Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kommer vel an på hva Apple sier det. Hvis hele iWork-pakken blir oppgradert må du sikkert kjøpe ny, men hvis bare Keynote blir oppgradert, kan det hende vi er heldige og får det via Software Update Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kan nesten ikke vente. Fikk tårer i øynene og grøsninger da jeg leste det. Håper det kommer en ny en ;D Da kvitter jeg meg med min 1gamle mbp. Gidd ikkje å ha noe gamelt. hoho Enkelte av dere er ganske fanatiske. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal definitivt kjöpe den nye MacBook, men dette er fordi jeg ikke eier en fra för av og fordi jeg trenger OS X til noen smaating. Er forelöpig ingen fanatiker men vi faar se ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Vel, er specsa greie så går jeg for det. Men om det er bare små specs og utseende som har blitt forandret så er det ikke no vits... Men alt tyder jo på at mer diskplass. 120. lål. Selger ikke den. gir den bort ; ) Endret 9. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Er jo heldigvis relativt lett å skifte harddisk i MB da Edit: MBP ja, litt verre, men fortsatt doable uten så alt for mye arbeid. Endret 9. oktober 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 joa såklart. Men det er jo ikke bare hardisken jeg tenkte på. ; ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har ventet lenge med kjøp av laptop nå. Blir nok en MacBook med mindre HP får fingen ut og oppgraderer Mini-Noten med en brukbar prosessor. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har nå to dvdplater som isntallasjonsmedium for OS X 10.5.0 . Disse fulgte med Macbooken. Er det mulig å kombinere disse, samt alle oppdateringer fram til 10.5.5 på ett og samme installasjonsmedium(feks en dual layer dvd)? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Oooh yes... Blir nok en MBP på meg på tirsdag ja! Satser på å selge 13" til mamma, som har sikla på en mac i mange år, og jeg har sikla på en MBP en stund, så hvis de senker prisene og lanserer ny Pro, er det veldig lite som kan stoppe meg! Gleder meg til tirsdag! /Yaricks Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Oooh yes... Blir nok en MBP på meg på tirsdag ja! Satser på å selge 13" til mamma, som har sikla på en mac i mange år, og jeg har sikla på en MBP en stund, så hvis de senker prisene og lanserer ny Pro, er det veldig lite som kan stoppe meg! Gleder meg til tirsdag! /Yaricks For handler det mer om å få en i aluminium. Om de gjør MacBook til alu-modeller, kjøper jeg det for å spare penger siden laptopen kun skal brukes til skolearbeid. Om den fortsatt produseres i plast, hopper jeg rett til MacBook Pro. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjøpte sjølv ein ny MBP for omtrent to-tre månader sidan. Denne blir lett bytta ut viss MBP kjem i 13" versjon. (Lite sannsynleg, men kan alltids håpe) Har hatt tre MB 13" før, og kvar gong eg bruker kjærestens kjenner eg at størrelsen er djupt savna. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Problemet med dagens MB er at de er i plast. Det er ganske enkelt ikke bra nok. Skal maskinen tåle tidens tann slik MBP gjør, må den bli mer solid. Utover det er MB bra på veldig mange måter. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Macbook i tillegg til iMac høres kanskje aktuelt ut, men det spørs jo hvor banebrytende de(n) nye Macbook(ene) blir. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker å chatte, men noen spørsmål må inn i blandt Noen hadde ordnet på passordet mitt, så jeg kom meg ikke inn på den svarte MacBookén min. Jeg har høstferie nå, så jeg trengte den virkelig. Jeg satte inn innstalasjonsdiskene og plutselig (etter å ha innstalert på ny) så var alt vekke på maskinen. Så.. hvordan får jeg tilbake alle iTunes sangene mine? Jeg har kjøpt sanger fra iTunes Store til himmlende 1000,- ca. Jeg har iPod Touch, og alle sangene er innpå der. Hvordan får jeg sangene over til Macén igjen, ved bruk av den? Har fått høre om ett program som heter linkPod, men jeg vet ikke hvordan jeg finner frem den tilkoblede Touchen i folder.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beklager hvis jeg ødelegger dagen din nå, men du hadde ikke trengt å reinstallere maskinen din... Du kunne resatt passordet fra installasjonsdisken, men det er jo litt sent nå... Prøv et program som heter PodWorks, da kan du importere sanger fra iPoder og iPhoner til maskinen din Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 :O Pokker da! Men det går fint vettu.. Jeg fikk tilbake iPhoto, som jeg hadde klart å slette på forunderligvis Vil du høre historien? En fin sommerdag sitter jeg å ser på youtube, plutselig kommer jeg ani musen og den drar iPhoto ut av docken,, og da forsvant iPhoto fra min maskin. Jeg lever i en underlig verden Takk skal du ha for programmet, da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 :OPokker da! Men det går fint vettu.. Jeg fikk tilbake iPhoto, som jeg hadde klart å slette på forunderligvis Vil du høre historien? En fin sommerdag sitter jeg å ser på youtube, plutselig kommer jeg ani musen og den drar iPhoto ut av docken,, og da forsvant iPhoto fra min maskin. Jeg lever i en underlig verden Takk skal du ha for programmet, da Om du drar et program ut av docken så fjerner du det bare snarveien fra docken ... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det jeg også tenkte på. Brukte programmet. Gikk utav det, så var jeg på youtube.. kom ani docken - hele programmet var vekke :S Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg tror du kan laste ned sangene fra iTunes-store på ettellerannet vis. Prøv "Søk etter nedlastinger" i "Butikk"-menyen i iTunes. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har gjort det. Ingenting! Men brukte det programmet som jeg fikk isted, og har måttet klikke på hver eneste sang for å få den kopiert til iTunes.. tok sin tid, men jaggu er det verd å høre Muse på Mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå