Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å installere bootcamp på en ekstern harddisk?

Altså ha windows på en ekstern harddisk, og når jeg vil boote MBPen min opp i windows, kobler jeg bare til den eksterne harddisken.

Er det et dødt forslag eller?

 

Er det kanskje like greit å ha en liten partisjon med windows hvor man har det mest nødvendige, også har man steam og alle spillene på en ekstern hdd?

Lenke til kommentar
Noen som har fått den nye MacBook Pro her? Jeg gleder meg. :)

 

Vel, jeg ville anbefalt folk å vente til skjermfestet er fikset.

Jeg tok en sjanse og bestilte en Macbook Pro 15" hos Eplehuset idag. Håper ikke barnesykdommene vil være for forstyrrende. Er tross alt min første Mac.

 

Jeg prøvde den nye Proen i dag, og den hadde ikke problemet når jeg testet litt drøye vinkler på sjermen. Mulig at det kun er et lite parti som har problemet. :)

Lenke til kommentar
Kom over et nyttig program for webutviklere i dag.. Er ikke akkurat nytt, men funker dritbra til akkurat det det er ment for; ta bilder av hele websider... Programmet heter Paparazzi, og er kult hvis man f.eks. skal ta screenshot av en hel side til en portefølje eller lignende ting :)

 

Hei, prøvde nettopp dette programmet, men det viser sida kun som et bilde? Hvordan skal jeg da få trykt på linker og skrevet inn tekst? Jeg tenkte å ta screenshot av ei side som krever innlogging.

Lenke til kommentar

Bare lurte på en ting:

 

Har tittet på nettet etter en enkel maskin å vise bilder med, ha noen filmer, og kanskje redigere .nef filer på.

Macbook Air er det mange av på finn, så sjansen er vel god for å få den ned i 6000 kr. Alternativene er da Pro eller vanlig macbook, men til mitt bruk, hvor vekt gjorde at jeg solgte siste, vil Air kunne takle dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...