Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns det ser greit nok ut. Men det ser litt shoppa ut...

Jepp, tilfeldig att det er så lav oppløsning på bildet :p ? Men uansett, display på touch-pad'en hadde vert nice da...

 

Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad.

 

Synes Apple viker mer og mer fra godt design...

Lenke til kommentar
Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad.

 

Synes Apple viker mer og mer fra godt design...

Raskere navigering, lettere behandling av bilder(coverflow?), tegne muligheter(med fingrer eller "penn"), det er jo ett hav av muligheter!

 

Man kan ikke avskrive ny teknologi før man har prøvd det i praksis.

Lenke til kommentar
Nei? Det hadde ikke vært nice i det hele tatt. En touchpad skal bare være en touchpad.

 

Synes Apple viker mer og mer fra godt design...

Raskere navigering, lettere behandling av bilder(coverflow?), tegne muligheter(med fingrer eller "penn"), det er jo ett hav av muligheter!

 

Man kan ikke avskrive ny teknologi før man har prøvd det i praksis.

 

Greit nok, jeg kan leve med den fancy touchpaden så lenge den ikke får en svart ramme og ikke blir seende ut som en dildo i profil. Helaluminium er det eneste som virkelig funker.

Lenke til kommentar

Altså.. Jeg skjønner ikke heeelt hvordan man kan kombinere en dock med touchpaden.. For når man er i et program, så må da docken være litt i veien? Om det ikke er en sånn autohide funksjon på den da. Men skjønner fortsatt ikke hvordan denne ikke er i veien.. For når man tar musepekeren helt ned i paden, og så trykker, så åpnes da et program.

 

Nei.. skjønner ikke helt hvordan man kan unngå at docken ikke er i veien.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Altså.. Jeg skjønner ikke heeelt hvordan man kan kombinere en dock med touchpaden.. For når man er i et program, så må da docken være litt i veien? Om det ikke er en sånn autohide funksjon på den da. Men skjønner fortsatt ikke hvordan denne ikke er i veien.. For når man tar musepekeren helt ned i paden, og så trykker, så åpnes da et program.

 

Nei.. skjønner ikke helt hvordan man kan unngå at docken ikke er i veien.. :dontgetit:

Noen sinne prøvd programmet "touchpad pro" til iPhone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...