Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Noen som husker et program som automatisk leter etter cover art og legger de inn i sangene som mangler det? Jeg kunne liksom velge de artistene jeg ville at det skulle lastes ned album art for, også gjorde den det automatisk for meg.

Itunes kan jo laste ned album art, eller så har du også blandt annet Jaikoz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner en som hentet sin nye macbook igår på eplehuset, steen og strøm... så regner med de har kommet :)

Han hentet den vel strengt tatt på fredag, ikke i går, såeh.... :p

 

Robbie: ang. daisy-chaining av FW-disker har jeg ikke merket stor forskjell på å ha de chainet og direkte tilkoblet, det går kanskje litt treigere å få opp diskene i Finder i, men det vil jo være en naturlig latency når ting skal gå gjennom flere kontrollere før det når selve maskinen. Tror nok den lille forskjellen i ytelse er verdt det i forhold til å bruke en del hundre kroner på en FW-hub :)

Lenke til kommentar
Ah! Da har jeg vært innom Apple store på fifth avenue! Og må bare si, den er bare helt sinnsvak! Var vel ett sted mellom 600-1000 mennesker inne der samtidig. Helt sykt!

 

 

 

/Yaricks

Heldiggris :dribble: Kjøpte du noe fint til deg selv da? Har så lyst til å dra dit en gang, men da må nok lommeboken være tykk:P

Lenke til kommentar
Ah! Da har jeg vært innom Apple store på fifth avenue! Og må bare si, den er bare helt sinnsvak! Var vel ett sted mellom 600-1000 mennesker inne der samtidig. Helt sykt!

 

 

 

/Yaricks

Heldiggris :dribble: Kjøpte du noe fint til deg selv da? Har så lyst til å dra dit en gang, men da må nok lommeboken være tykk:P

Pilgrimsferd?

 

:lol:

Lenke til kommentar
Når 256 kjører spill ganske greit, redigerer bilder og video fint.

Tenk hva 512 kan gjøre :D

Er jo ikke sånn at dobbel minnemengde dobler ytelsen på noe vis da, men kjører vel høye oppløsninger enda bedre da.

Den vil nok ikke doble ytelsen, men du vil absolutt se en ytelsesforbedring i spill og programmer som krever mye ressurser fra grafikkortet.

Lenke til kommentar
Kom over et nyttig program for webutviklere i dag.. Er ikke akkurat nytt, men funker dritbra til akkurat det det er ment for; ta bilder av hele websider... Programmet heter Paparazzi, og er kult hvis man f.eks. skal ta screenshot av en hel side til en portefølje eller lignende ting :)

Jepp, har brukt dette i årevis (nesten, iallfall) – veldig OK program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...