TiduZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ahh dette blir bra! Da blir det keynote på meg i kveld Men jeg begynner å bli rimelig urolig når det gjelder hemmelighold rundt Apple's nye produkter omdagen. Det er LENGE siden man ikke visste noe som helst av hva som kom. Nå er alt lekket ut lenge før keynotene jo! Ikke den veien jeg vil ha det.. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eller to fingrer på flaten og trykk. Fungerer det i windows nå ? Mener det ikke gjorde det når jeg testet bootcamp for en god stund siden. I bootcamp vet jeg ikke om det fungerer, trodde det fulgte med drivers til bootcamp. Det fungerer ihvertfall i VMWare Fusion sine drivers. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Husker jeg ble pisst på ITavisen, det var etter september Steve-Noten - gikk inn ved uhell og de avslørte alt uten at jeg slapp å gå på artikkelen en gang. Så jeg kjeda meg igjennom videoen som kom på Apple's nettsider kort etter. Well, not anymore!! Har abbonomert på Apple Keynotes podcasten i iTunes, da slepper jeg spoilere... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kvier meg for å bruke MS Office akkurat på grunn av hvor tregt det er, og det på begge macene mine. TextEdit/TextMate er så alt for mye bedre å bruke til omtrent alt, bortsett fra ting hvor stavekontroll kan være en fordel imo. Men er ikke InDesign også litt tungvint til innleveringer? Hvis du ikke trenger avanserte layouts da. Tungvint, joda. Men når man har oppgaver som nærmer seg 50 sider setter jeg pris på å ha stålkontroll på typografien. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 I bootcamp vet jeg ikke om det fungerer, trodde det fulgte med drivers til bootcamp. Det fungerer ihvertfall i VMWare Fusion sine drivers. Dette er standardmåten å høyreklikke på i Bootcamp nå i hvertfall Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kvier meg for å bruke MS Office akkurat på grunn av hvor tregt det er, og det på begge macene mine. TextEdit/TextMate er så alt for mye bedre å bruke til omtrent alt, bortsett fra ting hvor stavekontroll kan være en fordel imo. Men er ikke InDesign også litt tungvint til innleveringer? Hvis du ikke trenger avanserte layouts da. Tungvint, joda. Men når man har oppgaver som nærmer seg 50 sider setter jeg pris på å ha stålkontroll på typografien. Om man tar seg tid til å lære seg LaTeX så vil jeg tro at det er både kjappere og enklere en InDesign. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Om man tar seg tid til å lære seg LaTeX så vil jeg tro at det er både kjappere og enklere en InDesign. LaTeX høres veldig spennende ut, jeg har bare ikke tid til å lære meg det enda. Forøvrig er det vanskelig å "avlære" seg to år med InDesign-læring. Jeg brukte det fire dager i uken i to år, da kan man også jobbe ganske effektivt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Oookay... Hørte at iWork kunne opne og lagre Office dokumenter... Men OpenOffice er også ett alternativ.. Det er jo NeoOffice som er tingen for Mac. ;-) Selv om jeg har en lei tendens til å "bare" benytte Pages. Det hele bunner vel ut i hva man skal jobbe med - liten vits i å skaffe seg QuarkXPress hvis man bare skal skrive en liten handlelapp ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da er det 20 minutter igjen. Hvor er det folk følger med? Noen som vet om en lyd-stream? Eller enda bedre (dog urealistisk); video? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spennende det her ja Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Tror ikke det finnes hverken lyd eller video stream.. Jeg har ihvertfall ikke sett noen.. Hvilken side bruker dere for å følge med live? Jeg hadde tenkt å bruke denne: http://blogg.idg.no/macworld/2008/10/14/th...sialevent-live/ Og etter det er ferdig, kommer jeg til å sitte som gal å trykke på oppdater -knappen på den sida her: http://www.apple.com/quicktime/guide/appleevents/ Endret 14. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hvilken side bruker dere for å følge med live? Jeg hadde tenkt å bruke denne:http://blogg.idg.no/macworld/2008/10/14/th...sialevent-live/ Øh... Mæn! Dette ser bra ut... Four-finger gestures? Awesome! Endret 14. oktober 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hærlig Endte forresten opp med streamen til Engadget. http://www.engadget.com/2008/10/14/live-fr...otebooks-event/ Gidder ikke å følge med på flere.. Men noen som vet om når videoen blir lagt ut på "apple events" sia? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men designet er stygt! SVART og ALU? HVA ER DET?? Det skal da være heldekkende i en farge ;( Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Syns det er nice jeg.. Bare vent til du ser den i virkeligheten så sier du nok noe annet.. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe bruker å være sånn med Apple ja Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jævlig stilig! Gleder meg til aa kjöpe denne ja ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men designet er stygt! SVART og ALU? HVA ER DET?? Det skal da være heldekkende i en farge ;( FYI: Den gamle Macbook Pro-en så drit ut. Hvis du hadde den likte ingen deg. Den nye ser AWESOME ut! : D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Litt gøy å hamre refresh og for hver gang du trykker dukker et nytt bilde opp Blir ihvertfall Macbook (Pro) på meg snarest! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men hmm.... Likte ikke glasset da jeg så bildene først, men etter bildene fra videoen de viste så det bra ut.. Gleder meg til å se i butikk når de får dem ut på utstilling.. Likte den nye trackpadden da, four finger gesture for å bytte apps er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå