waveshaft Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som husker et program som automatisk leter etter cover art og legger de inn i sangene som mangler det? Jeg kunne liksom velge de artistene jeg ville at det skulle lastes ned album art for, også gjorde den det automatisk for meg. Itunes kan jo laste ned album art, eller så har du også blandt annet Jaikoz Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjenner en som hentet sin nye macbook igår på eplehuset, steen og strøm... så regner med de har kommet Han hentet den vel strengt tatt på fredag, ikke i går, såeh.... Robbie: ang. daisy-chaining av FW-disker har jeg ikke merket stor forskjell på å ha de chainet og direkte tilkoblet, det går kanskje litt treigere å få opp diskene i Finder i, men det vil jo være en naturlig latency når ting skal gå gjennom flere kontrollere før det når selve maskinen. Tror nok den lille forskjellen i ytelse er verdt det i forhold til å bruke en del hundre kroner på en FW-hub Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ah! Da har jeg vært innom Apple store på fifth avenue! Og må bare si, den er bare helt sinnsvak! Var vel ett sted mellom 600-1000 mennesker inne der samtidig. Helt sykt! /Yaricks Heldiggris Kjøpte du noe fint til deg selv da? Har så lyst til å dra dit en gang, men da må nok lommeboken være tykk:P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skal innom den butikken neste gang jeg er i New York. Jeg og pappa pratet om å ta en road trip på kryss av USA til sommeren, så da får jeg kanskje muligheten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ah! Da har jeg vært innom Apple store på fifth avenue! Og må bare si, den er bare helt sinnsvak! Var vel ett sted mellom 600-1000 mennesker inne der samtidig. Helt sykt! /Yaricks Heldiggris Kjøpte du noe fint til deg selv da? Har så lyst til å dra dit en gang, men da må nok lommeboken være tykk:P Pilgrimsferd? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe 5th avenue er mekka Hører rykter om at denne er døgnåpen? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er det stor ytelses forskjell på den dyreste og billigste Macbook Pro 15"? Tenker da på videominnet (256mb vs 512mb) om det blir merkbart bedre @ 1440x900. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Når 256 kjører spill ganske greit, redigerer bilder og video fint. Tenk hva 512 kan gjøre Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Stabæk, mitt Stabæk! Endelig GULL! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det var da særdeles off-topic? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Når 256 kjører spill ganske greit, redigerer bilder og video fint.Tenk hva 512 kan gjøre Er jo ikke sånn at dobbel minnemengde dobler ytelsen på noe vis da, men kjører vel høye oppløsninger enda bedre da. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hehe 5th avenue er mekka Hører rykter om at denne er døgnåpen? Sjappa på Picadelly Circus i London er jo heller ikke så verst da! Men fra spøk til revolver, er det noen som har peiling på hvordan de nye MB-skjermkortene er? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Når 256 kjører spill ganske greit, redigerer bilder og video fint.Tenk hva 512 kan gjøre Er jo ikke sånn at dobbel minnemengde dobler ytelsen på noe vis da, men kjører vel høye oppløsninger enda bedre da. Den vil nok ikke doble ytelsen, men du vil absolutt se en ytelsesforbedring i spill og programmer som krever mye ressurser fra grafikkortet. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ved 1440x900? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Trenger et pogram som gjør om film filer til mp4. Så jeg kan ha dem i Itunes. Hvilke program anbefales? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Visualhub er lagt ned for nå, men en kan fremdeles få tak på programmet på ymse sider. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kom over et nyttig program for webutviklere i dag.. Er ikke akkurat nytt, men funker dritbra til akkurat det det er ment for; ta bilder av hele websider... Programmet heter Paparazzi, og er kult hvis man f.eks. skal ta screenshot av en hel side til en portefølje eller lignende ting Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kom over et nyttig program for webutviklere i dag.. Er ikke akkurat nytt, men funker dritbra til akkurat det det er ment for; ta bilder av hele websider... Programmet heter Paparazzi, og er kult hvis man f.eks. skal ta screenshot av en hel side til en portefølje eller lignende ting Jepp, har brukt dette i årevis (nesten, iallfall) – veldig OK program. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen som veit om det finnes noen tastatursnarvei for å bringe opp "tastaturvisning" (onscreen keyboard) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå