Kallileo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så det er ikke værre enn å oppgi lærested? Jeg har tenkt å bruke studentrabatten til studenttorget.no, og må da oppgi lærested. Men er det ikke mer som skal til? Går det ikke "innom" skola først? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Var ikke værre for meg nei. Men det kan jo tenkes at de foretar stikkprøver nå og da, så mulig at du må punge ut bittelitt eller noe i den duren hvis du er en av de uheldige. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hmm. Min MacBook har begynt å spytte ut alle cd'er og dvd'er etter såvidt ett sekund, har prøvd mange forskjellige. Fungerte for noen dager siden.. Tror dere det er noen vits å kjøpe rense cd ? (møkkete linse...) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fantastisk, en av knottene under min Macbook Pro har fallt av og Eplehuset i Trondheim vil ha 400 kroner for å bestille 4 gummiknotter slik at jeg kan erstatte den ene... Apple Support vil ikke hjelpe på noen måte ettersom det nå er 70 dager siden jeg passerte 1års merket siden jeg fikk min Mac. Er det slik at en kan bare bøye seg over og bli fucked sekundet en ikke har "garanti" eller Apple Care på sin maskin? Endret 7. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fantastisk, en av knottene på min Macbook Pro har fallt av og Eplehuset i Trondheim vil ha 400 kroner for å bestille 4 gummiknotter slik at jeg kan erstatte den ene... Apple Support vil ikke hjelpe på noen måte ettersom det nå er 70 dager siden jeg passerte 1års merket siden jeg fikk min Mac. Er det slik at en kan bare bøye seg over og bli fucked sekundet en ikke har "garanti" eller Apple Care på sin maskin? Jeg hadde ikke brydd meg om dette her. Bare å bite i det sure eplet. Ville anbefalt deg å gå på eBay eller google opp noen amerikanske nettbutikker som selger knottene du er ute etter. Jeg vil tro at dette her maks kan koste deg 100 kr fra eBay. Lykke til! Og forresten, Apple sin suport suger maksimalt om en ikke har betalt/kjøpt Apple Care til maskinen. Synd, men sant. Endret 7. oktober 2008 av AsbjørnH Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) 120 kroner med frakt faktisk. "$&!# Eplehuset. <3 eBay. Endret 7. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
B25S Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hehe! Bra du fant knotter så raskt Endret 7. oktober 2008 av AsbjørnH Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ingen som leste DN her om dagen? Stå på ditt. Reklamasjonsretten for ein personleg komputer er fem år. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ingen som leste DN her om dagen? Stå på ditt. Reklamasjonsretten for ein personleg komputer er fem år. Det er da hans egen skyld om han har pillet av en knott eller at den har falt av. Mac er ikke en PC. Men det er 5 års reklamasjonsrett ja Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror at når man begynner å agrumentere for/-og mot dette, så er det ingen fasit. For altså.. PC refererer til Personal Computer, som betyr Personlig Komputer. Komputer = data? Om det er det, så vil det jo si at alle datamaskiner i det personlige hjem er en PC.. Eller?? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mac er en PC! Jeg trodde vi la fra oss denne diskusjonen for noen år siden. En PC er et verktøy man bruker for å øke produktiveten i oppgavene man utfører, gjerne digitalt baserte. En maskin med OS X gjør det, en maskin med Vista/XP gjør det og en hvilken som helst Linux-distro gjør det (dog i begrenset grad grunnet mangelen på profesjonell programvare). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Vil bare snike inn et lite spm her! Noen som vet om et "touch" program til mac? Altså et program hvor man kan øve/konkurrere i å skrive raskest? Helst på norsk. Endret 8. oktober 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da blir det nok ny Macbook Pro på meg etter 14. oktober http://gizmodo.com/5061113/apple-announces...-for-october-14 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da blir det nok ny Macbook Pro på meg etter 14. oktober http://gizmodo.com/5061113/apple-announces...-for-october-14 Heeeell yeah! =D Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da må jeg skynde meg å selge min den 13. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 En del studenter som forbanner seg om den nye macbooken for semesterstart nå ja. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 En del studenter som forbanner seg om den nye macbooken for semesterstart nå ja. Tenk hvor mye de kunne tjent på en splitter ny MacBook og MacBook Pro-serie sammen med Back-To-School-kampanjen... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ja, de bommet totalt i forhold til den normale syklusen av maskiner. Men hvem vet, kanskje de så sjansen til å selge samme maskin to ganger med at de nå får studenter som kanskje ser frem til å avskaffe seg med sin nå mer utdaterte modell for en ny ved nærmeste anledning (Jul/neste sommer). Det er jo noen markedspsykologer som tenker slikt også, selv om det er en strategi de neppe blir belønnet for i lengden. Selv forventet jeg ikke nye modeller før neste år når intel kom med sine Quadcore prosessorer for bærbare. Men ser visst ut som de satser på å treffe juletidene. Endret 9. oktober 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Åh, dette er perfekt! Mamma har bursdag i morgen, og jeg har allerede gjort klar gaven fra meg og resten av familien. Vi har tatt en boks, puttet et eple oppi, puttet oppi utskrift fra en artikkel om keynoten, og lagt ved en annonse for Asus S101. Da kan hun velge om hun vil vente til keynoten er ferdig, og så bestille en MacBook, eller om hun vil ha en liten netbook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå