Upsaker Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis du har god tid. Jeg ville ikke kjøpt Air for å konvertere råfiler. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kjøpe på Humac eller Eplehuset? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Yess! Der var en Pro handla! Dyreste konfigurasjon pluss Apeture, FinalCut og iWork Ble litt dyrt, men det er jo til skole så... Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer med ny Mac da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor mye måtte du ut med for den pakka? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Cirka 25 måtte jeg ut med, har en fyr som skal kjøpe min XPS m1530 for 7000. Så det er ikke så gærli, men alikevell ganske høy pris. Hver gang jeg kjøper noe kjøper jeg slik at det kan vare...Kommer nok til å ha denne Mac'en i flere år så den får gjort det den kosta. Driver også med en del redigering av hd video og bilder i skolesammenheng så det trengs en del kraft for og få det til. Men bare det å slippe unna Vista er jo belønning i seg selv. Endret 27. oktober 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Min MacBook lander klokka 7 på torsdag og som jeg gleder meg 2.4GHz som snart skal få mer ram. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Cirka 25 måtte jeg ut med, har en fyr som skal kjøpe min XPS m1530 for 7000.Så det er ikke så gærli, men alikevell ganske høy pris. Hver gang jeg kjøper noe kjøper jeg slik at det kan vare...Kommer nok til å ha denne Mac'en i flere år så den får gjort det den kosta. Driver også med en del redigering av hd video og bilder i skolesammenheng så det trengs en del kraft for og få det til. Men bare det å slippe unna Vista er jo belønning i seg selv. Gratulerer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Min MacBook lander klokka 7 på torsdag og som jeg gleder meg 2.4GHz som snart skal få mer ram. Handla fra Apple Store? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Min MacBook lander klokka 7 på torsdag og som jeg gleder meg 2.4GHz som snart skal få mer ram. Handla fra Apple Store? Nei, Eplehuset Trondheim og så lander den i Rygge Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjøpte min Online, dumt gjort? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nei, vil ikke si det var dumt gjort. Du får den jo tross alt hjem på døra Dog, man skal jo egentlig reklamere til selger og ikke andre steder om produktet går i stykker (av seg selv, sprekker etc) etter ett år. Dog kan man fint reklamere til Eplehuset/Humac uten problemer også Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det står at den mest sannsynlig kommer 17 november... Gettin' a MacAttack here! Hva er leveringstidene på Eplehuset og Humac? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Reklamasjon for onlinebutikken er smertefritt fra min erfaring. Batteriet var utbrendt under ett år, DHL kom på døra med nytt batteri og boks til å legge det gamle i som de kunne hente på døra senere for å sende til analyse. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hm. Fiksa meg Macbook i dag (forrige versjon) som har litt lite minne for min smak. Kan eg pirke minnet ut av Minien og bytte med den eller blir eg berre nødt til å kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hm. Fiksa meg Macbook i dag (forrige versjon) som har litt lite minne for min smak. Kan eg pirke minnet ut av Minien og bytte med den eller blir eg berre nødt til å kjøpe nytt? Gratulerer. Minne er da såpass billig at det er like greit å køpe nytt, er det ikke? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nesten 900,- for 2x2GB er jo litt. Då hadde det vore greiare å berre svitsje over fra minien hvis det går. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da må du operere minien da... Det kan visst være litt vrient. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Har operert nytt minne inn i 4 minies før, så det er np. (Det er forresten shit easy.) Endret 28. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå