Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Spör om MacBook Pro med daarligste specs vs. Macbook Pro med beste specs naa da. :p

 

Vil helst ha MacBook Pro grunnet skjermstörrelsen og at flere annmeldelser har pekt ut at skjermen paa den er bedre (saa sammenligning av dem i en mörkt rom. Pro var tydelig bedre)

 

Ser en del film paa laptop saa skjermstörrelse er must, (men kjörer 13" naa (Dell XPS) og greier meg delvis) spill og andre tunge saker skjer ikke ofte, men liker aa haa muligheten (Er av typen som eksperimenterer mye)

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel trygt, de nye er jo nettop kommet så ...

Jeg personlig har ingenting stygt å si om ipod classic, har 160gb.

Mange er vel enige i at lyden ikke er den beste og at det er tungvint med itunes osv, men

lyde er helt ok for den normale bruker, med øretelfoner til under 1000 lappen, og selv er jeg fan av itunes selv om det finnes andre alternativer. Men vil du ha en ipod classic, gå for det jeg har ikke vært skuffa. Bruker den også som en 3 backup, fungerer utmerket :)

Den får dog lett riper og kan fort bli ødelagt hvis du mister den i gulvet eller noe, det er jo fortsatt ikke flash minne på de nye classicene?

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Er det "trygt" å kjøpe ipod nå? Med tanke på nye modeller. Og noen som har noe stygt eller pent å si om ipod classic? Tanken er å ha hele musikkbiblioteket mitt på den. Også som en slags backup i tilfelle min eksterne harddisk dør.

Imponert over at ingen har linka hit enda.

 

iPod classic er en strålende måte å ha med seg all musikken sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...