Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 AMAGAD, kan folk slutte å ignorere meg? FireWire?!?!?!?! Klarer ikke å bry meg... De få diskene jeg har med firewire har også USB og kameraet mitt bruker også USB, men selvsagt kan jeg forstå at for folk som må ha firewire er litt mer enn en smule skuffet. Egentlig ganske unødvendig av Apple å droppe firewire. Kan da ikke være spesielt dyrt eller tidskrevende å sette det inn? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fortsatt ingen som vet når den vil komme i butikkene i Norge? Jesper, du jobber jo for Humac. Du aner ikke? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Åja, for det skjønte jeg ikke..... Men hva gjør man da med ting som Target Mode uten FireWire? Det er det jeg lurer på... Ble litt keen på en ny en nå, og ha begge maskinene, men uten FireWire er i hvertfall den nye MacBooken useless for min del.. Samme gjelder LED Cinema HD-skjermen, hva skjer med den? Useless at det ikke er vanlig DVI, men nå sikter vel ikke de nye skjermene til Pro-markedet heller... Edit: Aner ikke når de kommer, jobber på verkstedet, men har ikke jobbet på en stund. Endret 14. oktober 2008 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fortsatt ingen som vet når den vil komme i butikkene i Norge? Jesper, du jobber jo for Humac. Du aner ikke? I morgen, ifølge Jobs. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Firewirekortleseren min er et must. Hva skal jeg gjøre nå? Og target mode, ikke minst. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fortsatt ingen som vet når den vil komme i butikkene i Norge? Jesper, du jobber jo for Humac. Du aner ikke? I morgen, ifølge Jobs. Men Jobs bryr seg ikke så mye om resten av verden. Det kjenner vi fra bla. iTunes Store. Kommer nok til å ringe ned til diverse Mac-butikker i Oslo i morgen tidlig. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vurderer nå å kjøpe Macbook fra USA, og lurer på om det er en spesiell/nyere versjon av den "vanlige" Macbooken som er mer "bang for the buck"? Om ikke jeg tar helt feil mener jeg å ha lest et sted at den ble nylig oppgradert? Blir ikke pro, men den "vanlige" macbooken. https://prisguiden.no/product.php?productId=91166 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ta og les litt på de siste 3-4 sidene du Og sjekk ut applestore der ligger de nye utgavene av MBP og MB, de kom ut idag. Endret 14. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Takker Endret 14. oktober 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Samme gjelder LED Cinema HD-skjermen, hva skjer med den? Useless at det ikke er vanlig DVI, men nå sikter vel ikke de nye skjermene til Pro-markedet heller... Det finnes adapter fra displayport til dvi, så det er ikke så stort problem. På meg virker det som om den nye skjermen er rettet mot pro-markedet, iallefall hvis man ser på prisen. Folk flest er ikke villige til å betal så mye for en 24" skjerm, apple-logo eller ikke. Bildene på http://www.apple.com/no/displays/gallery/ vitner om det også, bare pro-apps som er oppe på bildene der. edit: retta på urlen Endret 14. oktober 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, hva tror dere? Gå for vanlig macbook 13" eller klaske til med et par lapper ektra og få den i aluminium? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, hva tror dere? Gå for vanlig macbook 13" eller klaske til med et par lapper ektra og få den i aluminium? Aliminium, definitivt. Og det bare pga. grafikkortet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, hva tror dere? Gå for vanlig macbook 13" eller klaske til med et par lapper ektra og få den i aluminium? Tror nok de ekstra lappene .er verdt det. Slipper plast-helvetet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle ikke iLife 09 lanseres idag? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle ikke iLife 09 lanseres idag? Du må da ikke stole på alle slags rykter! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, hva tror dere? Gå for vanlig macbook 13" eller klaske til med et par lapper ektra og få den i aluminium? Spør du meg er det verdt litt ekstra for aluminiumen. Selv klasker jeg til med top-of-the-line MacBook 13". Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Heilage: Den har vel også belyste taster, har den ikke? Blir alu da satser jeg på! Men får den kjøpt fra USA, "bare" 1,3K dollar vanlige 13" koster 1K dollar, ca 1600,- i forskjell Endret 14. oktober 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hovedfordelen med aliminium er jo at istede for at maskina sprekker opp når man mister den i gulvet, får den bare en liten bulk http://gallery.me.com/olegunnaro/100006/ph...=12240147980001 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Heilage: Den har vel også belyste taster, har den ikke? Blir alu da satser jeg på! Jepp, med belyste taster. Full pakke, igrunn. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hahaha når man ser på bildet av alle delene som den nye MacBooken består av, ser jeg at Eplet på LCD panelet er en EGEN del :!: Det frister å kaste av Honda logoen på bilen min og bestille eplet som spair part og slenge det på bilen Så kan folket si 'it's the iCivic!' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå