kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har enda ikke testet macbooken min opp mot ekstern skjer, tastatur og mus. Hvordan er dette med tastatur og mus. er det mulig med vanlig tastatur og vil man dra nytte av både venstre og høyre musknapp? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 vil man dra nytte av både venstre og høyre musknapp? Jeg bruker det hele tiden, til og med i gaming. Men du må konfigurere det til å være høyreklikk eller annet ønsket. Apple Mighty Mouse er egentlig veldig digg, men det blir så fort flekker på den, så håndvask har gått opp 60% iallefall her hos meg. Lykke til! Kan jo ta en tur på eplehuset og høre da! Det skal jeg på lørdag hvertfall! Skal prøve de nye MBene, og se om det er noe å ha... Tynne og fine de Noen som vet hvor jeg kan få tak i sleeves til den nye macbooken (aluminium)? Prøvde en sleeve som var tilpasset de gamle macbookene, og den var litt for stor til min nye macbook. Har søkt google og diverse nettbutikker, men finner kun sleeves til de gamle macbookene, ikke de nye. Det er nok bare å vente litt. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal ringe Eplehuset og Humac senere i dag, bestillte med en bæreveske bare for å teste om de passer... Det er viktig og beskytte herliggheten Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Skal ringe Eplehuset og Humac senere i dag, bestillte med en bæreveske bare for å teste om de passer...Det er viktig og beskytte herliggheten Tatt ute av konteksten, får jeg assosiasjoner til noe helt annet ved å lese det der.. Jeg kjøpte meg bare en slik en, fungerer greit nok den: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7585 Ikke helt sikker på om den tåler så mye regn, men den beskytter macen iallefall mot andre ting. Min kom uten tekst påtrykt. Endret 7. november 2008 av dabear Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 http://digg.com/apple/The_iPhone_Ocarina_L...ve_Allowed_This Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 De nye MacBookene er sperra for å hacke iPhones. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du må kødde med meg Det er rimelig sykt, haha. Neste så jeg går å kjøper en Iphone nå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan har de gjort det da? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg aner ikke, men det er helt sant. Satt med en iPhone 1G som jeg skulle få opp og gå igår, fikk bare error 21. Så var det en kamerat som sa at det var noe med de nye MacBookene som sperra for det. Da jeg kom hjem testa jeg på Mac Pro, og det gikk med en gang. Fikk samme historien fra min bror i dag, han skulle jailbreake en iPhone 3G. Error 21 der også. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har lest at det er en ny versjon av Itunes på de nye macbookene som blockerer det. Mac har gjort det slik at maskinen ikke kjenner igjen Iphones satt i DFU mode... Men man vet vel ikke om det er et strategisk trekk fra Apple eller ikke, selv om det lett kanskje kan virke slik. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) "06 Nov 2008 07:10:41 Oslo On Forwarded Through 3rd Party" Argh! Hvor lang tid burde dette ta? De sendte den jo 24. oktober. Endret 7. november 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 "Min" MBP bestilt på Eplehuset for 2 uker siden har enda ikke kommet... Hvis jeg forsto det han sa korrekt så er den ikke sendt engang Meh, er lei av å vente nå. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stått at min er: "ute til levering", siden igår formiddag. Jeezez. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hei igjen, jeg har virkelig problemer med WiFi på min nye MacBook. Hver gang jeg skal koble til spør den om passord, jeg skriver inn, trykker OK - etter litt kommer "tilkobling mislykket". Etter et par minutter med forsøk, kobler den til. Alle Windows-maskiner i huset såvel som iPod touchen min har ingen problemer. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Hmm. Jeg hadde samme problemet med min gamle Macbook i tide og utide. Eneste som funket var å gå ekstremt nærme routeren, koble meg til og traske tilbake til rommet med Macen mellom hendene, oppslått og aktiv. Edit: Herligheten er her. Lykkerus! Synd jeg bare får noen timer med kos sammen med den, før jeg skal ut på "Abba singalong", i det lokale kulturhuset : d Endret 8. november 2008 av J@cob Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hadde samme problemet før. Hos meg var det at routeren var satt opp med å bruke både G og N hastighet, slik at MacBooken ville bruke N. Dette førte til mye "Tilkobling Misslykktes", helt til jeg slo av N, og kjørte på ren G. Da funket alt. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Hvilke selskaper sender Apple Store varene sine med? Endret 8. november 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 TNT og UPS tror jeg det er... Mener det var TNT som leverte min i Februar. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er TNT som leverer for Apple (Har vært det absolutt alle gangene jeg har kjøpt Mac). Er ikke akkurat imponerende den trege frakten. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Eg er i alle fall fornøyd med frakttida til TNT. Det er helst først når Posten tek over leveransa at ting stopper litt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå