Heilage Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har fått tilbud om en Mac Pro, Xeon 2,8 CPUer... Jeg har veldig lyst til å slå til. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor mye? 15 000. Uåpnet, med AppleCare til november 2011. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Er ikke det et knall tilbud? Endret 8. desember 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jo! Så hvis ikke du tar det så tar jeg det! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er jo bare helt latterlig deilig, hvor fikk du tak i et slikt tilbud? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med ny maskin Heilage. Var det med én eller to CPUer? Og hva fikk du med av RAM? (Ikke at det spiller så stor rolle, er ikke dyrt å kjøpe ny) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har sendt ut et par PMs, men jeg poster det heller public. Hvis noen er interessert i 1Password så kan de bruke MacWorld UK sin link; https://agilewebsolutions.com/promo/macworld_uk Da får du en gratis lisens, no questions asked. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da har jeg kjøpt min første Mac. Det ble en MacBook, dyreste standardmodellen. Koser meg stort akkurat nå, enkelte ting er litt uvant, men det sitter nok snart. Hittil er jeg hvertfall veldig fornøyd =D Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det tar nok en liten uke, kanskje to før en føler seg "hjemme". Du får bare kose deg med å finne ut nye ting og sette deg inn i hvordan forskjellige ting fungerer, og gjerne utforske alternative løsninger for ting du ønsker å få gjort for å finne det som passer deg best. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan gjør jeg at .pdf-dokumenter åpnes i Preview og ikke Adobe Acrobat Professional? Jeg klarer å velge at et og et dokument alltid startes i Preview, men ikke .pdf-dokumenter generelt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 trykk på pdf-fila, deretter cmd+i . velg "åpne i" og finn i preview. Trykk så "endre alle" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Finn et .pdf-dokumen, trykk cmd+i, og under Open With/Åpne med velger du Preview, og så Change all/Endre for alle Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hvordan gjør jeg at .pdf-dokumenter åpnes i Preview og ikke Adobe Acrobat Professional? Jeg klarer å velge at et og et dokument alltid startes i Preview, men ikke .pdf-dokumenter generelt. Velg en tilfeldig PDF-fil og gjør følgende: Høyreklikk > Get Info > Open With > Preview > Change All... (Use this application to open all documents like this). Boyakasha! Edit: Jesus Kristus, dette må være ny rekord i antall samtidige svar. Endret 10. desember 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, det får'n si. Det var svaret sitt det. Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som har Mobile Me? Er det fortsatt like ustabilt, tregt som det var ved starten? Gief litt brukeromtaler! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er fortsatt noe ustabilt og lider av noen bugs, men betalte for det for en uke siden da prøvetiden min var over. Er stort sett fornøyd, men håper at de får rettet opp i noen av problemene sine. Jeg har blant annet opplevd at alle kontaktene mine forsvant en gang da jeg var et sted uten dekning. Da jeg kom meg inn i byen igjen fikk jeg tilbake kontaktene mine. Men anbefaler å teste det 30 dager (eller hva det er) gratis, så du ser hva det er. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har ikke hatt noen problemer med MobileMe jeg. Er strålende fornøyd, men hender til tider at push funsjonen for mail ikke er helt oppe å går. Får noen ganger mail 10-20 min etter at jeg fikk den på macen. Ikke noe stor krise for meg, men skal vel egentlig sendes direkte. Alt i alt så er jeg meget godt fornøyd. Kommer til å bruke gallery.me.com/navnetmitt når jeg skal ut å reise, og mulig web.me.com/mittnavn. Så er kjekt å ha iPhoto og iWeb Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har omtrent samme erfaring med Magnusha, litt treg push-epost på iPhone, men ellers ok. I begynnelsen hadde jeg litt småproblemer med å få synca epostkontoene på macene mine skikkelig, men det gikk seg til etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå