Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Ahh litt kjipt at jeg kjøpte min MacBook da forrige oppdatering kom i februar :( Kunne godt tenkt meg en i aluminium, men gidder rett og slett ikke prøve å selge engang, er rett og slett veldig glad i min MB <3 Greit nok er den i plast, og greit nok er det veldig dårlig over tid (har allerede byttet topcase pga sprekker) men den har den klassiske Apple hvitfargen, noe som er SUPERDIGG ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal sååå ha meg den nye macbooken.

Gleder meg til så mer nå til tirsdag 14 okt.

Er ganske sikker på at den vil gå ned i pris på grunn av "the Brick" .

Har 7000 kroner som venter på å bli brukt.. ^^

Akkurat kjøpt meg Imac, men har man først kjøpt seg EN mac så må man faen mæ ha seg EN til.

Lenke til kommentar

Er "brick" ryktene sanne, har jeg STOR tro på at et veldig solid og godt produkt. Men skulle uhellet først være ute og du greier å skade chassiet, blir det nok et hellvete for tekninkerne hos Eplehuset eller humac som skal bytte kasse, siden alt er en del ;) Eller hovedkortbytte for den saks skyld! Får håpe det ikke blir en del, mer bunn og top case slik som nå.

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar

Vil igrunn ikke gi noe særlig mening om alt er i én del.. Det vil jo øke produksjonstiden til Apple også.... Med mindre de finner på en smart løsning á la en skuffløsning fra baksiden eller noe, så delene er koblet til i et tray av et slag... Dog litt spent på hva man skal gjøre med kabler da. Satser på at det bare er mer seamless enn på MB og MBP-ene nå, jeg :)

Lenke til kommentar

Har problemer med å sende mail. Det som kommer opp er dette:

 

Cannot send mail. The SMTP server does not recognize any of the authentication methods supported by Entourage. Try changing the SMTP authentication options in Account settings or contact your network administrator.

 

Jeg får mottatt mail. Men får ikke sendt.

 

Har noen et godt forslag på hvordan jeg skal fikse dette? Jeg har ikke peiling på hvor jeg går inn på Account settings engang..hehe!

Lenke til kommentar
Kallileo:

 

Jeg har lest at iPod, iMac, iMovie, iTunes.. har blitt regnet som skrivefeil fra nå av. Ipod, Imac, Imovies, Itunes.. :) Men nå burde jeg nesten funnet siden hvor jeg leste det, ellers har jeg jo ingen kilder :p

Nei, det blir ikke regnet som skrivefeil, men sider i Tek.no/Edda Media-nettverket, med andre, mener dette er snikreklame og velger derfor å skrive Ipod fremfor iPod.

 

Helt tåpelig syns nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...