TiduZ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ahh litt kjipt at jeg kjøpte min MacBook da forrige oppdatering kom i februar Kunne godt tenkt meg en i aluminium, men gidder rett og slett ikke prøve å selge engang, er rett og slett veldig glad i min MB <3 Greit nok er den i plast, og greit nok er det veldig dårlig over tid (har allerede byttet topcase pga sprekker) men den har den klassiske Apple hvitfargen, noe som er SUPERDIGG Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Svart er da definitvt kulest Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må si at jeg er svært irritert over nedlastingsvinduet som kommer opp når jeg laster ned noe fra Safari. Hvorfor kan bare ikke det vinduet IKKE komme opp, så jeg kan se min fantastiske dock hoppe å sprette, DA vet jeg at den er ferdig. mye gøyere. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skal sååå ha meg den nye macbooken. Gleder meg til så mer nå til tirsdag 14 okt. Er ganske sikker på at den vil gå ned i pris på grunn av "the Brick" . Har 7000 kroner som venter på å bli brukt.. ^^ Akkurat kjøpt meg Imac, men har man først kjøpt seg EN mac så må man faen mæ ha seg EN til. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 @ Henry9 : Det heter iMac.. IKKE Imac... Om jeg får lov, kommer jeg og til å kjøpe meg en MB.. Det kommer mest sannsynlig til å bli en MBP Men, som sagt lenger oppe i tråden her, så venter jeg til nyåret. Har ikke akkurat råd til en Mac nå, og jeg vil ha med OS X 10.6 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kallileo: Jeg har lest at iPod, iMac, iMovie, iTunes.. har blitt regnet som skrivefeil fra nå av. Ipod, Imac, Imovies, Itunes.. Men nå burde jeg nesten funnet siden hvor jeg leste det, ellers har jeg jo ingen kilder Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som har tro på nye MBer snart? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som har tro på nye MBer snart? Tro? Når det er en MacBook-event på tirsdag så handler det vel ikke så mye om tro lenger. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg mente: Noen som har tro på at de er bra? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg mente: Noen som har tro på at de er bra? Hm de kan vel ikke bli dårligere enn dagens modeller ? Tviler på at Apple selger ting eller gir ut helt til de selv har troa på produktet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eg har stor tru på dei nye modellane. Jobbar dagleg med Apple produkt, både sal og service. Fleire av MacBookane me får inn har sprekkar i plasten. Gler meg til å sjå på Brick utforminga. Eg er i allefall veldig fornøyd med MacBook Proen min <3 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Er "brick" ryktene sanne, har jeg STOR tro på at et veldig solid og godt produkt. Men skulle uhellet først være ute og du greier å skade chassiet, blir det nok et hellvete for tekninkerne hos Eplehuset eller humac som skal bytte kasse, siden alt er en del Eller hovedkortbytte for den saks skyld! Får håpe det ikke blir en del, mer bunn og top case slik som nå. Endret 11. oktober 2008 av TiduZ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vil igrunn ikke gi noe særlig mening om alt er i én del.. Det vil jo øke produksjonstiden til Apple også.... Med mindre de finner på en smart løsning á la en skuffløsning fra baksiden eller noe, så delene er koblet til i et tray av et slag... Dog litt spent på hva man skal gjøre med kabler da. Satser på at det bare er mer seamless enn på MB og MBP-ene nå, jeg Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Enig med deg. Er selv tekniker på HP Compaq, som er veldig gode maskiner å skru på. Har prøvd meg på MacBooken min, og det er virkelig en utfordring! glad jeg har en kompis som jobber på Eplehuset Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 MacBook og MacBook er jo tidenes enkelste maskiner å skru på! Har ikke vært borti noen bærbare som er så enkle å jobbe på før... Ta iBooken og PowerBooken for eksempel.. De er helt jævlige å jobbe på, og hvis Apple går vekk fra den "trenden" de er inne i nå servicemessig, kommer det nok mange klager Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har problemer med å sende mail. Det som kommer opp er dette: Cannot send mail. The SMTP server does not recognize any of the authentication methods supported by Entourage. Try changing the SMTP authentication options in Account settings or contact your network administrator. Jeg får mottatt mail. Men får ikke sendt. Har noen et godt forslag på hvordan jeg skal fikse dette? Jeg har ikke peiling på hvor jeg går inn på Account settings engang..hehe! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kallileo: Jeg har lest at iPod, iMac, iMovie, iTunes.. har blitt regnet som skrivefeil fra nå av. Ipod, Imac, Imovies, Itunes.. Men nå burde jeg nesten funnet siden hvor jeg leste det, ellers har jeg jo ingen kilder Nei, det blir ikke regnet som skrivefeil, men sider i Tek.no/Edda Media-nettverket, med andre, mener dette er snikreklame og velger derfor å skrive Ipod fremfor iPod. Helt tåpelig syns nå jeg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Språkrådet regner jo også strengt tatt "Imac"/"Ipod" etc. som skrivefeil, siden egennavnet er med liten i og stor andrebokstav. Endret 11. oktober 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når et selskap lanserer et produkt og gir det et bestemt navn, er det rett og rimelig at dette navnet skal brukes. Noe annet vil være uhørt og missledende, selv om det bare er snakk om liten kontra stor bokstav. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg krever håndfaste kilder! om noen har det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå