Scarn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 kor finn eg bootcamp-drivaren eg treng for å innstallere tastaturet ? fekk tastaturet idag. sit no med skjermtastatur. fant ein bootcamp drivar og lasta ned Apple Keyboard som låg inni, men det reagerar ikkje. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ingen? slitsamt med sjermtastatur.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har eller spiller cs med crossover? Ifso hvordan får jeg til console? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kor finn eg bootcamp-drivaren eg treng for å innstallere tastaturet ? fekk tastaturet idag. sit no med skjermtastatur. fant ein bootcamp drivar og lasta ned Apple Keyboard som låg inni, men det reagerar ikkje. Du har ikke Os x installerings cd? for de ligger jo der ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen flere som har serialer til 1Password? Jeg lurer på det samme. Skulle gjerne hatt det programmet! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kor finn eg bootcamp-drivaren eg treng for å innstallere tastaturet ? fekk tastaturet idag. sit no med skjermtastatur. fant ein bootcamp drivar og lasta ned Apple Keyboard som låg inni, men det reagerar ikkje. Du har ikke Os x installerings cd? for de ligger jo der ... Nei, må vel gå an å laste ned? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vet ikke om det er mulig å få tak i de på en lovlig måte... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vet ikke om det er mulig å få tak i de på en lovlig måte... Nei.. Men kva heiter det eg skal leite etter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 BUrdte kanskje ha tenkt og finni ut ting og gjort alt ferdig før du kjøpte produktet? ; ) Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 et enkelt googlesøk vil gi deg resultatene du trenger, gizmo.. http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Laffe: Det var jo tydeleg at det ikkje var noko problem å kjøpe tastaturet utan noko meir hokus pokus. dabear: Som sagt; har prøvd drivarane - utan resultat. Dei reagerar ikkje. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gizmo: Jeg var under inntrykk at du faktisk hadde en OS X Leopard-DVD. Forøvrig, for å få det til funke basic trenger du bare å plugge det i. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gizmo: Jeg var under inntrykk at du faktisk hadde en OS X Leopard-DVD. Forøvrig, for å få det til funke basic trenger du bare å plugge det i. Ja, men hadde vore greit å få til skikkelig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hmm.. hvilke knapper er det som ikke funker da? Det eneste som jeg kan komme på er den mac-knappen (cmd+det symbolet) og de kommandoene f.eks F1 (brightnessen) F4 (dashboard) og noen par til.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hmm.. hvilke knapper er det som ikke funker da? Det eneste som jeg kan komme på er den mac-knappen (cmd+det symbolet) og de kommandoene f.eks F1 (brightnessen) F4 (dashboard) og noen par til.. Er noko sånt her og. Går det ikkje an å gjere cmd-knappen om til wondowsknapp eller? Har ikkje fått sagt kor digg tastaturet er forresten Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen som har et greit gratis app for å ta opp lyd i OS X? Tenkte jeg skulle ta opp lyden fra en konsert som ligger som en embedded video på en nettside (Behemoth, sjekk ut I Got Erection, cover av Turboneger! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Simpson mobber Apple haha, genialt;p Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 For de som ikke orker å trykke på en link: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Utrolig bra! Skremmende lik noen personer også. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og da var vel virus-debatten til mac igang igjen: http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6334577 Dette var vel egentlig bare et spørsmål om tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå