Upsaker Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ah. Føkinhell.Kva er betre enn ein ny gratis iMac utpå kvelden? Hvor? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sweet. Om jeg tar å kopierer/tar backup av harddisken på en ny mac(før man har laget bruker osv), vil den kommer opp når jeg restorer image seinere da? Etter du har installert OS X på nytt, vil du få opp de samme valgene som da du fikk Macen din, altså oppstartsassistenten.. Her blir du spurt om du vil sette opp Macen som en ny Mac, gjenopprette fra en gammel Mac, gjenopprette fra Time Machine eller gjenopprette fra et annet system.. Eller noe i den duren Vanskelig er det i hvertfall ikke... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvor? På gratismac.buttsecks.no Nei, sjefen min ringte. "Heisann, jeg tror nesten du trenger en ny Mac. Hva vil du ha?" Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sjefen min ringte i fjor høst og sa at jeg trengte en Mac Pro. Og sånn ble det Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg elsker å være min egen sjef Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Haheh, det er juks. =P Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg elsker å være min egen sjef Mulig du har multiple personality disorder om du pleier å ringe deg sjøl. Kanskje oppsøke psykolog? Neida Ingen gode synkroniseringsløsninger til mac som dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg elsker å være min egen sjef Mulig du har multiple personality disorder om du pleier å ringe deg sjøl. Kanskje oppsøke psykolog? Neida Ingen gode synkroniseringsløsninger til mac som dere kan anbefale? Dropbox? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg kjenner at det suger å jobbe i en IT bedrift som faen ikke skjønner at vi hadde jobba mye bedre med Macer rundt oss.. Og enda er fyren som har designet hovedsystemene våre Mac tulling, og så velger han MS Shairpoint! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 SharePoint er faktisk ikke så ille, har vært borti verre systemer, faktisk Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Samme her. Og når jeg i tillegg nettopp har fikset meg albumart på 100% av låtene begynner det å ligne på ting. Taggene er så vidt jeg vet også ganske så korrekte på alt sammen, en veldig herlig følelse for en organiseringsfreak som meg Jepp deilig med coverart. iTunes funker jo knapt uten lenger. Brukeropplevelsen blir i hvert fall dramatisk dårligere. Får nesten takke Judofyr for at jeg bare har et album jeg mangler coverart til. Han ga meg en gratislåt. Har fortsatt ikke brukt kupongen til å kjøpe noe, men fikk i hvert fall opprettet meg en iTuneskonto. For de som fortsatt mangler konto kan man i hvert fall bruke kupongkoden: www.tunecore.com/freealbum Endret 17. september 2008 av JonT Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kjekt. Da jar jeg amerikansk iTunes-konto og 34 nye sanger. Må fortsatt finne en måte å bruke Visa-kortet mitt så jeg får leid filmer... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Vær så god (skjønt jeg ikke lenger heter Judofyr). Idiotisk at man ikke kan få iTS-konto uten kredittkort EDIT: Doh! Jeg skjønte det nå Endret 17. september 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Kjekt. Da jar jeg amerikansk iTunes-konto og 34 nye sanger. Må fortsatt finne en måte å bruke Visa-kortet mitt så jeg får leid filmer... En kar på jobben kjøpe bare et hav av gavekort på ebay, til sammen 200 Dollar. Han bruker det som betaling for HD serier / filmer, som han videre kjører ut på Apple TV. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vær så god (skjønt jeg ikke lenger heter Judofyr). Idiotisk at man ikke kan få iTS-konto uten kredittkort Trenger ikke det, finnes måter rundt det. Google "Get US iTunes account". Har det samme selv! Funker fett. Men må finne en mer effektiv måte å kunne betale på enn slik jeg har det nå... /Yaricks Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjipt med Kernel Panic når man har fremlegg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Men må finne en mer effektiv måte å kunne betale på enn slik jeg har det nå... Hvilken metode har bruker du nå? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjipt med Kernel Panic når man har fremlegg Vel, sånn går det når man fortsatt bruker Tiger, OG Firefox 1.5.x... Da blir det krøll i systemet uansett... Vis dama software update-knappen, plx, og gi henne en Archive and install Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg burde ha MacBook Pro eller MacBook Air. Pro: + Kraftig + Rask - Tung - Stor Air: + Lett + Liten - Ikke så kraftig - Ikke så rask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå