Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt usikker om spørsmålet mitt er på kanten av hva som er lovlig i denne tråden, men gir det allikvel et forsøk.

 

Jeg får ikke opp den "drop-down-menyen" hvor man kan velge hvilke høytalere man vil bruke i Itunes, har lagt opp Airport-opplegg her i leiligheten, men ergerlig å ikke få brukt det. Bruker Vista og den nyeste versjonen av Itunes. Det funker å spille fra den gamle laptopen min, så det er ikke noe feil med utstyret.

 

Jeg har også sjekket at jeg har huket av for å søke etter eksterne høytalere i Itunes.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Apropo Mini, noen som har troen på oppgradering, eller ser vi med sørgende øyne på utfasing? Hadde Minien fått seg en solid overhaling og beholt samme pris, hadde jeg kjøpt en på flekken!

Leste ein eller anan plass for litt sidan at det er sansynleg med ein ny mini. Kan hende det var ein plass på mac1 eller ein link derifra. Eg trur i alle fall at det er mogeleg. :) Synd hvis den utgår i alle fall, eg likar den. Treng berre litt meir power. :---)

Lenke til kommentar
Litt usikker om spørsmålet mitt er på kanten av hva som er lovlig i denne tråden, men gir det allikvel et forsøk.

 

Jeg får ikke opp den "drop-down-menyen" hvor man kan velge hvilke høytalere man vil bruke i Itunes, har lagt opp Airport-opplegg her i leiligheten, men ergerlig å ikke få brukt det. Bruker Vista og den nyeste versjonen av Itunes. Det funker å spille fra den gamle laptopen min, så det er ikke noe feil med utstyret.

 

Jeg har også sjekket at jeg har huket av for å søke etter eksterne høytalere i Itunes.

Wild guess, siden jeg er mest vant på Mac, men har du installert Bonjour for Windows? Mener å huske at du trenger det for å bruke Airport Express med iTunes.

Lenke til kommentar
Apropo Mini, noen som har troen på oppgradering, eller ser vi med sørgende øyne på utfasing? Hadde Minien fått seg en solid overhaling og beholt samme pris, hadde jeg kjøpt en på flekken!

Leste ein eller anan plass for litt sidan at det er sansynleg med ein ny mini. Kan hende det var ein plass på mac1 eller ein link derifra. Eg trur i alle fall at det er mogeleg. :) Synd hvis den utgår i alle fall, eg likar den. Treng berre litt meir power. :---)

Jepp det blir digg om det skjer. Ser for meg at Apple lytter til alle som bruker Mac Mini som mediacenter i stede for Apple TV, enkelt og greit fordi det gir deg mange flere muligheter. Nei, gi oss Mac Mini med moderne hardware og display port med MEDFØLGENDE display port -> HDMI adapter så tror jeg mye er gjort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...