Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke helt om jeg liker den svarte ramma rundt skjermen eller ikke. Håper iallefall den kommer uten glossy skjerm.

Anngående mangel på knapp: Det kan jo hende at deler av metallet uttafor selve trackpaden reagerer ved berøring. Eller som Hellage sa, en del av trackpaden reagerer ved berøring.

Man kan jo også allerede i dag "tappe" på trackpadden istede for å bruke knappen, noe jeg vanligvis gjør.

Lenke til kommentar

Ser fint ut mener jeg, mener å ha lest at ikke 17 tommeren får samme styling.

Man kan jo fint klikke med touchpaden også da ;)

Min handleliste:

Macbook Pro

Harman Kardon Soundsticks

Airport Express

Office For Mac (hvis ikke iWork kommer ut i ny utgave)

MobileMe

:D

EDIT: Leste det på Macrumors.com

In addition, he confirms what some have suspected -- that the new MacBook Pro is not available in matte-finish, only glossy. There will be no new 17" MacBook Pro immediately available, and it's unclear when/if it will be revised. The existing 17" model will still remain on sale but with increased storage/RAM options.
Endret av Ole Van Dole
Lenke til kommentar

Mac Rumors ser ut til å tro at 899 dollar-maskina ikke er en laptop, men heller en 24" led Cinema Display, noe som passer bra da jeg trenger en ny skjerm snart :p

Ellers kan det se ut som at hele trackpaden er en knapp, og at den er i glass.

(Er iallefall dette en av kildene til Mac Rumors tror, og Mac Rumors virker som om de stoler på denne kilden)

Lenke til kommentar
MS Office har det lille ekstra ;)

Den lille ekstra tiden det tar å starte det opp? :p

Nei, jeg bruker TextEdit for notater og enkel oppgaveskrivning, InDesign for store innleveringsoppgaver. It's the best way.

Kvier meg for å bruke MS Office akkurat på grunn av hvor tregt det er, og det på begge macene mine. TextEdit/TextMate er så alt for mye bedre å bruke til omtrent alt, bortsett fra ting hvor stavekontroll kan være en fordel imo.

Men er ikke InDesign også litt tungvint til innleveringer? Hvis du ikke trenger avanserte layouts da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...