:---{D Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kjipeste Keynote på lenge. Enige? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har ikke giddet å se den enda. Var jo bare iTunes og iPoder. De morsomme keynotene har nye maskiner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Edit: Btw, noen som vet hvordan man henter ned albumbilder? Uh. Det var det første som skjedde automatisk etter at eg lasta ned iTunes 8. Edit: Og på dei iTunes ikkje klarte det på sjølv: Høgreklikk -> Hent Albumbilde Endret 10. september 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Kjipeste Keynote på lenge. Enige? Noen som kan hjelpe meg med dette? Har googla, søkt i podcasts og på hjemmesia til apple, men finner ikke keynoten.. Edit: Nevermind.. fant den når jeg søkte på "latest keynote" i google Edit2: Hva? Det var dårlig oppløsning..! Går det ikke ann å laste den ned i HQ eller noe?? Endret 10. september 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Kommer nok høyere kvalitet senere, nå er det nok så stor pågang at de gir bare mulighet for lavere oppløsning. Men den virker stor nok i oppløsning hos meg. Endret 10. september 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ja. det ble bedre. Når jeg først åpna videoen, hadde den en oppløsning på linje med to frimerker. Åpna sia på nytt, og da fikk jeg bedre oppløsning på videoen Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Til neste gang; her finner du alle Keynotene fra Apple, http://www.apple.com/quicktime/guide/appleevents/ Endret 10. september 2008 av FooReXZ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noen som aner når de nye nanoene kommer til norske butikker ? altså lkjøp osv? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Eplehuset har vel allerede? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Time Machine fullfører ikke backupen til Time Capsule fordi "diskfilen ikke kunne aktiveres". Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 For de som er interesserte. Her er et intervju CNBC gjorde med Steve Jobs, http://www.cnbc.com/id/26628547/site/14081545 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Edit: Btw, noen som vet hvordan man henter ned albumbilder? Uh. Det var det første som skjedde automatisk etter at eg lasta ned iTunes 8. Edit: Og på dei iTunes ikkje klarte det på sjølv: Høgreklikk -> Hent Albumbilde Hmm, skjer ikke med meg. Og når jeg prøver å hente et albumbilde på den måten du beskriver, så kommer det bare opp at den ikke finner det =/ Kan det ha noe med at noe av musikken ikke er helt..... ja du vet.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hm, rart. Hos meg finn den til og med urørt-band. Men det finn jo langt ifra alt. Har du si stor samling av jugoslavisk BM for eksempel, så kan du sikkert berre gløyme det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Eplehuset har vel allerede? Ja, men nå tenkte jeg på i butikker som elkjop osv? Gidder ikke å betale frakt og gebyr.. waste Endret 11. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Det tek sikkert eit par veker. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Eplehuset har vel allerede? Ja, men nå tenkte jeg på i butikker som elkjop osv? Gidder ikke å betale frakt og gebyr.. waste Den billigste Nanoen er over grensen for gratis frakt (1038 kr eller noe sånt), så frakten får du gratis. Hvilke andre gebyrer du snakker om aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Idag så fikk klassen våres bærbare mac. Guess what, etter bare noe pr min.. "jeg vurderer å kjøpe meg mac nå ass/kjøpe det senere".. å det var de som sa "Mac suuuger.. Windows/pc er bedre.. windows eier mac" osv.. fniste litt inni meg når folk sa det, haha. Etter å ha brukt 2år med iMac(skolen) så er de plutselig hypp på mac,, når de fikk en mb i fanget ;p Noen andre som har opplevd lignende på skolen? ;p Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 @laffe: Søsteren min skulle også få Mac av skolen i dag ... Hvilken skole/linje går du på? Reaksjonene virker ganske typiske. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ok. Hun går på Ski VGS. Kanskje det er den offisielle "få-Mac-fra-skolen-dagen" i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå