kakesjef Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 du kan jo sjekke apple store Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Takk for svar Trur eg bestiller det med kabel no med ein gang, faktisk Edit: Bestiller frå Komplett, visst det ikkje er nokre andre billigare alternativer. Endret 24. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som veit hvordan jeg kan resette "sudo -s"-pwn? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hva mener du med pwn? passordet? når du bruker sudo, bruker du passordet for brukeren du er innlogga med nå; dette kan du endre gjennom det normale brukergrensesnittet i OSX. Eventuelt kan du også bruke kommandoen "passwd" Du kan kverke en sudo (slik at du må skrive inn passord på nytt neste gang du vil bruke sudo), med sudo -k Endret 25. november 2008 av dabear Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 vurderer å kjøpe aiPådd classic 120 gb, men finnes denne i 160 gb? vil ha størst mulig lagringsplass! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nei, de nye iPod Classicene finnes bare med 120GB. De hadde tidligere 160GB, så du må enten være så heldig at du finner en butikk med 160GB på lager, eller kjøpe brukt. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Finnes det antivirus til Mac som er gratis og lette (tar lite resurser). Og bruker folk antvirus på macene sine i det hele tatt? Får meg nye MacBookPro og vil forhøre meg litt om det. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tuller du nå, eller skal du ha det til å vaske windowsvirus fra filer du mottar og/eller sender ifra deg? clamav er gratis iallefall. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kommer til å bruke BootCamp og kjøre XP også på maskina, så var noe slikt jeg tenkte. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 når du kjører windows på maskina, er det jo bare å bruke sin favoritt-antivirus som før. I OSX kan du alltids bruke clam av som nevnt, ellers har visst også avg et antivirusprogram i tankene.. Jeg har aldri brukt antivirus i OSX Lenke til kommentar
maxM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jobber mye med annonser, og får en del mail med vedlegg fra annonsører. Så er greit å kunne lese, laste ned vedlegg på OSX og seinere jobbe videre i XP (ikke at jeg akuratt tror at det kommer til å skje ofte, men greit å ha muligheten). Har også lyst på Parallels. Da blir i såfall BootCamp overflødig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tja. Kjøp heller VMWare, da kan du bruke BootCamp-partisjonen virtuelt og native. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Black Friday førstkommende fredag. Tviler på at man kan få gjort noen kupp, men er jo greit å spare én hundrelapp hvis man uansett skal kjøpe dingsen. (Gimmeh tilbud på mus, tastatur, vmware, sekk og office) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Salget" Apple har på black friday er en vits. Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Satan som folk glor her jeg sitter på Cafe med MBen! Caffe Latte < 3 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fordi det er mac vel? Ser og hører stadig det selv.. Synes det er litt latterlig egentlig. "wooaah han har en mac.." "*kniskknsik, hihi* mac, må være rik han" Synd at det finnes folk som utnytter faktisk denne situasjonen.. Arrogante mac fanatiekre er vel kanskje en av dem. Bare se på kommentarene til de som bruker mac på i(t)Avisen. Jeje Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Joda, Mac koster jo litt, men det er da en investering over en litt lengre periode enn ved andre laptoper, føler jeg. Hvis man kjøper en laptop til 8000 som varer i to år, men en Mac til 12 000 som varer i fire år, hvilken har egentlig vært dyrest? (Bare for å ta et enkelt regnestykke) EDIT: Fikset regnestykket til et mer realistisk. Endret 26. november 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er det noen som har fått sin MBP fra Eplehuset Stavanger (eventuelt Tell)? Venter fortsatt på min (som ikke har fått noe sendingsnummer e.l. enda). Meh Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har ikke vurdert å ringe dem da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gjort, senest idag. Eksperimenterer litt med når jeg kan forvente å få den (har ikke noe annet å gjøre ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå