Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg gjør det ingenting at Apple dropper hele Blu Ray. Som dem sa, de har jo tross alt iTunes Store! Som tidligere nevnt er jeg en serverperson, og regelrett HATER alt som heter plater av noe som helst slag. Jeg HATER DVD, jeg HATER musikk cd's og jeg HATER Blue Ray. Jeg greier rett og slett ikke å se en framtid for innhold på plater!? Her i Bodø eksisterer det ikke lenger en eneste platebutikk, og jeg hører ikke folk klager. iTunes er en så mye bedre og lettere løsning for media, og etterhvert som alle andre mediadingser man omgir seg med blir mer og mer avanserte og får støtte for rene datafiler, trenger man ikke lenger disse hersens platene..

Det er nok noen som er enig med deg, ja. Men jeg tror det er fler av den typen som anseer platesamlinger som en slags hobby. Status. Nostalgisk.. You name it.

Jeg liker plater, men jeg har aldri greid å begynne å bruke det, fordi det koster, og jeg er en av de som tror på free sharing :)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg hentet sin på Eplehuset på Steen&Strøm tidligere i dag, og jeg må si at det er én kickass sweet maskin. Trackpaden var digg, jeg trengte tilnærmet null tilvenning, det eneste var byttet mellom 4 og 2 fingre og tilbake til 4 under appbytte... Likte opp- og ned-swipe for exposé også, det var nesten det jeg likte best :)

 

Skummelt redd for at sparepenger kommer til å ryke på en MBP etterhvert, merker at min gode gamle BlackBook som nå er litt over et år gammel begynner å skrante litt ytelsesmessig for det jeg driver med for tiden, og en ny Pro hadde ikke gjort meg noe ;)

Lenke til kommentar

Samme her, etter å ha testet den så tetter den mine behov, bortsett fra designen.. uUuu. Men care. Så lenge det er bedre sepcs så greit for meg.

 

 

 

Iallefall, hvor mye tror dere jeg vil få for min 1år gammle mbp? Den har blitt behandlet pent, hverken no skrap eller no annet dritt har kommet på den. 5000-8000?

Lenke til kommentar

Er forskjellen i ytelsen mellom den dyreste MacBook Pro og den billigste verdt prisforskjellen? (Sikkert ikke saa mange av dere som har prövd dem begge, men spör allikevel :p)

 

EDIT: Selges det forresten MacBooks paa Tax-Free paa Gardemoen? Befinner meg i utlandet og det hadde jo passet fint aa kunne kjöpt den paa veien inn igjen.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
Er forskjellen i ytelsen mellom den dyreste MacBook Pro og den billigste verdt prisforskjellen? (Sikkert ikke saa mange av dere som har prövd dem begge, men spör allikevel :p)

 

EDIT: Selges det forresten MacBooks paa Tax-Free paa Gardemoen? Befinner meg i utlandet og det hadde jo passet fint aa kunne kjöpt den paa veien inn igjen.

Ved mindre du trenger grafikkort for seriøs videoredigering og spill samt Firewireport, er det verdt å vurdere. Om ikke vil nok en Macbook med 9400M holde til det aller meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...