Roberto Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Og der var MacBooken i hus. Flott maskin Gratulerer! Bilder? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer i løpet av dagen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vanlig MacBook? Isåfall, er det den med backlit keyboard? Min mor venter fortsatt på sin MacBook, kommer vel i løpet av neste uke. Gleder meg til å se maskinen med egne øyne, den virker veldig pen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 MacBook 2.4 med baklys i tastaturet ja Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er digg det, og den lyssensoren er jo genial! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Min Macbook Pro står fortsatt i Nederland. Eplehuset tippet at jeg får den innen en uke... Skulle ønske jeg hadde et sporingsnummer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Macfolk. Skal kjøpe min MacBook i morgen (har stått på venteliste), men eg er blitt nervøs av alle disse "småfeilene" som løst batterideksel etc. Spesielt bekymret er jeg for døde piksler. Er det noen som vet hva Apples policy er angående dette, og er autoriserte forhandlere bundet til Apples regler? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Alle som har mulighet må laste ned PdaNet til iPhone. Det gjør det veldig enkelt og bruke iPhonen som trådløs ruter for macen. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Macfolk. Skal kjøpe min MacBook i morgen (har stått på venteliste), men eg er blitt nervøs av alle disse "småfeilene" som løst batterideksel etc. Spesielt bekymret er jeg for døde piksler. Er det noen som vet hva Apples policy er angående dette, og er autoriserte forhandlere bundet til Apples regler? Døde pixler er vel en overdrevet bekymring imo. Ser at alt for mange er redd for dette, men i praksis så lider et fåtall av LCD-skjermer av kraftig pixelfeil. Et par pixler spredt rundt på skjermen ser jeg ingen problemer med, da du ikke vil se disse me mindre hele skjermen er svart. Er det derimot et område som er dekket med døde pixler, kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at du får dette dekket. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Et par søte små bilder fra meg. Fra venstre: MacBook Pro (early 2008), MacBook 2.4 GHz (late 2008), MacBook 2.0 GHz (late 2008) og MacBook 2.16 GHz (early 2007) En funksjon som kan komme til nytte. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvor er disse tatt? holdt på å si at jeg håper det ikke er fra deg selv Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tatt rett her hjemme Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 En av de tenker jeg er på vei ut huset, men de tre minste blir beholdt Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fine bilder:) Hvordan er skjermen i nye MB i forhold til MBP? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 MBPen er mer lyssterk enn nye MB. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Da har jeg fått MacBooken i hus. Ivrig som jeg var startet jeg den opop og glemte dermed å tenke på batteriet. Er det ikke slik at et batteri bør lades helt opp før det brukes? Skrudde av og begynte å lade det på rundt 20-25%. Har jeg gjort en stor feil nå? : / Har litt blandede følelser om maskinen; skjermen er heller dårlig, F-tastene er skjeve og topplokket gir etter hvis man legger litt trykk på det. Trackpad'en og tastaturet er derimot ganske gode. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er gamle lithiumbatterier som hadde denne "tommelregelen" om at de skulle stå i laderen uforstyrret i 24 timer for å oppnå god kapasitet, for nyere batterier har ikke dette stort å si om noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det kan kanskje være lurt å kalibrere batteriet. How To. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Da har jeg fått MacBooken i hus. Ivrig som jeg var startet jeg den opop og glemte dermed å tenke på batteriet. Er det ikke slik at et batteri bør lades helt opp før det brukes? Skrudde av og begynte å lade det på rundt 20-25%. Har jeg gjort en stor feil nå? : / Har litt blandede følelser om maskinen; skjermen er heller dårlig, F-tastene er skjeve og topplokket gir etter hvis man legger litt trykk på det. Trackpad'en og tastaturet er derimot ganske gode. Hvor kjøpte du din????? Det tok jo null tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå