Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

En oppdatering på MBP antar jeg vil omhandle prosessoroppdatering, samt muligens RAM. Som jeg skrev i forrige post, vet jeg ikke helt hva forskjellen på Dual Core og C2Duo vil tilsi, hvor store forskjeller det faktisk vil være...

Når det gjelder mer RAM, hadde jeg uansett tenkt til å kjøpe 2GB ekstern. Kommer nok til å bestille standard 15.4" med 512 Ram, for så å bytte ut dette med to 1GB brikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente macbooken, ikke macbook pro, og ikke macen, men macbook.

Den er bare penere, Lian Li har laget alu chassis før, men ingen lager hvite chassis. End of discussion. (For ikke å nevne for innmari stilig det er med hvit macbook sammen med min svarte nano. :wub:

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar
MacBook Pro er vel ikke for stor? 17" er for stor ja, det er jeg enig i, men ikke 15.4" vel? Synes den er helt konge jeg :)

6947054[/snapback]

Enig. 12" blir for lite og MacBooken byr på at for lite sjermplass. Liker trenden med at bærbare pcer (og macer) får høyere og høyere oppløsning.

Syns Macene bare blir pene og penere jo mer du betaler. Den hvite MacBooken er den styggste (skjønt stygg er et ord man ikke kan bruke om en mac) og svart er et lite hakk bedre. Men jeg skulle gjerne sett at Apple oppdaterte MacBookene med det samme aliminiums rammen som på MacBook Pro. (Samt fikset litt mer skjermplass. (Oppløsning))

Lenke til kommentar
Jau, bare lær dere dette folkens, de hvite macene er de peneste. De svarte er tøffere, men hvite er penere. Macbook Pro er ikke like pen som hvit mac. End of discussion.

Jeg og Marley veit best, akkurat som vi har det tøffeste navnet i verden.  Punktum.

6947955[/snapback]

:cool:

Pappaen min er sterkere enn pappaen din!

Har alltid vært stor fan av alu-looken til apple.

Lenke til kommentar

har noen sett en flunkende ny hvit MB brukt aktivt i en arbeidsuke? Det har jeg! Fy eff hvor møkkete den blir rundt touchpadden.

Aner ikke om dette er et kjent problem men jeg ble temmelig overrasket!

@dere med hvit MB,

jeg hadde heller ikke sagt at noe annet hadde vært kulere..kjip følelse å sitte med et "ukult" produkt :p!

Men folkens, vi alle har kule maskiner..EOD!

Endret av Zande
Lenke til kommentar

Min hvite macbook har fått tydelige skitt/svettemerker ved siden av touchpaden, der jeg viler håndleddene mine når jeg skriver. Mulig jeg svetter eksepsjonellt mye på håndleddene, men ja. det ser smått uhygienisk ut. Noen som vet hva slags gift jeg kan bruke for å få vaska bort griseriet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...