Trynemjoel Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det blusser opp fra tid til annen. Det at Apple nå gir "rådet" i sin knowledge base ser jeg ikke på som noe annet enn å dekke ryggen sin juridisk for teite amerikanske søksmål. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva er egentlig greia med at det ikke finnes virus på mac, hvorfor gjør det ikke det? Er det ikke som sagt bare et spørsmål om tid før vi ser virus på mac? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Annen arkitektur, mindre brukerbase, er to stikkord. Sikkerhetsperspektivet vil jeg uansett si er det viktigste. Du kan ikke installere et program uten at du har tilstrekkelige rettigheter til det, og et program som kjører, er skjerma fra det neste. det er dessuten umulig ( ? ) å lage et program som kjører i bakgrunnen og utfører noe, uten at det dukker opp som en prosess i Activity Monitor. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Artikkelen, som er flere år gammel, er nå fjernet fra Apples Knowledgebase. We have removed the Knowledge Base article because it was old and inaccurate. The Mac is designed with built-in technologies that provide protection against malicious software and security threats right out of the box. Kilde Lenke til kommentar
maxM Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har akuratt fått meg Mac, men prøver å finne ut hvordan jeg kan gi function ("fn") knappen motsatt virkning... altså slik at jeg stiller lyd/lys++ ved å trykke fn først, mens f.eks. Dashoard kommer opp ved bare å trykke F12 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 maxM: Systemvalg -> Tastatur og Mus -> Tastatur -> "Bruk alle funksjontastene (F1, F2 etc.) som standard funksjonstaster" Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm, leste en artikkel på at iLife 09' og iWork 09' blir annonsert på MacWorld 2009... Håper de tilbyr rimeligere oppdateringer fra 08', jeg kjøpte jo akkuratt de... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvilken artikkel? Men det er ikke upresidentert at det kommer en ny iWork-pakke året etter.('05-'06) De vil nok komme med en grei pris for oppgradering. Og det er alltids piratmetoder Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Historisk sett har det vel aldri vært billigere oppgraderinger fra eldre iWork-lisenser. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vil gratulerer Joachim med ny Mac! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Og Joachim kan ikke annet enn å takke. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har tenkt til å ta opp et lydklipp. Er det noe program på min MacBook Pro jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg bruker WireTap Pro. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Audacity kan vel ta det opp. Wiretap er vel for mer avansert lydopptagning, for å isolere lyd fra diverse apps osv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 AudioHijack fungerer også greit. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Takker for svar! Holder på å lage en reportasje på hobbybasis, i Quark! Men skulle gjerne hatt en bakgrunns layout som det var litt julestemning i. Jeg klarer nok neppe å lage noe selv. Noen som vet om noen som kan lage dette her på forumet? Eller om jeg kan finne noe layouter på nettet? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Har to spotify invites liggende som jeg ønsker å gi bort hvis det er noen som har lyst på! Send meg en PM! /Yaricks EDIT: En igjen EDIT2: Ingen igjen, sorry folks. Endret 8. desember 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 send meg gjerne en på [email protected] Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trenger hjelp angående bilder som forsvant etter oppdatering på macbook pro. Oppdaterte macproen istad, da dette var gjort fant jeg ut at alle bildene som lå i iPhoto var vekke. Kan ha kommet til å slette noen filer i papirkorgen, men flyttet dem tilbake. beklager dårlig forklaring, men er det noen måte å gjennopprette hele iPhoto albumet(ene)? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå