Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter voldsomt med 'stuttering' av lyden når jeg er i Windows XP (Bootcamp, MacBook pro). Det skjer som vanlig etter ca. en halv time, men det kan også gå lengre tid før det skjer. Når det skjer så mister jeg også den trådløse nettverkstilgangen kort tid etter.

Har funnet ut at det er nettverkskortet (eller mer sansynlig: nettverksdriverene) som er årsaken. Fordi hvis jeg disabler det trådløse nettverket, og bruker ledning i steden, får jeg ingen problemer.

Har funnet flere som har problemet på det offisielle Macforumet, men ingen løsning.

Lurer på om det er noen flere som har dette problemet, og om noen har funnet en løsning.

Lenke til kommentar

Hvilken dato bestillte du?

Jeg bestillte den 27 Oktober tror jeg, en veninne av meg bestillte den 30 Oktober og hennes er fortsatt "Under Behandling"

Lurer på om det kan ha noe med at folk begynte å få lønningene sine da/mot slutten av måneden...

Men, jeg måtte vente lengst av alle på XPS m1530 tråden i sin tid så jeg vet hvordan du har det...

:)

Lenke til kommentar

Hmm, sitter å venter i spenning nå...:D

En budbil skal komme innen 16:00 med Mac'en min

Fikk vite noe skremmende - siden jeg bestillte beskyttelse og iPhone hodetelefoner samtidig blir det sendt i to pakker, bare en når meg i dag :(

Krysser fingrene for at det er Mac'en, hvis ikke må jeg vente til mandag...

Lenke til kommentar
Hmm, sitter å venter i spenning nå...:D

En budbil skal komme innen 16:00 med Mac'en min

Fikk vite noe skremmende - siden jeg bestillte beskyttelse og iPhone hodetelefoner samtidig blir det sendt i to pakker, bare en når meg i dag :(

Krysser fingrene for at det er Mac'en, hvis ikke må jeg vente til mandag...

Var det noe Mac?

Lenke til kommentar

Som tidligete nevnt et sted i denne tråden har jeg planer om å flytte mailbiten min over fra mail.app til Thunderbird. Problemet er at Thunderbird ikke ser ut til å ha noen mulighet til å importere mail fra Mail.app, og Mail.app har heller ingen valg for å eksportere :hmm:

Mulig jeg har gått glipp av noe her?

Lenke til kommentar
Hva mener du med "det hele"? Sett kontoen opp med IMAP i Thunderbird, så får du alle eposter sykronisert mellom deg og serveren.

Forklarte meg kanskje litt krakkete der ja. Saken er at jeg har satt opp med imap, men den laster ikke ned de gammle mailene, som ligger i mail.app siden det er det programmet jeg har brukt. Har endel mail jeg vil ha med meg.

Lenke til kommentar

hvis dine gamle mailer ikke var satt opp med imap, kan det være vanskelig å få de opp på serveren igjen. mangle klienter som er satt opp med pop liker å slette mailer fra server. Et knippe klienter har ikke dette på som standard instilling, men de aller fleste har :(

Men med imap burde ikke det være noe problem lengre. Eneste man må huske på er å sørge for at sendte mailer havner i korrekt mappe på server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...