Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har et timeregistrerings progam til osx å anbefale?

 

Har sett litt på billings 3, men skulle gjerne hørt litt om noe hadde erfaringer med det eller andre programmer. Det er best om det er et program som kan kjøre lokalt på maskinen og ikke en webtjeneste.

 

Trenger programmet til å registrere timer og printe ut oversiktlige lister som kan gis videre til sjefen.

Lenke til kommentar

Jeg testet ut Billings 2 for en stund siden, og var fornøyd med det.. Men hvis du kun trenger å telle timer, fant jeg et fin-fint program som KUN gjør det under prosjektet vi hadde på NITH forrige uke. Active Timer registrerer tiden du bruker i forskjellige programmer når du sitter og jobber, og legger sammen denne tiden. Da har du også mulighet til å se hvor mye tid du kaster bort på MSN eller andre programmer når du egentlig burde jobbet :p

 

Timene som blir talt opp kan du jo kopiere inn i et Excel-ark som du kan sende videre til sjefen :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å åpne de nye MBene? Går fint uten å bryte garanti? Eller må man ta av tastatur og hdd og fæla greier?

 

For å bytte ut RAM mener du? Det er blitt litt mer komplisert, men til gjengjeld er harddisken mer tilgjengelig.

 

Sjekk ut iFixit for mer info.

 

Man bryter ikke garantien ved å bytte RAM på de nye MacBookene selv. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sleeves til den nye macbooken (aluminium)? Prøvde en sleeve som var tilpasset de gamle macbookene, og den var litt for stor til min nye macbook.

Har søkt google og diverse nettbutikker, men finner kun sleeves til de gamle macbookene, ikke de nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...