Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sweet. Om jeg tar å kopierer/tar backup av harddisken på en ny mac(før man har laget bruker osv), vil den kommer opp når jeg restorer image seinere da?

Etter du har installert OS X på nytt, vil du få opp de samme valgene som da du fikk Macen din, altså oppstartsassistenten.. Her blir du spurt om du vil sette opp Macen som en ny Mac, gjenopprette fra en gammel Mac, gjenopprette fra Time Machine eller gjenopprette fra et annet system.. Eller noe i den duren :) Vanskelig er det i hvertfall ikke...

Lenke til kommentar
Samme her. Og når jeg i tillegg nettopp har fikset meg albumart på 100% av låtene begynner det å ligne på ting. Taggene er så vidt jeg vet også ganske så korrekte på alt sammen, en veldig herlig følelse for en organiseringsfreak som meg :wee:

 

Jepp deilig med coverart. iTunes funker jo knapt uten lenger. Brukeropplevelsen blir i hvert fall dramatisk dårligere. Får nesten takke Judofyr for at jeg bare har et album jeg mangler coverart til. Han ga meg en gratislåt. Har fortsatt ikke brukt kupongen til å kjøpe noe, men fikk i hvert fall opprettet meg en iTuneskonto.

 

For de som fortsatt mangler konto kan man i hvert fall bruke kupongkoden: www.tunecore.com/freealbum

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Kjekt. Da jar jeg amerikansk iTunes-konto og 34 nye sanger.

 

Må fortsatt finne en måte å bruke Visa-kortet mitt så jeg får leid filmer...

En kar på jobben kjøpe bare et hav av gavekort på ebay, til sammen 200 Dollar. Han bruker det som betaling for HD serier / filmer, som han videre kjører ut på Apple TV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...