Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med alle lekkasjene om nye MacBooker i det siste, er jeg rimelig sikker på at Apple har noe gjemt i ermet som ingen av oss noe forventer. Vi har konsentrert oss så hardt på et smalt område at vi kanskje har oversett noe annet kult som kommer?

 

Only Tuesday will tell! :)

 

Virker jo som om det er en notebook-only presentasjon hvis invitasjon som gikk ut er noe å gå etter. (Bildet av en metallnotebook i spotlight) Men man kan jo spekulere i om de lanserer noe annet også. I filmkretsene etterlyser de jo Final Cut Stuido 3 blant annet. Men det er kanskje mer sansynlig at det kommer etter Snow Lepoard.

Lenke til kommentar
Virker jo som om det er en notebook-only presentasjon hvis invitasjon som gikk ut er noe å gå etter. (Bildet av en metallnotebook i spotlight) Men man kan jo spekulere i om de lanserer noe annet også. I filmkretsene etterlyser de jo Final Cut Stuido 3 blant annet. Men det er kanskje mer sansynlig at det kommer etter Snow Lepoard.

 

Det vet jeg jo, men Jobs har jo før overrasket oss med en "...one last thing." på keynoter før. :)

 

Selv er det nesten 100% bekreftet at MacBookene er på vei i aluminium, så jeg er happy either way. :p

Lenke til kommentar
Med alle lekkasjene om nye MacBooker i det siste, er jeg rimelig sikker på at Apple har noe gjemt i ermet som ingen av oss noe forventer. Vi har konsentrert oss så hardt på et smalt område at vi kanskje har oversett noe annet kult som kommer?

 

Only Tuesday will tell! :)

 

Virker jo som om det er en notebook-only presentasjon hvis invitasjon som gikk ut er noe å gå etter. (Bildet av en metallnotebook i spotlight) Men man kan jo spekulere i om de lanserer noe annet også. I filmkretsene etterlyser de jo Final Cut Stuido 3 blant annet. Men det er kanskje mer sansynlig at det kommer etter Snow Lepoard.

 

FCS 3 kommer nesten garantert ikke. Det vil bli lanser på en av de mer pro-retta konferansene. Kommer nok også ikke før Snow Leopard.

 

Det er ikke veldig lenge siden FCS 2 ble sluppet, og det er jo ikke akkurat en billig pakke, så tror nok at mange (meg bl.a. som driver med video produksjon) ville blitt veldig "pissed off" hvis de lanserer ny suite i morgen... 14 000kr er ikke akkurat noe man har liggende til redigeringsprogram.

 

/Yaricks :)

Lenke til kommentar

Tja, var det ikke en upgrade-option fra FCS1 til 2 da du kjøpte? Jeg håper virkelig på sterke forbedringer i Motion når den tid kommer jeg altså... Ganske så dårlig at det ikke er støtte for ordentlig 3D blandt annet.. Det at du ikke kan extrude tekst eller andre objekter uten videre er for dårlig i en app som skryter av full 3D-støtte.. Ellers er resten av studiopakken ganske så bra, Final Cut Pro er ikke så vanskelig som folk skal ha det til hele tiden :)

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til i morgen..

Jeg og min søster skal kjøpe oss en bærbar. Søstra mi har bursdag om 11 dager er det mulig å kjøpe macen så tidlig eller må vi vente 1mnd?

Pappa skal egentlig kjøpe en pc, men da sa jeg at det kanskje ikke er så veldig lurt. Jeg håper at det kommer en liten macbook til en pris på 5000kroner. Har ikke så veldig lyst å bruke 10 000kroner til på en mac når det bare er 3mnd siden jeg kjøpte imacen..

Lenke til kommentar
Ah. Endelig handla airport. Takes the possibilities of your toilet to a whole new level.

:)

Vurderer det samme.

 

Dette står på handlelista mi;

Apple Airport Extreme

Harman Kardon Soundsticks

Razer Diamondback 3G

(?)Razer Lycosa

Windows XP

 

Blir sikkert godt for iMacen med dette utstyret tenker jeg :)

Razer utstyret og Windows vil kun bli brukt til gaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...