_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 En oppdatering på MBP antar jeg vil omhandle prosessoroppdatering, samt muligens RAM. Som jeg skrev i forrige post, vet jeg ikke helt hva forskjellen på Dual Core og C2Duo vil tilsi, hvor store forskjeller det faktisk vil være... Når det gjelder mer RAM, hadde jeg uansett tenkt til å kjøpe 2GB ekstern. Kommer nok til å bestille standard 15.4" med 512 Ram, for så å bytte ut dette med to 1GB brikker. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Og dér var MacBook Pro'en bestilt Åh som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Tenker at jeg sparer en tråd på å heller bare spørre her, men hvorfor ble alle de andre modellene av de bærbare maccene ikke i produksjon lenger? 6939896[/snapback] Mener du iBook og Powerbook? Fordi de ble byttet ut De lager ikke 99-modeller av biler lenger heller. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Og dér var MacBook Pro'en bestilt Åh som jeg gleder meg! 6941713[/snapback] Grattis! ..og takk for at du velger Pro, MacBook ser helt forjævlige ut! Min mening Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Pro-utgaven er jo flere hakk penere å se på enn Macbooken, helt klart Det var kun Pro'en som var aktuelt! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Synes macen ser bedre ut jeg Lenke til kommentar
Leon Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Synes macen ser bedre ut jeg 6942449[/snapback] Mac har en tendens til å se penere ut, ja -- selv foretrekker jeg Mac Pro / MacBook Pro av dagens modeller. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 ...selv foretrekker jeg Mac Pro / MacBook Pro av dagens modeller. 6942545[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hadde med macen på jobben rundt alle de andre IT-folka her, de ble misunnelige ^^ Og ja, MacBook Pro er selfølgelig den peneste, derfor jeg har den Endret 26. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 MacBook Pro er for stor. Jeg vil ha mobilitet. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg mente macbooken, ikke macbook pro, og ikke macen, men macbook. Den er bare penere, Lian Li har laget alu chassis før, men ingen lager hvite chassis. End of discussion. (For ikke å nevne for innmari stilig det er med hvit macbook sammen med min svarte nano. :wub: Endret 26. september 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 MacBook Pro er vel ikke for stor? 17" er for stor ja, det er jeg enig i, men ikke 15.4" vel? Synes den er helt konge jeg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 MacBook Pro er vel ikke for stor? 17" er for stor ja, det er jeg enig i, men ikke 15.4" vel? Synes den er helt konge jeg 6947054[/snapback] Enig. 12" blir for lite og MacBooken byr på at for lite sjermplass. Liker trenden med at bærbare pcer (og macer) får høyere og høyere oppløsning. Syns Macene bare blir pene og penere jo mer du betaler. Den hvite MacBooken er den styggste (skjønt stygg er et ord man ikke kan bruke om en mac) og svart er et lite hakk bedre. Men jeg skulle gjerne sett at Apple oppdaterte MacBookene med det samme aliminiums rammen som på MacBook Pro. (Samt fikset litt mer skjermplass. (Oppløsning)) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 MacBook Pro er vel ikke for stor? 17" er for stor ja, det er jeg enig i, men ikke 15.4" vel? Synes den er helt konge jeg 6947054[/snapback] 15,4 er gedigent i min verden. Jeg kjører ultraportabelt! Enig Eirik! Hvit Macbook + Svart 5gen Ipod = Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jau, bare lær dere dette folkens, de hvite macene er de peneste. De svarte er tøffere, men hvite er penere. Macbook Pro er ikke like pen som hvit mac. End of discussion. Jeg og Marley veit best, akkurat som vi har det tøffeste navnet i verden. Punktum. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Macbook Pro er ikke like pen som hvit mac. End of discussion. 6947955[/snapback] Nei, det har du helt rett i, den kan ikke sammenlignes fordi MBP er flere ganger penere Endret 27. september 2006 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var vel en liten typo der, du mente nok "MB er flere ganger penere". Jeg er helt enig Gabi, MB er mye penere enn MBP. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jau, bare lær dere dette folkens, de hvite macene er de peneste. De svarte er tøffere, men hvite er penere. Macbook Pro er ikke like pen som hvit mac. End of discussion. Jeg og Marley veit best, akkurat som vi har det tøffeste navnet i verden. Punktum. 6947955[/snapback] Pappaen min er sterkere enn pappaen din! Har alltid vært stor fan av alu-looken til apple. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) har noen sett en flunkende ny hvit MB brukt aktivt i en arbeidsuke? Det har jeg! Fy eff hvor møkkete den blir rundt touchpadden. Aner ikke om dette er et kjent problem men jeg ble temmelig overrasket! @dere med hvit MB, jeg hadde heller ikke sagt at noe annet hadde vært kulere..kjip følelse å sitte med et "ukult" produkt ! Men folkens, vi alle har kule maskiner..EOD! Endret 27. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Min hvite macbook har fått tydelige skitt/svettemerker ved siden av touchpaden, der jeg viler håndleddene mine når jeg skriver. Mulig jeg svetter eksepsjonellt mye på håndleddene, men ja. det ser smått uhygienisk ut. Noen som vet hva slags gift jeg kan bruke for å få vaska bort griseriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå