Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Python er et såkalt tolket språk, og har en helt annen syntax enn Objective-C. Objective-C må kompileres ved hver eneste endring, og det kan ta litt tid etterhvert som programmene du skriver tar lenge Har jobbet litt i begge, men må si jeg liker Python best av de to, da syntaxen i Objective-C kanskje ikke er så lett å forstå.. Men nå skal det sies at jeg gikk direkte fra Java til Objective-C, og da er ting veldig mye annerledes..

 

Hvis det er for å lære å programmere, ville jeg kanskje gått for Python, da det har en mindre bratt læringskurve enn Objective-C... Det er i hvertfall min erfaring :)

Lenke til kommentar
Hvordan gjør jeg når jeg skal da restore disken igjen? Starter den allerede eksisterende OS X installasjonen og restorer fra operativsystemet? Gjør Carbon Copy det også?
Når du installerer osx på nytt får du spørsmål om å "gjenopprette" fra timemachine kopi. Denne kopien kan ligge på intern eller ekstern HDD.
Lenke til kommentar
Itunes ble mye bedre nå. Den nye visningstypen er genial syns jeg. Noe sånt jeg har ventet på

Elsker den nye visningsmodusen. Spesielt for meg som nesten bare har hele album og gjerne et par album av de artistene jeg har er den nye visningsmodusen kjempe deilig.

Samme her. Og når jeg i tillegg nettopp har fikset meg albumart på 100% av låtene begynner det å ligne på ting. Taggene er så vidt jeg vet også ganske så korrekte på alt sammen, en veldig herlig følelse for en organiseringsfreak som meg :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...