Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 En del som har problemet med skjermfestet på den nye MBP. http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=8309596 Tror jeg utsetter kjøpet mitt til dette er fikset (burde være lett). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som vet om det er mulig å installere bootcamp på en ekstern harddisk? Altså ha windows på en ekstern harddisk, og når jeg vil boote MBPen min opp i windows, kobler jeg bare til den eksterne harddisken. Er det et dødt forslag eller? Er det kanskje like greit å ha en liten partisjon med windows hvor man har det mest nødvendige, også har man steam og alle spillene på en ekstern hdd? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå har ikke jeg prøvd å installere os på en ekstern hd, men jeg vil tro at du vil komme til å få dårligere ytelse med den eksterne enn med den interne hd-en. Og tror heller ikke det er å anbefale med tanke på gaming/program. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Et tips er jo å vmware fusion, som fritt lar deg lagre virtuelle maskiner på en eksterndisk. Du vil selvfølgelig ikke få noe særlig "gaming" ytelse av det dog. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lurer litt på å handle meg ein brukt macbook no. Svart type 2.16GHz 4GB RAM 160GB HDD 1 år, 6000,- Grei deal eller no go? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Høres ut som en bra deal, spør du meg, Kim. Go for it. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 HELVETE. Er det mogeleg å bli slått meir på målstreken?? Hvis det var nokon her inne som tok den; sov med augene åpne!! :---((( Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du skal få kjøpe min MacBook Pro for det tredobbelte, kjære slektning. :---) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Haha, din forbanna sunnmøring. 5k ;---D Endret 24. oktober 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har fått den nye MacBook Pro her? Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har fått den nye MacBook Pro her? Jeg gleder meg. Vel, jeg ville anbefalt folk å vente til skjermfestet er fikset. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har en rimelig god avtale med Eplehuset, så dersom noe skulle feile så får vi ting fikset ila. svært kort tid. Så tar sjansen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er visst ikke noe de fikser heller, såvidt jeg har skjønt. Det er en grunnleggende feil i konstruksjonen, ifølge Apple-forumene. Er du heldig får du en splitter ny maskin med det samme problemet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen andre her som har opplevd en halv kernel panic? Altså at halve skjermen blir grå og alt stopper? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har fått den nye MacBook Pro her? Jeg gleder meg. Vel, jeg ville anbefalt folk å vente til skjermfestet er fikset. Jeg tok en sjanse og bestilte en Macbook Pro 15" hos Eplehuset idag. Håper ikke barnesykdommene vil være for forstyrrende. Er tross alt min første Mac. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har fått den nye MacBook Pro her? Jeg gleder meg. Vel, jeg ville anbefalt folk å vente til skjermfestet er fikset. Jeg tok en sjanse og bestilte en Macbook Pro 15" hos Eplehuset idag. Håper ikke barnesykdommene vil være for forstyrrende. Er tross alt min første Mac. Jeg prøvde den nye Proen i dag, og den hadde ikke problemet når jeg testet litt drøye vinkler på sjermen. Mulig at det kun er et lite parti som har problemet. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kjøpe hos Humac eller Eplehuset? I Oslo området... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kom over et nyttig program for webutviklere i dag.. Er ikke akkurat nytt, men funker dritbra til akkurat det det er ment for; ta bilder av hele websider... Programmet heter Paparazzi, og er kult hvis man f.eks. skal ta screenshot av en hel side til en portefølje eller lignende ting Hei, prøvde nettopp dette programmet, men det viser sida kun som et bilde? Hvordan skal jeg da få trykt på linker og skrevet inn tekst? Jeg tenkte å ta screenshot av ei side som krever innlogging. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Bare lurte på en ting: Har tittet på nettet etter en enkel maskin å vise bilder med, ha noen filmer, og kanskje redigere .nef filer på. Macbook Air er det mange av på finn, så sjansen er vel god for å få den ned i 6000 kr. Alternativene er da Pro eller vanlig macbook, men til mitt bruk, hvor vekt gjorde at jeg solgte siste, vil Air kunne takle dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå