Takk for all hjelp, og god jul! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Du har ikke fått virus på macen din. Du har oppgitt passordet ditt til en shady webside som nå distribuerer meldinger på vegne av deg. Dette kan du fikse ved å gå til www.live.com og logge inn og bytte ditt msn passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå