Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lite spørsmål: Er trackpad'en en (fysisk) knapp, eller har den kun touch-funksjon som på alle andre PC'er? Den er en hel knapp, noe som gjør de nye MacBooken til noe som må prøves før det kjøpes. Men jeg tror det blir bra. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet, skal prøve å kjøpe en i kveld!! Dere andre, hold dere unna !!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 FireWire på MacBook???? Hvordan skal man kunne kjøre en maskin i Targetmode uten FireWire? Kan noen svare meg på det?!?!?! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm Kjipt at Cinema skjermen har svart ramme ;/ Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm Kjipt at Cinema skjermen har svart ramme ;/ LED Cinema Screen. Cinema Screen'sa er der fortsatt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Etter å tatt en titt nøyere så tror jeg beholder min gamle mbp. Utrolig stygg. Dessuten så er ikke specsa så sæærlig imponerede heller.. Da venter jeg heller på iMac blir oppdatert. Ingen vits å bruke så mye penger på det.. ja ASbjørn; Glemte "led"-ordet, heh;p APPLE in fiiire!.. dessuten.. GLOSSY? WTF Endret 14. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 De er jo rålekre. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Stygg? Hva er det du har røyka?! Den ser jo helt fantastisk pen ut, nye MBPen! Men irriterer meg grønn og blå over at de ikke dumpa prisen bare en tusing engang... Tror kansje jeg plukker opp en i New York på lørdag/søndag hvis de har noen igjen ! Ihvertfall bare 12k der... /Yaricks EDIT: La til en smily Endret 14. oktober 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har den Billigste MB'en gått ned i pris i det hele tatt ? Billigste MBP har jo gått fra 15k til 16k... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nei billigste MB (hvit) har gått opp 100kr... /Yaricks Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Har den Billigste MB'en gått ned i pris i det hele tatt ? Billigste MBP har jo gått fra 15k til 16k... Gikk vel fra 1099 til 999 dollar, så gikk kanskje ned 4-500kr i norge? Har ikke helt overskiten over hva MB kosta før. (Den gamle hvite that is) edit: Yarckis sier den gikk opp i pris, da gikk den sikkert opp, så ignorer mitt innlegg Endret 14. oktober 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har den Billigste MB'en gått ned i pris i det hele tatt ? Billigste MBP har jo gått fra 15k til 16k... Tror den gikk opp fra 8390,- Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Bare fordi jeg sier den er stygg så betyr ikke det at det er no gærn't med meg eller hva enn du prøver å oppnå. "Hva er det du har røyka".. pff apple fanboy?? "Ja, alt er fint med firma.. uansett hva de releaser" hmpf. Jeg synes den var stygg, og det er det fler av, akkurat det samme som noen synes den er fin akkurat som mange andre. EDIT: Synes Apple burde utvidet RAM'n tho. til f.eks 8gb, hvor vi ser flere produsenter har gjort. JADA, apple er ikke som andre. så trenger ikke komme med noe tilsnakk ;p Endret 14. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare fordi jeg sier den er stygg så betyr ikke det at det er no gærn't med meg eller hva enn du prøver å oppnå. "Hva er det du har røyka".. pff apple fanboy?? "Ja, alt er fint med firma.. uansett hva de releaser" hmpf. Jeg synes den var stygg, og det er det fler av, akkurat det samme som noen synes den er fin akkurat som mange andre. Tror kanskje man må venne seg litt til den, selv likte jeg absolutt ikke utsende første gang jeg så den, men har vent meg til det tror jeg. Synes fortsatt gamle MBP var mer stilren though. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) laffe: Bare mobber deg litt jeg! Endret 14. oktober 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) MacBook kostet fra 8690,- og oppover før. http://web.archive.org/web/20080320042937/...com/no/macbook/ Ammigadd Jesper! MacBooken har ikke FireWire nei. Endret 14. oktober 2008 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 AMAGAD, kan folk slutte å ignorere meg? FireWire?!?!?!?! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Var jo ganske fine, men likte ikke helt svart ramme rundt skjermen og på tastene. Får ikke helt den heelt cleane følelsen når det er så forskjellige farger. Men digg med alu! det skulle jeg gjerne hatt. Er bare glad ikke speccsa ikke forandra seg for mye, i og med at jeg kjøpte min for ikke så lenge sia. Endret 14. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 AMAGAD, kan folk slutte å ignorere meg? FireWire?!?!?!?! Borte på 13", FW800 på MBP. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 AMAGAD, kan folk slutte å ignorere meg? FireWire?!?!?!?! Borte vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå