B25S Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Var selvfølgelig humoristisk ment, ikke sånn 100% seriøst for å si det sånn. Jeg kjører for tiden Mac OS X 10.5.5 Leopard, KDE Skolelinux over NX Client og Windows XP 64bit (til spill). Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg var veldig negativ til den nye DisplayPorten, men etter å ha fått en DVI->HDMI fra Deal Extreme til 95,- strukket opp til prosjektoren som gir 1920X1080 oppløsning må jeg innrømme jeg er forelsket. Anbefaler kabelen som gir veldig bra bilde for latterlig lav pris til alle nye MacBook-eiere som ønsker å koble seg til flatskjermen/prosjektoren. En ting til; jeg har lyst på stasjonær skjerm til MacBooken min. Vil gjerne ha en som står litt i stil med alu MacBooken til omkring 2k, gjerne rundt 22-24" stor. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har hatt den en stund nå og må si den imponerer! Veldig god maskin! Bruker hovedsaklig bare Leopard nå, men skal kjøpe meg XP på Ebay snart... BootCamp hadde vært kjekkt... Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg var veldig negativ til den nye DisplayPorten, men etter å ha fått en DVI->HDMI fra Deal Extreme til 95,- strukket opp til prosjektoren som gir 1920X1080 oppløsning må jeg innrømme jeg er forelsket. Anbefaler kabelen som gir veldig bra bilde for latterlig lav pris til alle nye MacBook-eiere som ønsker å koble seg til flatskjermen/prosjektoren. En ting til; jeg har lyst på stasjonær skjerm til MacBooken min. Vil gjerne ha en som står litt i stil med alu MacBooken til omkring 2k, gjerne rundt 22-24" stor. Noen som har noe å anbefale? Vet ikke om en plass som selger 5 eller 10m av slike kabler? 3m er litt lite.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg var veldig negativ til den nye DisplayPorten, men etter å ha fått en DVI->HDMI fra Deal Extreme til 95,- strukket opp til prosjektoren som gir 1920X1080 oppløsning må jeg innrømme jeg er forelsket. Anbefaler kabelen som gir veldig bra bilde for latterlig lav pris til alle nye MacBook-eiere som ønsker å koble seg til flatskjermen/prosjektoren. Du må fremdeles ha en Displayport->DVI overgang ikke sant, eller har jeg gått glipp av noe her? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja du må det, koster vel rundt ei tohundring på Apple Store. Kabelen var faktisk litt lenger enn tre meter. Var for kort for meg også i utgangspunktet, men den overasket positivt ved å være nesten 5 meter lang(!) Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Hører stadig nå om folk som sliter med å spille av filmer som er kjøpt på iTunes fra MacBook (og Pro) på prosjektor og skjermer, pga HDCP krypteringa som Apple på død og liv skulle kaste inn Endret 21. november 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 DVD? Det er vel snakk om innhold man har kjøpt(leid?) fra iTunes Store. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ah, beklager my bad. Mente selvfølgelig det Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hmm, støtt på et merkelig problem her. Har en DVD med bilder fra en ferie, på den gamle XP maskina vises alt men på Mac'en vises bare noen av bildemappene. Underlig feil, noen forslag på hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei.. Jeg har klart å glemt root passordet. Er det noe jeg kan gjøre for å restarte pw'n eller er jeg fortapt?? (terminal) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du kan boote fra Leopard-CDen og endre passordet derfra. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hei.. Jeg har klart å glemt root passordet. Er det noe jeg kan gjøre for å restarte pw'n eller er jeg fortapt?? (terminal) Evt. kjør sudo -s, tast passordet ditt og så: passwd Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Noen som vet om det er mulig å få tak i MacBook Pro driverne som følger med Mac OS X DVDen? Legger inn BootCamp i kveld og Mac OS X installasjonsdisken er på kontoret... Dette er hva jeg mener: http://docs.info.apple.com/article.html?pa.../en/bc1143.html Endret 22. november 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje det er noe slikt du leter etter? http://forum.insanelymac.com/index.php?showtopic=71519 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Finnes litt shady måter å skaffe seg BootCamp 2.0-driverene på, f.eks. via torrentsider. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja det var jo det å ;S Har jo glemt pw'n der også. hm Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Går det an å bruke eit av apple-tastatura til Windows Vista utan noko særlig meir hokus-pokus? Plug'n Play, Kinda Way? Edit: Kor kan eg få kjøpt det? Sliter no med eit håplaust Microsoft Sidewinder X6 tastatur der eg må trykke knappane hardt ned for å få respons. Eit slags virus, sidan det starta med ein knapp, og no blir det stadig ferre godt-fungerande knappar på tastaturet. Endret 24. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kjøp et Apple-tastatur, installer BootCamp-driverne for tastatur for å få tastene riktig, og kjør. Taster på et Apple-tastatur via Windows XP akkurat nå. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Går det an å bruke eit av apple-tastatura til Windows Vista utan noko særlig meir hokus-pokus? Plug'n Play, Kinda Way? Edit: Kor kan eg få kjøpt det? Sliter no med eit håplaust Microsoft Sidewinder X6 tastatur der eg må trykke knappane hardt ned for å få respons. Eit slags virus, sidan det starta med ein knapp, og no blir det stadig ferre godt-fungerande knappar på tastaturet. Det skal fungere utmerket, bortsett fra at alfakrøllen + et par andre taster er på andre plasser (fysisk). Apple Wireless Keyboard Apple Keyboard Endret 24. november 2008 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå