Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å tatt en titt nøyere så tror jeg beholder min gamle mbp. Utrolig stygg. Dessuten så er ikke specsa så sæærlig imponerede heller..

 

Da venter jeg heller på iMac blir oppdatert. Ingen vits å bruke så mye penger på det.. ja

 

 

 

ASbjørn; Glemte "led"-ordet, heh;p

 

 

 

APPLE in fiiire!.. dessuten.. GLOSSY? WTF

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Stygg? Hva er det du har røyka?! :dontgetit::p Den ser jo helt fantastisk pen ut, nye MBPen! Men irriterer meg grønn og blå over at de ikke dumpa prisen bare en tusing engang... Tror kansje jeg plukker opp en i New York på lørdag/søndag hvis de har noen igjen ! :) Ihvertfall bare 12k der...

 

 

/Yaricks

 

EDIT: La til en smily

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Har den Billigste MB'en gått ned i pris i det hele tatt ? Billigste MBP har jo gått fra 15k til 16k...

 

Gikk vel fra 1099 til 999 dollar, så gikk kanskje ned 4-500kr i norge? Har ikke helt overskiten over hva MB kosta før. (Den gamle hvite that is)

 

edit: Yarckis sier den gikk opp i pris, da gikk den sikkert opp, så ignorer mitt innlegg :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Bare fordi jeg sier den er stygg så betyr ikke det at det er no gærn't med meg eller hva enn du prøver å oppnå. "Hva er det du har røyka".. pff apple fanboy?? "Ja, alt er fint med firma.. uansett hva de releaser" hmpf.

 

Jeg synes den var stygg, og det er det fler av, akkurat det samme som noen synes den er fin akkurat som mange andre.

 

 

EDIT: Synes Apple burde utvidet RAM'n tho. til f.eks 8gb, hvor vi ser flere produsenter har gjort. JADA, apple er ikke som andre. så trenger ikke komme med noe tilsnakk ;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Bare fordi jeg sier den er stygg så betyr ikke det at det er no gærn't med meg eller hva enn du prøver å oppnå. "Hva er det du har røyka".. pff apple fanboy?? "Ja, alt er fint med firma.. uansett hva de releaser" hmpf.

 

Jeg synes den var stygg, og det er det fler av, akkurat det samme som noen synes den er fin akkurat som mange andre.

 

Tror kanskje man må venne seg litt til den, selv likte jeg absolutt ikke utsende første gang jeg så den, men har vent meg til det tror jeg. Synes fortsatt gamle MBP var mer stilren though.

Lenke til kommentar

Var jo ganske fine, men likte ikke helt svart ramme rundt skjermen og på tastene. Får ikke helt den heelt cleane følelsen når det er så forskjellige farger. Men digg med alu! det skulle jeg gjerne hatt. Er bare glad ikke speccsa ikke forandra seg for mye, i og med at jeg kjøpte min for ikke så lenge sia.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...