Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil man dra nytte av både venstre og høyre musknapp?

Jeg bruker det hele tiden, til og med i gaming.

 

Men du må konfigurere det til å være høyreklikk eller annet ønsket. Apple Mighty Mouse er egentlig veldig digg, men det blir så fort flekker på den, så håndvask har gått opp 60% iallefall her hos meg.

 

Lykke til!

 

Kan jo ta en tur på eplehuset og høre da!

 

Det skal jeg på lørdag hvertfall! Skal prøve de nye MBene, og se om det er noe å ha... :)

Tynne og fine de :)

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sleeves til den nye macbooken (aluminium)? Prøvde en sleeve som var tilpasset de gamle macbookene, og den var litt for stor til min nye macbook.

Har søkt google og diverse nettbutikker, men finner kun sleeves til de gamle macbookene, ikke de nye.

Det er nok bare å vente litt.

Lenke til kommentar
Skal ringe Eplehuset og Humac senere i dag, bestillte med en bæreveske bare for å teste om de passer...

Det er viktig og beskytte herliggheten :D

Tatt ute av konteksten, får jeg assosiasjoner til noe helt annet ved å lese det der..

 

 

Jeg kjøpte meg bare en slik en, fungerer greit nok den:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7585

sku_7585_1.jpg

 

Ikke helt sikker på om den tåler så mye regn, men den beskytter macen iallefall mot andre ting. Min kom uten tekst påtrykt.

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke, men det er helt sant.

Satt med en iPhone 1G som jeg skulle få opp og gå igår, fikk bare error 21. Så var det en kamerat som sa at det var noe med de nye MacBookene som sperra for det. Da jeg kom hjem testa jeg på Mac Pro, og det gikk med en gang.

Fikk samme historien fra min bror i dag, han skulle jailbreake en iPhone 3G. Error 21 der også.

Lenke til kommentar

Hei igjen,

 

jeg har virkelig problemer med WiFi på min nye MacBook. Hver gang jeg skal koble til spør den om passord, jeg skriver inn, trykker OK - etter litt kommer "tilkobling mislykket". Etter et par minutter med forsøk, kobler den til. Alle Windows-maskiner i huset såvel som iPod touchen min har ingen problemer.

 

Takker for hjelp.

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg hadde samme problemet med min gamle Macbook i tide og utide. Eneste som funket var å gå ekstremt nærme routeren, koble meg til og traske tilbake til rommet med Macen mellom hendene, oppslått og aktiv.

 

Edit: Herligheten er her. Lykkerus! Synd jeg bare får noen timer med kos sammen med den, før jeg skal ut på "Abba singalong", i det lokale kulturhuset : d

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...