henrik_s Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da har jeg fått MacBooken i hus. Ivrig som jeg var startet jeg den opop og glemte dermed å tenke på batteriet. Er det ikke slik at et batteri bør lades helt opp før det brukes? Skrudde av og begynte å lade det på rundt 20-25%. Har jeg gjort en stor feil nå? : / Har litt blandede følelser om maskinen; skjermen er heller dårlig, F-tastene er skjeve og topplokket gir etter hvis man legger litt trykk på det. Trackpad'en og tastaturet er derimot ganske gode. Hvor kjøpte du din????? Det tok jo null tid... Tell i Stavanger. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det tilfeldigvis nokon her som har ein invite til Spotify? henriklied på gmail. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Slenger meg på den, har veldig lyst til å prøve Spotify. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilket torrentprogram anbefales for Mac? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker stortsett Transmission eller rtorrent (komandolinjebasert). Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Transmission er bra ^^ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nice, da blir det Transmission. Håper at den fungerer bra da jeg bruker torrents en del. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 I morgen får jeg kanskje Macbooken jeg bestilte. Hvordan blir det med iPhonen min da? Hvordan kan jeg beholde meldinger osv, og synce med en annen maskin? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som vet et bra Direct Connect program til mac? Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har hatt min MacBook Pro i snart 2 måneder nå! Og er storfornøyd. Hadde en Ibook før. Men er det noen som bruker Skype her? Hadde vært litt artig å hatt noen fler på lista. Min skype bruker er: Boogiemarius Slår gjerne av en prat Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du den nye MBPen? Eller når kom den i USA? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den kom 14. oktober. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Overdrev litt med å si 2 måneder..hehe. Men jeg kjøpte den av en gjennom jobben til fatter Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Besøkte 1 Infinite Loop på fredag, artig. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var det like pent der som på bildene? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skal jeg gå for 2.0 Ghz m/ 4Gb minne eller 2.4 Ghz m/ 2Gb minne og lys i tastaturet som er litt dyrere? Hva gir mest valuta for pengene? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tja. Minne er ein smal sak å oppgradere seinare i alle fall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skal jeg gå for 2.0 Ghz m/ 4Gb minne eller 2.4 Ghz m/ 2Gb minne og lys i tastaturet som er litt dyrere? Hva gir mest valuta for pengene? Kjøp 2,4 GHz med baklyst tastatur. Det vil ta deg tre minutter å oppgradere til 4GB RAM på et senere tidspunkt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skal jeg gå for 2.0 Ghz m/ 4Gb minne eller 2.4 Ghz m/ 2Gb minne og lys i tastaturet som er litt dyrere? Hva gir mest valuta for pengene? Problemet er at her har Apple gjort det tungvindt. Istedenfor å ha i 1x 2gb i disse maskinene så har Apple satt i 2x1gb. Det vil si at du må kjøpe 2 stk. 2gb brikker for å få 4gb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå