Heilage Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har iallefall sett noe veldig lignende der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1920 Går rykter om at denne er den nye MacBook Proen. Er jeg den eneste som får litt brekninger? Jeg syns det ser greit nok ut. Men det ser litt shoppa ut... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg syns det ser greit nok ut. Men det ser litt shoppa ut... Jepp, tilfeldig att det er så lav oppløsning på bildet ? Men uansett, display på touch-pad'en hadde vert nice da... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg syns det ser greit nok ut. Men det ser litt shoppa ut... Jepp, tilfeldig att det er så lav oppløsning på bildet ? Men uansett, display på touch-pad'en hadde vert nice da... Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad. Synes Apple viker mer og mer fra godt design... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Trenger flere fonter! Må Ha den harrypotter fonten. Edit: Fant den .. hvor skal jeg legge fonten? Edit: Fikk det til.. glem det Kudos for den posten Henry9 @Heilage: IMO så er den MBP som er nå, finere.. Endret 25. september 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad. Synes Apple viker mer og mer fra godt design... Raskere navigering, lettere behandling av bilder(coverflow?), tegne muligheter(med fingrer eller "penn"), det er jo ett hav av muligheter! Man kan ikke avskrive ny teknologi før man har prøvd det i praksis. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men da vil det ikke lenger være en touchpad, da vil det være en tabletpad, og da mister man grunnfunksjonaliteten man vil ha ut av en touchpad... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad. Synes Apple viker mer og mer fra godt design... Raskere navigering, lettere behandling av bilder(coverflow?), tegne muligheter(med fingrer eller "penn"), det er jo ett hav av muligheter! Man kan ikke avskrive ny teknologi før man har prøvd det i praksis. Greit nok, jeg kan leve med den fancy touchpaden så lenge den ikke får en svart ramme og ikke blir seende ut som en dildo i profil. Helaluminium er det eneste som virkelig funker. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Men da vil det ikke lenger være en touchpad, da vil det være en tabletpad, og da mister man grunnfunksjonaliteten man vil ha ut av en touchpad... Det må da gå ann å kombineres på ett vis, men vi får vel vente å se hva det blir til. Selv er jeg veldig positiv til en slik utvikling. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Var jo rykter om den nye mac proen for en stund siden. Den var helt lik. Jeg vedder på at det er sånn kommer til å se ut, men wtf? En dock? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Altså.. Jeg skjønner ikke heeelt hvordan man kan kombinere en dock med touchpaden.. For når man er i et program, så må da docken være litt i veien? Om det ikke er en sånn autohide funksjon på den da. Men skjønner fortsatt ikke hvordan denne ikke er i veien.. For når man tar musepekeren helt ned i paden, og så trykker, så åpnes da et program. Nei.. skjønner ikke helt hvordan man kan unngå at docken ikke er i veien.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Altså.. Jeg skjønner ikke heeelt hvordan man kan kombinere en dock med touchpaden.. For når man er i et program, så må da docken være litt i veien? Om det ikke er en sånn autohide funksjon på den da. Men skjønner fortsatt ikke hvordan denne ikke er i veien.. For når man tar musepekeren helt ned i paden, og så trykker, så åpnes da et program. Nei.. skjønner ikke helt hvordan man kan unngå at docken ikke er i veien.. Noen sinne prøvd programmet "touchpad pro" til iPhone? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvis du ser to-tre innlegg over deg ser du at det holder på å bli diskutert. Er lov å lese før man poster. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var jo rykter om den nye mac proen for en stund siden. Den var helt lik.Jeg vedder på at det er sånn kommer til å se ut, men wtf? En dock? Den mockupen er nok falsk så det holder. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som vet om jeg kan bruke en macbook lader på en macbook pro uten problemer? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 @gakkgakk: hittil har ikke mbp'en og mb'en som er i huset mitt tatt skade av det. Men det betyr jo ikke at ikke din gjør det Titter du på laderne, lurer jeg ikke på om de har noe forskjellig ampere? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er ikke forskjellig ampere, er forskjellig watt (45W mot 60W)... Du klarer å lade opp en MBP med en MB-lader, det tar bare lenger tid Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så det vil garantert ikke skade Proen på noen måte? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ikke garantert, nei, men jeg tviler på at det gjør noe særlig skade... Kanskje batteriet tar litt skade av det, men vil ikke tro det er noe merkbart, jeg har ikke merket noe til det andre veien i hvertall (MBP-lader på MacBook).. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Er ikke forskjellig ampere, er forskjellig watt (45W mot 60W)... Du klarer å lade opp en MBP med en MB-lader, det tar bare lenger tid Er det ikke 60W vs. 80W? Kjøpte en til min MBP i dag og det står 80W på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå