Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hm, er designet så viktg? Ikke at det er noe problem eller noe sånt. Men det blir vel litt feil å væære så oppdatt av design enn specs? Men såklart, det finnes jo folk som prioterer Design enn Specs ; ) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hm, er designet så viktg? Ikke at det er noe problem eller noe sånt. Men det blir vel litt feil å væære så oppdatt av design enn specs? Men såklart, det finnes jo folk som prioterer Design enn Specs ; ) Altså, det finnes grenser. Design er ikke så grusomt viktig, bortsett fra når designet blir grusomt. Jeg kan ikke bli sett levende med en laptop som ser slik ut. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hm er det bare jeg eller er Docken på touchen? Men uansett, det er jo egentlig smaksak. For meg så teller designet uttenpå mer enn inne. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Oh god it's horrible!!! Håper de gjør noen endringer på innsiden for å kompensere litt... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ole Van Dole: Den laptopen som Heilage linker til har jo blitt avslört som falsk for lenge siden da (husker ikke kildene, tror det var Lifehacker eller noe) Endret 30. september 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ahhh, thanks! Fikk nesten hjerteinfarkt Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Typen som la ut bildene av den macbooken med svart kant og docken på trackpaden, innrømmet for noen uker siden at de var fake... /Yaricks Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hehe, Det fikk ikke jeg med meg. rart at sider som itavisen eller mac1 ikke har sakt noe om det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ekle skeptiker-poopies! Det blir råbra, det er eg sikker på! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, bildet er veldig fake, det vet jeg og. Jeg bare grøsser ved tanken på at dem kanskje tar noe i den retningen... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ekle skeptiker-poopies!Det blir råbra, det er eg sikker på! Jaa.. You made my day Gleeder meg sånn til å se den nye MBP en Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hvis jeg kjøper en Mac på Apple's norske nettsted, følger iLife med eller skal det kjøpes ved siden av? EDIT: Svaret er ja, Googla litt - Ikke drep meg Endret 30. september 2008 av Ole Van Dole Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det mulig å skru av at macen prøver å sluke en CD hver gang den går opp ifra dvale? Utrolig iriterendes lyd, og jeg bruker jo aldri cdromen. Ja, hva er dealen med dette? Post gjerne en løsning om du finner noe - orker ikke google sjøl... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Heh, ser ut som min Mac Pro er giftig: http://gizmodo.com/5055853/are-mac-pro-cases-toxic Syns egentlig kabinettet lukter godt, men det har kanskje noe med at jeg assosierer lukten med et fantastisk produkt Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Les mer på ITavisen: Mac Pro kan gi deg blodkreft Understreker at dette er for modellene laget før 2008. Litt kjiipt, men feil begår jo alle - håper ingen har fått noen skader på grunn av dette, heller åpna ett vindu ellerno. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Well, fuck. If that's what I get for quit smokin'... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke glem at mer eller mindre alt er kreftfarlig. Så trenger nok ikke å ikke kaste den "gamle" Mac Pro-en i søppelet ennå Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Om noen ikke vil ha blodkreft, så kan jeg sikkert ta imot en Mac Pro. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er jo fra IT-avisen, det må jo bare være sant. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ironi? It-avisen(iTavisen) er latterlig. Apple avis -____- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå