Trynemjoel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke alene om det, jeg synes den virket fin ut Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men knapp er greit... Det tenker jeg og. Dog, om trackpaden kan konfigureres, kan man kanskje gjøre en spesiell del av trackapden som kun gjelder for tastetrykk? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm, vet ikke helt om jeg liker den svarte ramma rundt skjermen eller ikke. Håper iallefall den kommer uten glossy skjerm. Anngående mangel på knapp: Det kan jo hende at deler av metallet uttafor selve trackpaden reagerer ved berøring. Eller som Hellage sa, en del av trackpaden reagerer ved berøring. Man kan jo også allerede i dag "tappe" på trackpadden istede for å bruke knappen, noe jeg vanligvis gjør. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ser fint ut mener jeg, mener å ha lest at ikke 17 tommeren får samme styling. Man kan jo fint klikke med touchpaden også da Min handleliste: Macbook Pro Harman Kardon Soundsticks Airport Express Office For Mac (hvis ikke iWork kommer ut i ny utgave) MobileMe EDIT: Leste det på Macrumors.com In addition, he confirms what some have suspected -- that the new MacBook Pro is not available in matte-finish, only glossy. There will be no new 17" MacBook Pro immediately available, and it's unclear when/if it will be revised. The existing 17" model will still remain on sale but with increased storage/RAM options. Endret 14. oktober 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Office For Mac (hvis ikke iWork kommer ut i ny utgave) Hvorfor ikke bare bruke Open Office 3(De har visst problemer med å holde nettsidene oppe pga. etterspørselen etter den nye versjonen)? MS Office er tungt som svarte å kjøre. Endret 14. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Oookay... Hørte at iWork kunne opne og lagre Office dokumenter... Men OpenOffice er også ett alternativ.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mac Rumors ser ut til å tro at 899 dollar-maskina ikke er en laptop, men heller en 24" led Cinema Display, noe som passer bra da jeg trenger en ny skjerm snart Ellers kan det se ut som at hele trackpaden er en knapp, og at den er i glass. (Er iallefall dette en av kildene til Mac Rumors tror, og Mac Rumors virker som om de stoler på denne kilden) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Office For Mac (hvis ikke iWork kommer ut i ny utgave) Hvorfor ikke bare bruke Open Office 3(De har visst problemer med å holde nettsidene oppe pga. etterspørselen etter den nye versjonen)? MS Office er tungt som svarte å kjøre. MS Office har det lille ekstra Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Samme for meg hvilken farge det er rundt skjermen, så lenge den ikke er glossy. Uff. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 MS Office har det lille ekstra Den lille ekstra tiden det tar å starte det opp? Nei, jeg bruker TextEdit for notater og enkel oppgaveskrivning, InDesign for store innleveringsoppgaver. It's the best way. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Syns det ble litt tendenser til kjip-HP-maskin, men den var fortsatt pen. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan er det hvis man kjører windows på en macbook og skal trykke høyre musetast? Må man ha en ekstra mus som har to knapper eller er det enn annen finurlig måte? Musa til mac'ene har vel bare en knapp, eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mener det er Alt+museknappen Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eller to fingrer på flaten og trykk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eller den finurlege måten: http://blog.360.yahoo.com/blog-0ZFmUbk1erC...?cq=1&p=315 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eller to fingrer på flaten og trykk. Fungerer det i windows nå ? Mener det ikke gjorde det når jeg testet bootcamp for en god stund siden. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så pen ut den. Men er litt skeptisk til touchpad uten knapp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Øhhh... Kanskje dette er grunnen til at DVD spilleren ikke fungerer lenger.. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Sitter med en MacBook. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så pen ut den. Men er litt skeptisk til touchpad uten knapp Knappen på min macbook tok kvelden for mange måneder siden, kan ikke si jeg savner den. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 MS Office har det lille ekstra Den lille ekstra tiden det tar å starte det opp? Nei, jeg bruker TextEdit for notater og enkel oppgaveskrivning, InDesign for store innleveringsoppgaver. It's the best way. Kvier meg for å bruke MS Office akkurat på grunn av hvor tregt det er, og det på begge macene mine. TextEdit/TextMate er så alt for mye bedre å bruke til omtrent alt, bortsett fra ting hvor stavekontroll kan være en fordel imo. Men er ikke InDesign også litt tungvint til innleveringer? Hvis du ikke trenger avanserte layouts da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå