Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvilke del er det som har gjort prisen til å stige?? Hardware?, designet?? Økonomisk krise. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Metall er dyrt vettu. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis jeg legger ved iWork i bestillingen min, får jeg med CD eller bare installert? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har snakket med noen Apple-forhandlere om/når de har de nye Macbook og Macbook Pro-ene inne? Fysiske forretninger altså Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har snakket med noen Apple-forhandlere om/når de har de nye Macbook og Macbook Pro-ene inne? Fysiske forretninger altså De har de nok om minst 1 uke. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis jeg legger ved iWork i bestillingen min, får jeg med CD eller bare installert? Tror det ligger ferdig installert på maskina. Dog usikker på om cd/dvd en følger med. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 iWork skal være ferdig installert, men CD'en følger med, og det er på CD'en hvor serial nummeret står - det skal skrives inn når du trykker for første gang på Pages/Keynote/Numbers Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har snakket med noen Apple-forhandlere om/når de har de nye Macbook og Macbook Pro-ene inne? Fysiske forretninger altså Snakket med Eplehuset i dag, de sa at de håpet på innen en uke. Synes det er dårlig av Apple å ikke engang opplyse sine selgere om når de kan få selge de nye maskinene... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Det er bare standard myke svar som en får fra hvilken som helst forhandler som ikke vil sitte i baret skulle det skje en uforutsett komplikasjon med forsendingen. Har ikke noe med en ukommunikativ Apple. Er det noe en lærer i en salgsposisjon så er det å styre unna absolutter. Endret 15. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er bare standard myke svar som en får fra hvilken som helst forhandler som ikke vil sitte i baret skulle det skje en uforutsett komplikasjon med forsendingen. Har ikke noe med en ukommunikativ Apple. Okei, takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har snakket med noen Apple-forhandlere om/når de har de nye Macbook og Macbook Pro-ene inne? Fysiske forretninger altså Snakket med Eplehuset i dag, de sa at de håpet på innen en uke. Synes det er dårlig av Apple å ikke engang opplyse sine selgere om når de kan få selge de nye maskinene... Butikkene får etter all sannsynlighet ikke inn noe før uke 44 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Og det sier du på grunnlag av...? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har snakket med noen steder. Har fått to "ca. en uke", men når jeg var nede på Humac fikk jeg et annet svar. Han sa at han ventet noen modeller til utstilling om ca. en uke, men første skikkelig batch om to-tre uker. Så jeg tror jeg bestiller på Apple.no i dag. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du tør å bestille før du har prøvd den nye trackpaden? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen grunn til å frykte at den nye macbook 13" kommer til å bli raskt utsolgt og vanskelig å få tak i denne måneden? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I dag fikk jeg iMacen min! ;D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du tør å bestille før du har prøvd den nye trackpaden? Joa. Jeg får vel bare stole på Steve Jobs. Sitter nå og ser hvilke kampanjer jeg må tenke når jeg bestiller etterpå. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I dag fikk jeg iMacen min! ;D Heldiggris, gratulerer med ny Macbook! Håper bare det ikke blir utsolgt når jeg skal til å bestille fra usa.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du tør å bestille før du har prøvd den nye trackpaden? Joa. Jeg får vel bare stole på Steve Jobs. Sitter nå og ser hvilke kampanjer jeg må tenke når jeg bestiller etterpå. Hehe. Selv avventer jeg til jeg har prøvd (og studielånet kommer inn..). Du får fortelle oss hvordan det er når du får den da. Hvilken bestiller du? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 I dag fikk jeg iMacen min! ;D Heldiggris, gratulerer med ny Macbook! Håper bare det ikke blir utsolgt når jeg skal til å bestille fra usa.. iMac != Macbook er den vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå