Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spesialtaster? På min Vista vil F1 - F12-tastene kun utføre standard funksjon. Mao kan jeg ikke skifte sang, justere lyd, eller lignende. Men har det vært annerledes før på Windows da?

 

Funket bra i Windows XP, men det er visst for mye å forvente av Vista.

 

Bruker fint ett av de nye apple tastaturene på windows maskinen min uten problemer. Prøv å gå inn i instillinger, og skift språket på tastaturet!

 

/Yaricks

 

Fant ut av det, måtte loke litt med innstillingene og slette driverne til tastaturet.

Lenke til kommentar
Ja, Heilage.

 

@asbjohor, hvorfor ødelegge noe som fungere? Men, det skal bli spennende å se uansett.

Vel, synes ikke du det er bedre å skape noe nytt enn å holde på det gamle?

 

Hadde det vært slik at vi holdt det gamle designet hele tiden, ville vi alle sittet på stoore stygge kasser i dag. (Unnskyld om jeg fornærmet de som faktisk sitter på store gulnede kasser).

Lenke til kommentar
Det har jeg satset på.

 

Du har satset på at de trasher designet?

Tja, jeg personlig er jo inne for noe nytt nå da dette designet har blitt brukt i snart 6 år. Designet ble jo introdusert i Januar 2003, og det er jo en god stund siden.

 

De kan gjerne innovere og lage nye design, men om de lager en svart ramme rundt skjermen, så ligner de mer på HP-laptoper enn Apple-laptoper.

 

(Ref. bildene som har sirkulert)

Lenke til kommentar
Det har jeg satset på.

 

Du har satset på at de trasher designet?

Tja, jeg personlig er jo inne for noe nytt nå da dette designet har blitt brukt i snart 6 år. Designet ble jo introdusert i Januar 2003, og det er jo en god stund siden.

 

De kan gjerne innovere og lage nye design, men om de lager en svart ramme rundt skjermen, så ligner de mer på HP-laptoper enn Apple-laptoper.

 

(Ref. bildene som har sirkulert)

Det ville jo vært latterlig med en svart ramme. Ja, jeg har sett bildene.

Det ser ikke så verst ut, men det er jo helt tåpelig med en svart ramme.

 

Jeg håper for all del de kommer til å fortsette med å bruke aliminium og samtidig kunne tilby både glossy and matt skjerm.

 

Håper de kan få laget en 12" også, savner Powerbook G4 12" sårt, men det ser vel ut som om Apple har ditchet den og erstattet den med Macbook Air, som har en helt latterlig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...