Anonym5656 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Da var iPod Nano 4GB'n min bestillt 6931014[/snapback] Hvilken farge? 6931538[/snapback] Grå. Rett og slett fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken farge jeg skulle ha. Hadde ønska meg hvit, men grå var nærmest. Dessuten skal den jo bare ligge i lomma uansett Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hei folkens! Ser litt på de nye Macbookene..? Tror det var det de hette.. Men noen som har noen goode argument til at jeg skal få en macbook til 10 000 ca iforhold til å kjøpe en pc til 6-7000? Må forhandle litt med mams og paps 6931979[/snapback] Du får ikke solgt PCen igjen om to-tre år. Macer har rekordlav pristap. Kvaliteten er enormt mye bedre på hardware. Mindre og lettere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det var en side på windows.com hvor det var et bilde av en som brukte en PB og så var det reklame for en sikkerhetspakke som beskytter mot virus og alt det der. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 altså, de som har lagd disse reklamene har jo ikke akkurat gjort leksa si nei. De tenker vel "Oi, den pc-en var driiitfin, vi bruker den" når de blar gjennom bildearkivet..oh well.. 6930497[/snapback] Dei fleste er nok ganske klar over det, sidan Mac har ein tradisjon for å bli mykje brukt innan medierelaterte bedrifter, og særs innan det grafiske. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Litt over to timer til Apple kjører i gang sitt event i dag.. Er rimelig spent på hva de skal lansere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 blir nok ikke iPhone tross patentsøknaden for en stund siden.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Så lenge MBP kommer med C2D i dag, blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Så lenge MBP kommer med C2D i dag, blir jeg fornøyd 6935483[/snapback] hvor kan man følge med på dette ? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vet ikke om det er noen "live"-oppdatering av denne eventen, men Mac1.no følger denne begivenheter fortløpende og oppdaterer deretter Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvor lenge burde jeg lade ipoden min første gang? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 4 timer. Forøvrig, jeg har hørt noen rykter om at Apple skal bruke AMD-prosessorer i fremtiden. Kan noen bekrefte /avkrefte dette? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg vil ikke tro det er veldig sannsynlig at de vil gå over til AMD. De har gjort veldig mye ut av at de har gått over til Intel, det er ikke x86 de reklamerer med, det er Intel. I det siste har også Intel tatt innpå AMD etter tidligere å ha ligget bak i ytelse. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ingen hardware-oppdatering denne gangen gitt... kun software. Les mer. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 SKUFFA! Dell har jo fått inn de nye prosessorene for lengst. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet når Appel har sin neste event ? mvh Anki Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Noen som vet når Appel har sin neste event ? mvh Anki 6938001[/snapback] Frykter det ikke blir noe før Leopard lanseringen på nyåret. Men kan jo komme nye produkter alikvel. MacBooken dukket jo opp uten noen som helst presentasjon. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ble litt skuffet av at kun Aperture 1.5 ble presentert idag. Hadde håpet på litt mer, men men. Vi får spare det til Macworld. Hadde ikke tenkt til å kjøpe ny laptop uansett. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tenker at jeg sparer en tråd på å heller bare spørre her, men hvorfor ble alle de andre modellene av de bærbare maccene ikke i produksjon lenger? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er så ufattelig i tvil om hva jeg skal gjøre... Vente med å bestille meg en MBP eller gjøre det asap? Jeg trenger egentlig en laptop til studiene mine, samt at det hadde vært digg med min aller første bærbare, som da også er fra Apple... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg sier kjøpt nå. Oppdateringene som kommer nå er ikke så store, blir neppe ny arkitektur for å si det på den måten. Men husk å kjøp ekstra RAM, det er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå