KimNK Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mykje skal eg ta for gamle mac minien min? 1.83GHz, 80GB oppgradert til 2gb RAM. Ny feb/mars. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg fikk installert WoW idag og er imponert over ytelsen, men bekymrer meg over CPU-tempen på rundt 80° når jeg spiller. Hvor går grensa før prosessoren tar skade? Den ligger rundt 50° ved surfing/iTunes og lignende. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tror ikke det skal være bra hvis den kommer over 80-90... Det går vel ikke an å justere ned CPUen? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fikk giret opp vifta med smcFanControl og nå ligger den på 60-65°. Merkelig at den ikke gjør det automatisk, kjipt hvis en skal spille i Windows : / Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det går vel likebra an å justere viftene i windows, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg fikk installert WoW idag og er imponert over ytelsen, men bekymrer meg over CPU-tempen på rundt 80° når jeg spiller. Hvor går grensa før prosessoren tar skade? Den ligger rundt 50° ved surfing/iTunes og lignende. CPU-en skal throttle automatisk når temperaturen nærmer seg skadelig så du kan ta det med ro, men er jo selvfølgelig en fordel med lavest mulig temperatur. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hmm. Bakopplysningen er vekke, får ikke justert styrken heller. Når jeg scroller ned eller opp i en browser, får jeg "flimmer", i skjermen, ganske likt det som skjer når du browser på en windows pc, uten grafikkdrivere. En annen irriterende ting er at touchpadden ikke fungerer helt optimatilt. I hvert fall ikke tilsynelatende. Når jeg klikker på den venstre delen, hender det ofte at den ikke reagerer. Hmm. Edit: Når jeg har den på fangen, er det ikke lys bak tastaturet. Snur jeg den 90' (vertikalt) kommer det på ^^ Endret 9. november 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Trenger hjelp til å tyde noe... Betyr dette at jeg får den på mandag? Altså i morra isteden for den 17'ende? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kan være på vei fra kina fra alt vi vet. Det at den følger planen vil jeg tolke som at den ankommer 17, som er den nåværende planen som kan bli endret skulle komplikasjoner skje med transporten. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hmm, det er datoen jeg stusser med.... 10'ende har jo ikke vært ennå, så jeg lurer på hva datoen gjør der... Hadde vært sweet da Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei sant 10 er jo i morgen. Jeg tolket det som - sendt 5. status 10. er at den er på vei til deg. 17. ankommer deg. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vi får sjå, takk for svar folkens Gleeeder meg!!!!! Tror jeg skal lage en liten review... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det noen måte å få filmer inn i iTunes uten å konvertere de? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Er det noen måte å få filmer inn i iTunes uten å konvertere de? Det finnes et program som oppretter speilfiler av vanlige filmfiler (.avi etc) som tas inn i iTunes, og spilles av såfremt man har installert Perian. Jeg husker ikke hva det heter. (Prøvde det litt da, funket ganske bra igrunn) EDIT: Fant det: http://dettmer.maclab.org/movie2itunes.html Bare hyggelig. Endret 10. november 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Solgte unna den gamle og kjøpte meg den nye MacBooken etter mye skryt på diverse nettsider og forum; men det ser ut som alle har glemt den aller beste oppdateringen: vifta går jo knapt overhodet!!1one En annen ting det har vært lite fokus på er hvor mye bedre de nye høytalerne låter, de er jo temmelig allrighte faktisk. Jeg er så langt strålende fornøyd med den! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan noen beskrive lyden for meg? For mye diskant? Knitring eller skjæring ved høye toner? Bass? Takk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Den er OK. Bedre enn den forrige, men fortsatt ikke bra. Den klarer det det er ment til, å spille lyd. Men den er ikke så veldig mye høyere enn vanelig stemmevolum. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Denne var litt nice! http://www.yankodesign.com/2008/11/12/the-...-perfect-world/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Wow, skikkelig lekkert, men stasjonær pc med touch skjerm? *Grøss* *Vondt i armen* Kjøper gjerne en iMac med slikt design... Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hvordan man får msn til å bli slik? ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10041107 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10057661 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11242619 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå