Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk, en av knottene under min Macbook Pro har fallt av og Eplehuset i Trondheim vil ha 400 kroner for å bestille 4 gummiknotter slik at jeg kan erstatte den ene...

 

Apple Support vil ikke hjelpe på noen måte ettersom det nå er 70 dager siden jeg passerte 1års merket siden jeg fikk min Mac.

 

Er det slik at en kan bare bøye seg over og bli fucked sekundet en ikke har "garanti" eller Apple Care på sin maskin?

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar
Fantastisk, en av knottene på min Macbook Pro har fallt av og Eplehuset i Trondheim vil ha 400 kroner for å bestille 4 gummiknotter slik at jeg kan erstatte den ene...

 

Apple Support vil ikke hjelpe på noen måte ettersom det nå er 70 dager siden jeg passerte 1års merket siden jeg fikk min Mac.

 

Er det slik at en kan bare bøye seg over og bli fucked sekundet en ikke har "garanti" eller Apple Care på sin maskin?

Jeg hadde ikke brydd meg om dette her.

Bare å bite i det sure eplet.

 

Ville anbefalt deg å gå på eBay eller google opp noen amerikanske nettbutikker som selger knottene du er ute etter.

Jeg vil tro at dette her maks kan koste deg 100 kr fra eBay.

 

Lykke til!

 

Og forresten, Apple sin suport suger maksimalt om en ikke har betalt/kjøpt Apple Care til maskinen. Synd, men sant.

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Mac er en PC!

 

Jeg trodde vi la fra oss denne diskusjonen for noen år siden. En PC er et verktøy man bruker for å øke produktiveten i oppgavene man utfører, gjerne digitalt baserte. En maskin med OS X gjør det, en maskin med Vista/XP gjør det og en hvilken som helst Linux-distro gjør det (dog i begrenset grad grunnet mangelen på profesjonell programvare).

Lenke til kommentar

Ja, de bommet totalt i forhold til den normale syklusen av maskiner. Men hvem vet, kanskje de så sjansen til å selge samme maskin to ganger med at de nå får studenter som kanskje ser frem til å avskaffe seg med sin nå mer utdaterte modell for en ny ved nærmeste anledning (Jul/neste sommer). Det er jo noen markedspsykologer som tenker slikt også, selv om det er en strategi de neppe blir belønnet for i lengden.

 

Selv forventet jeg ikke nye modeller før neste år når intel kom med sine Quadcore prosessorer for bærbare. Men ser visst ut som de satser på å treffe juletidene.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Åh, dette er perfekt!

Mamma har bursdag i morgen, og jeg har allerede gjort klar gaven fra meg og resten av familien.

 

Vi har tatt en boks, puttet et eple oppi, puttet oppi utskrift fra en artikkel om keynoten, og lagt ved en annonse for Asus S101.

 

Da kan hun velge om hun vil vente til keynoten er ferdig, og så bestille en MacBook, eller om hun vil ha en liten netbook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...